Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Hezké odpoledne. Jsem letitým zákazníkem Vaší firmy, potažmo hlavně liberecké pobočky. Vždy jsem byl a jsem i nadále velice spokojen se službami, přístupem personálu, kvalitou zboží, ... prostě se vším. Nedávno jsem si pořídil novou motorku. A s novou motorkou i komplet celé oblečení. Kde jinde než v liberecké pobočce. Dovolte mi, abych alespoň touto cestou poděkoval ze upřímnou starostlivost, ochotu a mnoho úsměvů při řešení mých požadavků děvčatům Lucce a Denise. DĚKUJI :-). Moc Vás prosím jestli byste jim to dali na vědomí od Martina H. z Turnova. Už budou vědět.
    Ještě jednou moc děkuji a přeji Vám hodně spokojených zákazníku a pevnou vůli.
    Martin Halama - Turnov

    • Dobrý den, pane Martine,
      s omluvou za opožděnou odpověď Vám mnohokrát děkujeme za Váš příspěvek do diskuze. Velice si Vážíme času, který jste věnoval vyjádření spokojenosti s obsluhou na prodejně v Liberci. Moc děkujeme za za Vaše nákupy a pochvalu rádi předáváme. Budeme potěšeni, když si v budoucnu u nás opět něco vyberete.
      S pozdravem a přáním mnoho šťastných kilometrů bez nehody
      Tým Bikers Crown

  • Zdravím, objednal som si rukavice,super rychle dodanie na SK,poslali rukavice,plus časopis Motocykl,plus ešte darček,veľká spokojnosť,odporúčam.100% spokojnost.dakujem

  • Nechci být stále k této značce negativní, ale musím. Jelikož jsem dostal nějaké vouchery na nákup zboží vyrazil jsem do plzeňské pobočky koupit bundu. Včera 23/4. S ohledem na Covid opatření jsem čekal na vstup, nevadí, šéf prodejny to má perfektně ošetřený a připravený. V prodejně já a ještě jeden zákazník a dvě prodávající. Přehraboval jsem se v bundách sám a zjišťoval, podle jakého systému mají oblečení srovnané, naštěstí jsem našel i přistavené štafle. Nakonec jsem si vybral, zaplatil a odešel. Už se sem nikdy nevrátím. V jiné prodejně na plzeňsku jsem kupoval bundu synovi, v prodejně jsme byli tři zákazníci a jeden prodejce. Neexistovalo, že by jsme lovili v regálu velikosti, prodávající nám donášel, co ho napadlo, vysvětloval a my nakonec koupili dvakrát dražší věc a ještě dvoje boty. Připadal jsem si jako zákazník.

  • Tento obchod nedoporučuji, několikrát jsem dotazoval výrobek, po třech, čtyřech dnech žádná odpověď. O artikl bunda v akci, která nebyla skladem v místě mého bydliště jsem požádal o přeposlání do obchodu v Plzni. Bylo mi sděleno, že toto nejde, ať objednám na e-shopu. Už jste si někdo koupil bundu na motorku bez toho, aniž ji vyzkoušíte ? Tak jsem si vybral bundu označenou jako novinka, ejhle nenašel jsem ji nikde skladem, až po dvou dnech tato novinka zůstala v nabídce, ale přibyla poznámka "Není skladem" . Filtrace výrobku nepracuje dobře, když si zadám filtr podle kterého chci artikl vybrat dostanu nabídku, kterou jsem vůbec nechtěl. Zbylo mi bohužel několik tisícových poukázek a je mi je líto nevyužít, proto zřejmě budu pokoušet štěstí a něco si tu vybrat, ale ostatním nedoporučuji, zkuste raději jinde !

  • Dobrý den, mám s obchodem společnosti BIKERS CROWN zkušenosti z mé první motorkářské sezóny a jak čtu i ostatní recenze napříč webem vychází z nich dvě věci které mohu podepsat. Na jedné straně spokojenost s personálem, prodejní dobou a velkým výběrem zboží na velké prodejně a na druhé straně problémy s reklamací.

    I já tady chci vyjádřit velkou spokojenost s týmem prodavačů na prodejně v Olomouci, kde se mi vždy maximálně věnovali a jako začátečníkovi vše trpělivě předvedli a vysvětlili. Hlavně proto jsem se tam vždy rád vracel. Svou druhou velmi zajímavou zkušenost popíšu později.

    Ondřej Pačes
    Olomouc

  • Vážený Vladislave,
    reklamační oddělení společně s technikem důkladně zkontrolovalo helmu, kterou jste reklamoval a nenašlo ŽÁDNOU vadu výrobku, proto vám logicky reklamace nemohla být uznána. Útočíte a urážíte Bikers Crown, navíc vyzýváte ostatní, aby u nás nic nekupovali kvůli tomu, že vám byla zamítnuta reklamace??? Vybral jste si helmu, která vám nevyhovuje, rok jste s ní bez problémů jezdil a teprve nyní jste zjistil, že má špatnou konstrukci? Nezlobte se na mě, ale ať si ostatní zákazníci udělají obrázek sami... Sortiment Bikers Crown patří k nejkvalitnějším na evropském trhu, stačí se podívat do představení značek. Přeji vám do budoucna šťastnější ruku při výběru a ať se vám daří!

    S pozdravem
    Ing. Pavel Teplý

  • Tak po další zkušenosti s kvalitou zboží a postupem reklamace v této "čínské,, síti obchodu mohu nepsat pouze NEKUPUJTE TAM NIC! Zboží vypadá a cena jsou přijatelné, ale s trvanlivostí, kvalitou a řešením reklamací je to výrazně horší. Vždy stejný scénář, tentokrát netěsnilo plexi na helmě Nitro Carbon, nebylo to vlivem opotřebení,
    ale špatnou konstrukcí helmy, pokud by došlo k opotřebení,
    bylo by možné díl vyměnit, což dle jejich technika prý nelze,
    opotřebené tam není nic. Vyjádření dodavatele: Záruka se nevztahuje na veškerou změnu výrobku, která vznikla v průběhu doby v důsledku opotřebení způsobené obvyklým užíváním. Nejedná se o vadu výrobku. Reklamaci nelze uznat. Z toho plyne že tahle svoloč prodává samé předražené šmejdy, zdraví máme jedno, takže už mne tam nikdy nikdo neuvidí.

  • Vážený pane Bačáku,

    dovolte nám reakci na Vámi zmiňovanou situaci.

    Všechny reklamace se snažíme posuzovat objektivně a dle našeho nejlepšího svědomí, tedy každá jedna reklamace je posuzována individuálně.

    Ve vašem případě, jste nedodržel jeden ze zásadních kroků pří nárokování reklamace a to podstoupit zboží k reklamaci bez zbytečného odkladu, tedy ve chvíli, kdy se objevila první zjevná vada. Závady na obuvi, kterou jste předložil k reklamaci, se nemohly vyskytnout současně.

    Dalším důvodem pro zamítnutí vašeho požadavku byl fakt, že jste nedodržel pokyny stanovené pro údržbu bot.

    Vzhledem k těmto skutečnostem a opotřebení způsobeného běžným užíváním obuvi byla životnost výrobku vyčerpána ještě před uplynutím záruční doby.

    Je nám to velice líto, ale vaši reklamaci jsme nemohli uznat za oprávněnou. V rámci dobrých obchodních vztahů jsme Vám boty opravili a uvedli je do funkčního stavu.

    S pozdravem

    Tým Bikers Crown

  • Dobrý den. Bohužel mám s vaším eshopem velice špatnou zkušenost. Chtěl bych se zeptat proč nedodržujete reklamační podmínky. Spoléháte na to že zákazník nebude podstupovat složitou cestu při posuzování soudním znalcem. Nebo je váš postup standartní. Koupil jsem si u vás moto boty. Při prvním zmoknutí se totálně rozpadly. Ale totálně. Kůže podle názoru člověka s oboru je zpuchřelá. Kůže popraskala a na botech se objevily i několika centimetrové díry. Podle vás jsem boty neudržoval. Vy jste boty opravili. Teda zašili diru. Až né moc ochotná slečna na kamenné pobočce v Jihlavě mě řekla že boty jsou z likvidace. Což mě nikdo neoznámil ani jsem se o tom nikde nedočetl. Boty jsem měl 6 měsíců. Samozřejmě jsou to moto boty , tak nošené pouze jen cca 3 měsíce.
    Proto se ptám jestli je vaše jednání standartní a vyřizujete všechny reklamace takto. Vašim jednáním jsem velice zklamán. Prodat šunt a neuznat to. Děkuji za vyjádření. Mohu vám zaslat i číslo reklamace.

  • Vážený pane Pichlere,
    dovolte, abych reagoval na váš komentář.

    Musíte rozlišovat dvě zásadní věci: NÁKUP NA ESHOPU a NÁKUP NA PRODEJNĚ.

    V případě, že zakoupíte zboží přes náš eshop, na kterém si pochopitelně nemůžete produkt osahat, vyzkoušet, atd. a nebudete s produktem po obdržení spokojen, můžete zboží BEZ UDÁNÍ DŮVODU vrátit DO 14 DNŮ !!! Na kamenných prodejnách je to ale přeci jinak. Tam držíte zboží fyzicky v ruce, můžete ho vyzkoušet, otestovat klidně i na motorce, poradit se s prodavači a vůbec využít všech možných služeb, které zákazníkům nabízíme k tomu, abyste si byl definitivně jistý ještě před tím, než zboží zakoupíte.

    Vy se tady ohrazujete faktem, že váš syn neměl čas a proto na prodejně s vámi nebyl... Ok, potom jste se měl domluvit s prodavači na pobočce jakým způsobem pokračovat, když budou synovi kalhoty malé. Ti by vám buď doporučili, abyste učinil objednávku přes eshop nebo by vám rezervovali požadovaný produkt, schovali "pod pult" a počkali, až se se synem dostavíte k vyzkoušení a NEBO by udělali výjimku, protože se zákazníkům snažíme vždycky vycházet vstříc! Pochopte ale, že po celém týmu Bikers Crown vyžadujeme kromě jiného také dodržování pravidel a směrnic, kterými se prostě musí řídit! Jedině tak dokážeme poskytovat svým zákazníkům kvalitní služby a servis...

    Vaše stížnost se dostala až do rukou maloobchodního ředitele pana Hloucala, který s vámi jednal a v níže uvedeném emailu se vás dotazoval s kým jste se na prodejně domluvil, že můžete v případě potřeby vrátit zboží zpět a kdo s vámi neochotně z našich zaměstnanců jednal. Na to jste ale nezareagoval, místo toho jste napsal na Heureku tuto recenzi... Vy se tady zmiňujete o reklamaci, ale ono se o žádnou reklamaci nejedná! To zboží je v naprostém pořádku!!! Takhle to vypadá, že Bikers Crown v žádném případě neproplácí reklamované zboží, což je samozřejmě velký nesmysl...

    Představte si logicky situaci, kdy dojdete do nějaké prodejny, např. knihkupectví. Prohlédnete si knihu, přečtete úvod, usoudíte, že je to dobrá kniha a koupíte ji. Přinesete ji domů manželce jako dárek. Ta z něho nadšená není, protože zaprvé tuto knihu už jednou četla, za druhé by od vás chtěla jiný dárek, za třetí nemá momentálně čas ani náladu na čtení knih a další a další důvody, které mohou vzniknout. Co uděláte vy? Vezmete knihu a půjdete ji vrátit do knihkupectví? Myslíte, že ji vezmou zpět a vrátí vám peníze?

    Pane Pichlere, je to všechno o domluvě a lidském jednání. Mluvíte o bezcharakterním jednání naší strany, ale vy jste měl místo výkřiků na veřejných portálech reagovat na email panu Hloucalovi a popsat mu danou situaci. Jsem si jist, že by s vámi našel řešení, které by vám vyhovovalo...

    S pozdravem
    Ing. Pavel Teplý

  • Komunikace při reklamaci firmu nedoporučuji bezcharakterní chování
    Dobrý den,

    dne 6.4.2016 jsem na Vaší prodejně Brno, Kaštanová zakoupil dětské kalhoty Acerbis 0021692284028216 Spellblast pants Junior, vel. USA 28/XXL za cenu 2.490,- Kč (číslo dokladu 1611432250). Syn si bohužel nemohl z časových důvodů kalhoty vyzkoušet na prodejně, proto jsem se při zakoupení kalhot ptal, zda je možné tyto případně vyměnit za jinou velikost, bylo mi řečeno, že ano. Po vyzkoušení kalhot synem doma, jsme zjistili, že potřebuje velikost menší, proto jsem se dne 8.4.2016 vydal opět do Vaší prodejny v Brně na Kaštanové ulici, kde jsem žádal o výměnu kalhot za kalhoty, které jsem si předem vybral na internetu ve velikosti syna, žádal jsem tuto výměnu, bohužel bezúspěšně. Cenový rozdíl kalhot mi nebyl umožněn vyplatit, pouze vybráním jiného zboží, které nepotřebuji.

    Ochota a jednání Vašich zaměstnanců mně překvapilo, hlavně ta neochota s člověkem jednat.

    Neustále jsem byl odkazován na vaše prodejní podmínky, kde není možné za zboží vrátit peníze, po přečtení Vašich prodejních podmínek jsem toto nenašel, pouze, když je zboží objednáváno online, což já jsem nečinil, zboží jsem koupil osobně v prodejně, tudíž nechápu jak je možné, že mi nebylo umožněno zboží vyměnit a přeplatek mi vrátit zpět.

    Prosím o vysvětlení a sdělení, zda je možné či ne, kalhoty vyměnit za jiné, včetně vyrovnání přeplatku.

    Děkuji za spolupráci.

    Pichler
    Odpověd
    Dobrý den pane Pichler,

    velice mě mrzí tato skutečnost, ale podmínky v zákoníku nepřikazují prodejce v kameném obchodě, vracet finanční hotovost, nebo měnit zboží za jiné.
    Ale i tak naše firma po domluvě s prodejcem( což jste udělal) v případě zboží ve 100% stavu umožňuje zboží vyměnit za jiné.
    Bohužel finanční hotovost nevracíme.

    V případě, že Vás překvapilo, jak níže píšete "hlavně ta neochota s člověkem jednat", tak abych mohl sjednat nápravu, požádal bych Vás o jméno z níže uvedeného odkazu.
    http://bikerscrown.cz/prodejny-bikers-crown/brno-bikers-crown

    Děkuji a s přáním příjemného víkendu,

    Hloucal Tomáš, Bikers Crown

  • Dobrý den,
    Bikers Crown píší o největší obchodní síti s motocyklovými potřebami moje zkušenost s E shopem je velmi negativní (na rozdíl s prodejnami konkrétně (Písek,Liberec,Most).
    14.1.2015 - objednávka zboží
    následně jsem byl informován že expedice bude po 16.1.2015 (inventura)
    20.1.2015 co se nic nedělo jsem požádal o zaslání čísla účtu na který mám částku uhradit,obratem jsem tyto informace obdržel
    20.1.2015 jsem provedl platbu za zboží ze svého účtu
    21.1.2015 jsem obdržel informaci že zboží mám připravené k vyzvednutí v ULOŽENCE s nutností uhradit částku za zboží
    21.1.2015 jsem volal na podporu Bikers Crown a paní mi řekla že mám zboží na uložence zaplatit a předcházející platba z účtu mi bude vrácena.
    22.1.2015 jsem po vyzkoušení zboží obratem odeslal zpět
    27.1.2015 opět volám na podporu Bikers Crown jak věc vypadá, byl jsem informován že balík s odeslaným zbožím firma obdržela 26.1.2015. Přislíbeno že se mi ještě dnes ozvou co se týče zpětné platby za zboží.(nikdo se neozval)
    29.1.2015 mi volají z podpory Bikers Crown že mi odesílají obě platby na můj účet.
    30.1.2015 mi přišla platba ale pouze jedna, následně volám na podporu Bikers Crown, kde se dozvídám že platby byli odeslány na dvakrát a ta druhá příjde po víkendu
    4.2.2015 opět volám na podporu přislíbeno že zavolají účetní, zjistí jestli se paní účetní ve druhé platbě neupsala a obratem mne budou informovat zatím nic.
    S tímto jsem se ještě nesetkal nakupovat přes E Shop NEDOPORUČUJI.
    Petr

  • Na českém webu je pouze jedno velké motorkářské fórum.
    Je lehce zneužitelné, anonymní a neprůhledné, nefunguje jako například Heureka, kde je zajištěna garance původu zákazníka.

    BIKERS CROWN je největší obchodní sít s motocyklovým příslušenstvím a náhradních dílů v Čechách a to přináší i určitou závist okolí, konkurence, či řadu aktivních motorkářů, kteří prošli rozvázáním pracovního poměru nebo zkušební dobou u nás.

    Netvrdíme, že jsme neomylní. I přes to, že se snažíme dělat vše pro spokojenost zákazníka, stane se nám někdy, že nejsme 100%. To nás neomlouvá, uvědomujeme si jak důležitý je servis pro zákazníka! I proto jsme na trhu čtrnáctý rok...

    Pozorně si přečtěte, kdo vyvolává negativní ohlasy, lehce přijdete na to, že se většina těchto lidí opakuje. BIKERS CROWN se k těmto a podobným názorům nevyjadřuje. To je vše k vysvětlení, udělejte si vlastní názor... Věříme, že s našimi službami budete spokojeni!
    Tým BIKERS CROWN

  • Dobrý den,

    jak byste vysvětlili množství negativních ohlasů na váš obchod, které se objevují na motorkářských fórech?

    Např. Motorkari.cz

    http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=151301&fid=22&&pgr=1

    Diskuzi na tema bikers crown je tam více, tato je aktuální, a celkem mě odrazuje od nákupu :-/

  • Velmi Spatně,
    Koupil jsem sadu DD 50024 Power Sport chytrá Moto sada za 1 590 Kč,
    Dovozce prodává to samé za 1 058,40 Kč viz odkaz. Napsal jsem reklamace aby vrátili pozdil – nic,pře za to neodpovědný, hned po tom změnili cenu na e-shope na 1 306 Kč.
    Dnes před hodinou to bylo 1 590 Kč.Je to zbohatnutí nad zákazníkem.

    Dobrý den,
    cena na zboží nám byla doporučena od dodavatele, tuto cenu jsme povinni držet. Pokud nás dodavatel neinformuje o změně, ceny neměníme.
    Děkujeme za upozornění.

    S pozdravem

    Iva Bráborcová

    Bikers Crown s.r.o.
    V Lipkách 78/III
    503 51 Chlumec nad Cidlinou

    tel.: +420 495 484 255
    mobil: +420 604 255 414
    fax:: +420 495 484 256
    e-mail: [email protected]
    www.bikerscrown.com
    http://obchod.bikerscrown.cz/dd-50024-chytra-moto-sada-8999900016696

    http://www.ddpneu.cz/product/defekt-pneu-chytra-moto-opravna-sada-slime-power-sport-smart-repair-pro-motocykly-a-skut.html

  • souhlasím s Kokešem. Velmi odpudivá ,,paní vedoucí " v Lib erci, která zákazníky vítá nad schodama do prodejny s cigaretou v puse. O tom, že by pozdravila si může zákazník nechat zdát.