Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nulova konverzace, zboží bůh ví kde. ... Pokud sháníte léčivo či léky. .. Než vam obkednavka přijde, mazlíček vám bohužel uhyne ...
    !!!!!!!!NEDOPORUČUJEME!!!!!!!!

    Reakce obchodu Králíci.cz

    Dobry den, veskere informace jsou na strankach a v potvrzovacim emailu. Vase objednavka ceka(la) jen a pouze na vasi platbu, coz je jediny duvod, proc neodesla obratem. Mrzi nas, pokud to ztroskotalo na takovemto detailu...

  • neviem ci doporucit alebo nie, do dnesneho dna mi nedoslo ani potvrdenie objednavky ani potrebne udaje na platbu a to je uz 7 dni od kedy som robil objednavku. Ale zato Vas dotaznik prisiel.
    Skoda reci

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Potřebovala jsem vyměnit zboží, které jsem chybně objednala, na email s dotazem, jak vyměnit, nereagovali, v telefonickém rozhovoru mi bylo doporučeno poslat zboží zpět a znovu si objednat správné, tedy zaplatit znovu 2x poštovné. Žádný kupón na vrácení zboží, což je dnes běžné. Již u nich neobjednám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • tragická komunikace s obchodem
    • nedodání zboží a totální ignorace zákazníka
    • nabízení zboží, které ve skutečnosti obchod nemá

    Uděláte objednávku, napíšete si do poznámky o informaci ke zboží, které inzerují, ale nemají skladem a čekáte...čekáte...čekáte... a pak přijde upomínka platby, jako by objednávku vůbec nikdo nečetl!! odpovíte tedy na upomínku a čekáte...čekáte...čekáte.... a už se nic nestane.

    Reakce obchodu Králíci.cz

    Dobry den, nerozumim vasi stiznosti. Objednavku mate kompletni, ceka pouze na vasi platbu (viz potvrzovaci email - platbu jsme cekali cca do 3 dni, kdy uz davno byla chybejici polozka naskladnena). Pokud na nas mate nejaky dotaz, napiste prosim emailem ci prinejhorsim na FB. Poznamka k objednavce slouzi napr. pro upresneni pozadovanych barev, fakturacni adresy atp - vse se zpravidla resi az pri kompletaci/odesilani. Opravdu nevim, na co jste cekal a cekal a cekal, kdyz jedine, co bylo potreba, tak odeslat platbu dle instrukci, ktere jsme vam zaslali. Do te doby neni duvod, aby se stalo neco dalsiho.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    U obchodu nakupuji již dlouho, ale už po druhé se mi stalo, že v některém z objednaných produktů byli červi. Poprvé to byly tyčinky pro hlodavce a dnes bylinky pro hlodavce. Ano, jednou se může stát, ale podruhé? Obchod by jsi měl zkotrolovat své produkty a neposílat zákazníkům i nechtěné parazity. Kdysi jsem byla velice spokojena, nakupuji jen na této stránce, ale po těhle nepříjemných zážitcích se poohlédnu jinde.

    Reakce obchodu Králíci.cz

    Dobry den,

    toto se muze stat a to i opakovane. Obzvlaste u vyrobku, ktere nejsou chemicky osetrovane, tomu zabranit nelze (evt. si nechame poradit jak). Jednoduse nam napiste email, o kterou polozku se jedna (ve vasi objednavce bylinky nevidim) a napadene zbozi nahradime novym. Pokud se jedna o produkty JR Farm, tam je to trochu problem - vyrobce na to kasle. Pokud bychom adekvatni nahradu nemeli, doporucime ci vymenime za bylinky od dalsich dodavatelu ;)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlá odpověď na e-mail
    • nekontaktování ohledně zrušení zboží
    • dlouhá dodací lhůta

    V obchodu jsem vytvořila objednávku. Byla jsem mile překvapena, když do několika málo dnů, byla má objednávka už doma. Jenže při rozbalení jsem zjistila, že objednaný produkt byl zaměněn za jiný, levnější. No, dejte tomu, objednávky balí lidé, chyba se může stát. Kontaktovala jsem zákaznickou podporu, s tím, co se stalo, a jestli budou chybu nějak řešit. Bylo mi odpovězeno, že produkt mi znovu zašlou, buď si můžu zvolit odeslání samostatného produktu nebo si mám vytvořit novou objednávku a zboží mi bude zasláno v ní. Vytvořila jsem tedy novou objednávku, abych obchodu nezpůsobovala zbytečné komplikace. Do své druhé objednávky jsem vložila i zboží, které “nebylo skladem”, ale po přečtení příspěvku, že takové zboží nemusí být skladem nikdy, a že se nemám bát, že dorazí, jsem objednala. Jenže bohužel mezitím došlo ke zrušení produktu v obchodě a já svou objednávku nemám dosud (po více než 10 dnech) odeslanou. Též mě nikdo ani neinformoval o tom, že produkt je již vyprodán, a že nebude. Po zájmu z mojí strany, jsem se dozvěděla, že pár posledních kusů ještě dorazí na centrální sklad, ale nikdo mi nebyl schopen říct, kdy budu mít objednávku doma. Následuje prodloužený víkend, takže předpokládám, že zásilka dorazí nejdříve po něm, což už bude minimálně 15 dní. Ještě že jsem neobjednávala něco podstatného (třeba granule), ale šlo pouze o pamlsky. Můj nákup zde byl první, ale možná že i poslední. Příště se spíše poohlédnu jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • za dvě hodiny po odeslání objednávky byla připravena k vyzvednutí, skvělé
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Není v ceně DPH

    Reakce obchodu Králíci.cz

    Paní Lucie Šimpachová je lhářka a žádáme o zrušení uvedeného nepravdivého popisu. Samozřejmě ve všech cenách je započítána odpovídající částka DPH.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Prisiel mi tovar v uplne inej farbe. Tvrdili, ze na stranke maju uvedene-farba podla dostupnosti, no nemali. Posielat tovar spat, kupit novy...by som poriadne prerobila na doprave.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • ke kleci mi nepřišlo vše,teď je nepoužitelná .
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    výrobek je plný sena, není to krmná směs, kterou jsem si představovala.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • S tovarom som velmi spokojna, (Lebo u vas nekupujem prvy krat) ale s dorucenim je to horsie. Ako mozem hodnotit obchod, ked som este nic nedoststala?

    • Dobrý výběr
    • Doprava

    Objednáno 27.8.19 - zaplaceno 27.8- zboží nedoručení . Odesílatel nechává hradit dopravu - zákazníky !!!

  • potvrdena objednavka bola 19.6.2019, uhradene 20.6.2019 - ale tovar zatial nebol doruceny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nakupovala jsem opakovaně a vždy bylo vše OK. Ale tato poslední objednávka je zřejmě zakletá. Z obchodu odeslaná, ale z důvodu chyby na straně PPL vrácená zpět odesílateli, který nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Objednavali jsme prolezacku pro morce. Byla vyfocena bez kury, svetla,ale prisla s kurou tmava, jina než ba fotce. Tu z fotky hsme videli ve zverimexu, bohužel k nemeli,proto jsme ji hledali na internetu a objednali zde. Prisla bohuzel stejna, jakou lze koupit primo.
    • Jina fotka a jine zbozi pak bylo dodano.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi podrobny a dobry popis ohledne chovu kralicku. Ale obchod obsahuje i to, co nam zverolekar nedoporucil. Zbozi mi melo dorazit az cca po 10 dnech a nedorazilo vubec. Na podpore jsou arogantni, neprijemni a neschopni.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nabizi zbozi, ktere jiz neni na trhu-psi granule.
    Vysvetleni se mi dostalo,ze jsou specialisti na hlodavce. Chapu, tak at svou nabidku zredukuji na oblast zajmu.
    Nenabizeji sortiment,ktery ani neresi a ani nemaji prehled o trhu.

  • Bohužel se nabízí zboží, které není na skladě . Dlouhá dodací lhůta.