Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    rychlé a přesné vyřízení objednávky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Přehledný obchod
    • Ochota
    • Komunikace
    • Dobré ceny

    Spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Výborná komunikace.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Všechno OK
    • Nic!
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • V pohodě
    • Neznám
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • autorizovaný prodejce
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • e-shop samsung poskytuje klamavé informace, k výrobkům slibuje dárky, které zákazník později nedostane s vysvětlením, že už došly. Zklamání je o to větší, že slíbený dárek potvrdil telefonicky i operátor, ale tato informace později nikoho nezajímá. Na vysvětlení, proč na oficiálním webu klamou zákazníky, čekám už týden.
    • Dlouhé dodací doby, faktura přišla až za dva dny

    e-shop samsung poskytuje klamavé informace, k výrobkům slibuje dárky, které zákazník později nedostane s vysvětlením, že už došly. Zklamání je o to větší, že slíbený dárek potvrdil telefonicky i operátor, ale tato informace později nikoho nezajímá. Na vysvětlení, proč na oficiálním webu klamou zákazníky, čekám už týden.

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Vážený zákazníku, omlouváme se Vám za komplikace vzniklé při vyřizování Vaší objednávky.
    Dárky nám byly dodány pouze v omezeném množství a rozhodně jich nebylo dostatek pro všechny objednávky. Na základě této skutečnosti jsme museli přistoupit k jejich dodatečnému zasílání až po další dodávce. Je mi líto, že Vám tato informace na zákaznické lince nebyla sdělena. Dárek k Vaší objednávce byl expedován 19. 12. 2018.
    Děkujeme za Vaše hodnocení.
    S přáním hezkého dne

    e-shop Samsung

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • cena
  • Doporučuje obchod

    90 %

    + cena

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dostal jsem to, co jsem si objednal a včas, ke zdržení došlo na straně České pošty

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nedodržení doby dodání.

    Zboží mělo dorazit za 1-2 dny od předání přepravci, které mělo proběhnout už 22.11.2018. Dopravce však zboží převzal až 26.11.2018 a dorazilo tak teprve 29.11.2018.

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Vážený zákazníku, omlouváme se Vám za komplikace vzniklé při vyřizování Vaší objednávky. Snažíme se naše služby stále zlepšovat, k čemuž nám pomáhá i Vaše hodnocení, za které Vám děkujeme. Věříme, že se tato situace již nebude opakovat.
    V případě jakéhokoliv problému se na nás můžete obrátit na naší emailové adrese [email protected].
    Ještě jednou se Vám omlouváme a přejeme hezký den.

    e-shop Samsung

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    21.11.2018 jsem si objednal Wireless Charger Duo jako dárek pro člena rodiny. Zboží bylo skladem. Uplatnil jsem slevový poukaz na 1000,-Kč. Info o objednávce s přiděleným číslem přišlo do mailu. Říkám si: "Paráda, cca v pátek si vyzvednu na Andělu".

    23.11.2018 - objednávka stále nebyla potvrzena. Rozhodl jsem se zavolat na telefonní číslo uvedené v emailu s objednávkou. Po několikaminutovém automatu jsem se konečně spojil s operátorem. Ten prý ale nemá možnost zjistit aktuální stav objednávky (tak proč tam je toto telefonní číslo uvedené?!). Nevadí. Domluvili jsme se, že informace předá dál a ještě během dne mi pošlou informace mailem. Do půlnoci nic nepřišlo..

    26.11.2018 - Volám na linku znovu. Opět stejný scénář. Opět informace nedorazily. Večer zkouším jakýsi chat na stránkách eshopu. Tam už byli o něco sdílnější, ale požadovaných informací jsem se nedopátral.

    27.11.2018 - Hurá! Po obědě dorazil email, že objednané zboží je odeslané na vybrané výdejní místo (Samsung Brand Store v OC Nový Smíchov). Večer jdu objednávku vyzvednout, ovšem na BrandStoru není. Prý se jednalo o systémovou chybu a zboží odeslané nebylo.

    28.11.2018 - Píšu email na podporu. V odpovědi se dozvídám, že dotaz předávají na příslušné oddělení a budou mě kontaktovat. Opět bezvýsledně.

    2.12.2018 - Dorazil email: "Vážený zákazníku, děkujeme za váš nákup v obchodě obchod-Samsung.cz před 10 dny. Ohodnoťte, prosím, obchod a zakoupené produkty"

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Vážený zákazníku, omlouváme se Vám za komplikace vzniklé při vyřizování Vaší objednávky. Snažíme se naše služby stále zlepšovat, k čemuž nám pomáhá i Vaše hodnocení, za které Vám děkujeme. Věříme, že se tato situace již nebude opakovat.

    Ještě jednou se Vám omlouváme a přejeme hezký den.

    e-shop Samsung

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Bleskový nákup a doručení!
    • Po doručení den poté velké slevy Já prodělal pár kaček!!!!

    Byl můj sen Samsung S9 ale jsem důchodce tak jsem volil levnější varijantu A9 a po doručení cena S9 spadla o něco níž než A9 a to mne moc mrzí. Jinak s A9 veliká spokojenost až na to že jsem mohl ušetřit.To je hold byznis!!!

    Roubíček důchodce 73let. Přej hezké svátky.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doručování přes Českou poštu. Týden trvalo přepravci než zásilku doručí.!
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Super
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Perfektní servis,perfektní jednání se zákazníkem,perfektní služba!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost a serióznost
  • Zboží - pračku jsem objednala 18.10.2018 s tím, že je na skladě. Ihned po zakoupení (objednávce) mi přišel mail, že pračka na skladě není nikde a že mi dají vědět, až bude. Kdybych jim sama nevolala, nevěděla bych asi nic dosud. Paní byla vstřícná a milá, ale nedokázala mi vysvětlit, proč je deklarováno, že je "na skladě" a pomoci také ne. Konečně 25.10.2018 byla pračka na skladě a mohli jsme pro ni dojet. Zvolili jsme osobní vyzvednutí proto, že jsme už na ni chvátali. Sklad je velmi špatně k nalezení a směrové cedule nejsou. Pračku jsme zaplatili a vyzvedli. Po příjezdu domů jsme zjistili, že ji nemůžeme dostat do koupelny, které mají dveře 60 cm široké. Pračka je ze všech stran širší i přesto, že je deklarováno 59 cm. Manžel potřeboval mluvit s někým ze Samsungu, kdo by mu poradil, jak může demontovat část pračky, aby ji do koupelny dostal. A přesto, že bylo jen asi 15 hodin, VŮBEC NIKDO nebral telefony. Zákaznická linka - to je výsměch - řvoucí reklamy a pak spojení vypadne, pak konečně se nějaký mladík ozval a když jsem začala, beze slova zavěsil telefon. Poslala jsem alespoň mail na sklad Samsungu, kde jsme pračku vyzvedávali. Paní se ozvala a slíbila mi, že mi dá ihned vědět, jakmile sežene někoho kompetentního. Po pracovní době těch "kompetentních" nám na ně poslala kontakt a samosebou, už tam nikdo nebyl. No tak takhle já si službu rozhodně nepředstavuji. Zákazníku zaplať a pak neotravuj!!!! Teď máme zničené obložkové dveře do koupelny, pro pračku do ní pomalu ani nemůžeme. HS

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Vážený zákazníku, omlouváme se Vám za komplikace vzniklé při vyřizování Vaší objednávky. Snažíme se naše služby stále zlepšovat, k čemuž nám pomáhá i Vaše hodnocení, za které Vám děkujeme. Mrzí nás, že shodou všech okolností situace vyústila až k poškození Vaší domácnosti. Zákazníkům se snažíme vždy maximálně vyhovět a určitě nebylo naším záměrem celou záležitost více komplikovat, ačkoliv Vám potřebné kontakty nebyly zaslány obratem.

    Ještě jednou se Vám omlouváme a přejeme hezký den.

    e-shop Samsung

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Krásný obchod.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlí, ochotní