Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nedostatečným balením je poškozené(vyhozené peníze)

    Reakce obchodu HS Flamingo

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme. Reklamaci jsme Vám uznali a poslali nový kus.

    Martin

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • DODACÍ TERMÍN ROK A PŮL NA KAMNA - ASI SE ZBLÁZNILI, ANEB JAK SE PŘICHÁZÍ O ZÁKAZNÍKY.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dlouhá doba dodání.
    • Dodán jiný druh zboží - jiné balení - jiná kvalita
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo dle informace operátorky připraveno k expedici a mělo být ten den odesláno. Je to skoro dva týdny a nic. Na zákaznickou podporu se dovolat nelze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zaplaceno a nic se neděje

    Zaplatil jsem a nic nemám a jelikož to potřebuji nutně objednal jsem jinde a budu řešit vrácení peněz.F.P

    Reakce obchodu HS Flamingo

    Dobrý den,

    pokud budete potřebovat zboží obratem, doporučujeme objednávat zboží skladem. Kouřovody 150 mm jsou dlouhodobě hůře dostupné. K dnešnímu dni neevidujeme z Vaší strany žádost o storno.

    Mějte krásný den

    Martin Huml

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které mělo být skladem, skladem není!!! E-mail po 3 dnech od objednání a zaplacení zboží, ve kterém stálo, že zboží objednávají u výrobce a dodací lhůta 10- 14 dní :-(

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhé dodání obj. zboží. Dorazilo až po urgenci.
    • Arogantní chování.

    Reakce obchodu HS Flamingo

    Vážený zákazníku,
    objednávku jste vytvořil 29.9. 2022. - ve večerních hodinách) Všude informujeme, že vzhledem k velkému množství zakázek se může stát, že se expedice zboží opozdí. Zboží jsme odeslali 5.10.2022. Když nepočítám víkend, tak bylo zboží za 4 dny u vás. Ohledně arogantního jednání. Vážený pane, nejdříve si sáhněte do svého svědomí a potom teprve pište, zda jsem byl arogantní či nikoliv. Věřím, že do očí byste mi to neřekl.
    Ale i tak vám přeji krásný den
    Arnold

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi ktere bylo skladem nebylo skladem
    • Chat nefunguje online

    Objednal jsem skladove polozky pred tydnem. Zatim je ani neodeslali. Minuly rok to bylo to same, myslel jsem ze je ojedineli pripad. Neni.

    Reakce obchodu HS Flamingo

    Vážený zákazníku, ano. V současné době máme zpoždění v odesílání zásilek. Je to díky velkému navýšení objednávek. O této skutečnosti informujeme jak na našem eshopu, tak i v emailech.
    V minulém roce jste zboží objednal 26.10. a ten den jsme předávali přepravní službě Zásilkovna. Takže to, co píšete, se nezakládá na pravdě.
    S pozdravem Arnold

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá čekací doba. Špatná komunikace. Ani nevíte kdy vám zboží přijde. Po sedmi dnech jsem zrušil odjednavku

    Reakce obchodu HS Flamingo

    Dobrý den, na našem eshopu upozorňujeme, že máme velký příjem objednávek a z toho důvodu může dojít k delší době expedice z našeho skladu. S pozdravem Arnold

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • žádná
    • Dlouhá doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    drahá doprava, trvalo dlouho

    Reakce obchodu HS Flamingo

    Dobrý den, pro informaci - doprava u této objednávky byla 79,- Kč. Nechám na každém, zda je to drahé či nikoli.
    Ohledně termínu - ano, díky velkému množství zakázek se o pár dní expedice posunula, za což se omlouvám.
    Arnold

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Žádná komunikace že strany obchodu mimo potvrzení objednávky a pak několik dní nic.Po tel urgenci jsem se dověděl že nemají skladníky.Po dalším telefonátů mi přišla faktura ale zboží stále není.

    Reakce obchodu HS Flamingo

    Dobrý den, ano, vše, co jste napsal je pravda. Dva skladníci byli na dovolené a vzhledem k množství objednávek jsme zásilku nestihli co nejdříve odeslat. V pondělí jsme objednávku přijali a další pondělí odesílali. Mějte se Arnold

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Still no communication about the delivery of product almost a week after placing order. Contacting company today.

    Reakce obchodu HS Flamingo

    Dobrý den, zboží, které jste si objednal, nebylo v den objednávky skladem. U tohoto zboží je napsáno dodání více jak měsíc.
    Objednávku jste si vytvořil 15.8. 2022. Je škoda, že jste nezavolal dříve, než jste napsal tuto recenzi.
    S pozdravem Arnold

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Nevšiml jsem si jak je to malé a nyní v praxi nemám pocit, že by to mělo nějaký vliv na rozšíření tepla

    Reakce obchodu HS Flamingo

    Vážený zákazníku, objednávka byla přijata v sobotu 2.4. a hned v pondělí odeslaná. Proto netuším, proč nejste spokojen s naším e-shopem. Pakliže nejste spokojen s výrobkem, je škoda, že jste neohodnotil negativně pouze zakoupený výrobek. I tak, v případě, že výrobek nesplňoval vaše očekávání, je možné jej do 14 dní vrátit v původním stavu.
    S pozdravem Arnold - HS Flamingo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Doručen zcela jiný rošt, vypadá jak odlitel z betonu. Větší mezery než u originálu a propadají větší kusy uhlíků do popelníku pod roštem.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Desky Skamotec měly ulámané rohy (vína na straně dopravce nepravděpodobná). Lepidlo přišlo s o necelého půl roku prošlou skladovatelnosti.

    Reakce obchodu HS Flamingo

    Vážený zákazníku, jak jsem vám již psal na Váš email. Je-li zboží doručeno v poškozeném stavu nebo jedná-li se o záměnu produktu, stačí kontaktovat naše reklamační oddělení [email protected], kde se snažíme vždy vše rychle vyřešit. Nevěřím tomu, že by naši skladníci zabalili poškozené desky. Jelikož od vás nemám žádnou odezvu na můj email, nemůžu ani posoudit, kde uvedené poškození vzniklo. Kontroloval jsem i zbylá lepidla, která byla skladem a datum spotřeby bylo v pořádku. tím nezpochybňuji to, co píšete. Jenom chci dodat, že to nebyl úmysl a že se to dalo řešit výměnou. Je škoda, že jste nenapsal. Snažil jsem se Vám dovolat, leč bez úspěchu. Tak se alespoň touto cestou omlouvám. Arnold

  • obchod má inventůru ,ale to jsem zjistil až po objednání a zaplacení zboží, na stránkách nic uvedeno neměli, toto upozornění přišlo až v potvrzené objednávce mejlem.kdybych to věděl nic bych nekoupil, a ještě mi zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu HS Flamingo

    Vážený zákazníku, jak uvádíte, měli jsme minulý týden inventuru. Tuto informaci jsme uváděli emailem, ale i na našich webových stránkách s pomocí pop-up (vyskakovacích) oken. Je možné, že máte tuto funkci v prohlížeči zablokovanou.
    Jestliže jste na zboží spěchal, stačilo napsat krátký email nebo zavolat. Objednávku bychom stornovali a peníze za platbu samozřejmě okamžitě vrátili. Za týden se nám sešlo hodně objednávek a skladníci, bohužel, nestíhají všechny zakázky po inventuře v jednom dni zabalit. Věřím, že budete alespoň se zbožím spokojen. S pozdravem Arnold

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Nepasuje to na Aquaflame 25 je to o 1cm uzsie a potom prepadava popol poza spodnu nadobku.

    Reakce obchodu HS Flamingo

    Dobrý den, velice nás mrzí, že nejste s náhradním dílem spokojen. V případě, že máte pochybnosti o náhradním dílu, je možné napsat na [email protected] Do dnešního dne žádná informace ohledně Vaší nespokojenosti nepřišla. Prosím tedy o zaslání informace, kde je problém. Co je o 1cm užší. Rošty dáváme celou dobu výroby do našich vložek stále stejné. Děkuji Vám - Arnold