• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nedostatečná informovanost zákazníka
    • rychlost odeslání zboží - špatná u nás zatím žádná

    Bylo nám toto zboží doporučeno, zde jsme ho našli a objednali.
    Objednáno 6.2. první email přišel 7.2. že se objednávka vyřizuje a že nás budou o průběhu informovat. Je 19.2. a informace žádná :-(
    Z tohoto důvodu nemohu doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    žádala jsem o číslo zásilky, ale nebylo mi zasláno. Zboží zaplacené před dvěma týdny stále nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • 10 dní a stále nemám co sem si objednal...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • komunikace
    • spolehlivost

    Objednala jsem zboží, poslali mi email, že zboží posílají na dobírku a přesto zboží více jak týden nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím
    • nevím

    Zboží jsem objednala, ale vůbec nedorazilo, přestože jsem dostala email, že přijde na dobírku!! Nic. Prosím o zprávu. Děkuji Blahnová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pan vedoucí je neustále na dovolené a zaměstnanci nemůžou bez něj nic dělat.

    Balík se prý ztratil na poště.Peníze více jak po měsíci nevráceny.Majitel nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • cena
    • komunikace se zákazníkem

    "Už" za týden po objednání a zaplacení objednávky se mi ozvali mailem, že moji objednávku změnili na" vyřizuje se" a od té doby uplynul další týden a stále se nic neděje. Nepřišel žádný mail s vysvětlením, proč to tak dlouho trvá, atd. Pochopím, že třeba musí zboží objednat od dodavatele, nebo cokoliv jiného, ale musí se mnou komunikovat, abych si nemyslela, že mi sebrali peníze a už nikdy nic nedostanu...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace
    • Chybějící informace, zda je zboží skladem

    Po objednávce jsem dostal jen automaticky generovaný mail o přijetí objednávky (v pořádku) nicméně od té doby veškerá komunikace s obchodem žádná, na maily nereagovali. Po více než týdnu jsem poslal mail s informací, že objednávku stornuji. Po pár dnech se ozval telefon, že se omlouvají, ale zboží pro mě neseženou. O tom, že jsem jim psal několik mailů a objednávku stornoval, neměli ani ponětí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží, které není jinde dostupné.
    • Zboží nedorazilo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - Zboží nedozazilo, nikdo se neozval.

    -Sice mi přišel e-mail, že objednávka bude vyřízena ale pak už se nic nedělo. Nikdo se neozval, knihy nemám. Pokud mají v obchodě dovolenou, mělo by to být uvedeno na stránkách.Proto nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • číslo účtu uvedené na stránke obchodu nie je platné a z obchodu mi nikto nereagoval na upozornenie, čím môj nákup znemožnili.

    nakúpiť je nemožné

    Reakce obchodu Papírnictví-KS

    Dobrý den,
    účet je uveden ve formátu pro obchodování v ČR. Na Slovensko dodáváme rovněž, o čemž svědčí i tato realizovaná! objednávka, ale až po upřesnění zejména dodacích podmínek.