Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    zarovky hlasi chybu v octavii 3,tudiz jsou k nicemu, vyhozene penize.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zboží se prý už nevyrábí.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chcete po mě hodnocení, ale zboží pořád nikde

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Velký výběr

    Zboží, které je skladem, ve skutečnosti skladem nebylo….objednáno a zaplaceno v uterý, zboží expedováno v patek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Drahá doprava
    • Vlastně domů vůbec nedoručeno
    • Hrozná komunikace
    • Spokojenost zákazníka vůbec neřeší

    Nemůžu říct, že mi bylo zboží doručeno. Mělo být doručeno, zaplatila jsem za poštovné víc, než mají ostatní e-shopy (a objednávala jsem malé věci, malý balíček a ne žádné velké díly na auto), ale řekla jsem si, že když mi to tedy přijde domů, tak nevadí a zaplatím si za to, že pro balík nikam nemusím. Mělo být doručováno v pondělí, přišla mi sms i mail od pošty. Byla jsem tedy celý den doma, i když jsme měla jiné plány. Měla jsem kontakt na doručovatele, který telefon nezvedal a psala jsem mu 2 sms, takže věděl, že na balík čekám. Doručeno bohužel ale nebylo a v úterý dopoledne mi přišla sms od pošty, že mám balíček uložený na poště. Moje pracovní doba je delší, než otevírací doba pošty, takže musel na poštu jet během dne na otočku z práce přítel (a nemá to úplně kousek). Projel tedy naftu a balík, který už tak stál dost peněz a měl být doručený domů, ale nebyl, se o to více prodražil. Komunikace s e-shopem hrozná, čekala jsem několik dní na odpověď, kdy mi paní napsala, že předá obchodnímu zástupci k vyjádření. Je to už nějakou dobu a nikdo se neozval, i když jsem jim znovu psala. Nedoporučuji. Momentem nákupu a zaplacení je jim pak vše jedno. Normální e-shopy se snaží problémy s doručením řešit, případně i zákazníkům kompenzovat. Nezajímá mě, že je to chyba pošty, já zaplatila e-shopu a ten to má řešit, případně u pošty reklamovat. Komunikace taky hrozná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží neodpovídá popisu, je napsáno, že pasuje na určitý typ vozidla, ale není to pravda, důrazně nedoporučuji!!!!!!!!!!, píšou, že pasuje na všechny typy , což je podvod
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Ochotná paní při vyřizování reklamace.
    • špatná velikost dodaného zboží
    • dosud mi nepřišly peníze za reklamované zboží
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Dodání jiného zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ochraná lišta mi dorazila přelomaná napůl, takže po ohybu zůstaly stopy.

    Reakce obchodu OB Autodíly

    Vážený zákazníku,

    Vaše objednávka byla na základě Vašeho požadavku, který jste nám napsal emailem, stornovaná. Zboží nebylo odesláno, tudíž nevíme, proč jste napsal tuto recenzi.

    OB autodíly

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Čekám již druhý týden a zboží mi nebylo ještě doručeno.

    Reakce obchodu OB Autodíly

    Vážený zákazníku,

    v objednávce jste si zvolil jako způsob úhrady objednávky platbu platební kartou on-line. Úhrada objednávky se neuskutečnila, tudíž jsme zboží nemohli odeslat.

    OB autodíly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace

    Nedostatečně vysvětlení k montáži. Různá varianta vozidel Octavia III. Když jsem na toto upozornil poslal foto jiného uchycení nikdo nereagoval. Naprostá ignorace hlavně, že prodám.

    Reakce obchodu OB Autodíly

    Vážený zákazníku,

    věřte, že kdybychom obdrželi fotografie s vaším dotazem, reagovali bychom v co nejkratší možné době. Bohužel nám od Vás žádný email nebo zpráva nebyly doručeny.

    OB autodíly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ppl úplně j ničemu!!! Stojím tady a mavam na něj jede dál že mě nevidí !!!!

    Reakce obchodu OB Autodíly

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí Vaše komplikace s dopravou zboží i tato negativní recenze, kterou bychom rádi předali tomu, kdo zásilku doručoval. My v nabídce dopravních služeb PPL nemáme. Doufáme, že se zbožím bylo vše v pořádku.

    OB autodíly

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé odeslání
    • Koberec do kufru na octavku (plastový) přeložili napůl do balíku a tím ji vlastně zlomili. Ne ze by se rozdělila na půlky ale má zdedoformované (polámané) okraje. U nového zboží mi to fakt vadí

    Špatně zabalené zbozi

    Reakce obchodu OB Autodíly

    Vážený zákazníku,

    pokud došlo k poškození zboží, je potřeba nás kontaktovat a domluvit se na výměně. Za komplikace se velice omlouváme

    OB autodíly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tažné oko není správné,jiný závit

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu OB Autodíly

    Vážený zákazníku,

    v názvu zboží na eshopu je přesně specifikováno, na jakou konkrétní výztuhu nárazníku je oko určeno.

    OB autodíly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Přední clona na Kodiaqa nebyla na Kodiaqa, ale na nějaké jiné vozidlo. Tušil jsem, že když neobjednám originální doplněk, nedopadne to dobře. Stalo se, nevadí, snad příště, ale jinde.

    Reakce obchodu OB Autodíly

    Vážený zákazníku,

    pokud Vám bylo doručeno jiné zboží, je potřeba nás kontaktovat a domluvit se na výměně. Za komplikace se velice omlouváme.

    OB autodíly

  • Nedoporučuje obchod

    Řádně objednaný díl mi museli zrušit, protože už není skladem a mě se ho podařilo objednat i když se mi to nemělo podařit. Zavolali a slušně se omluvili, ale jsem bez dílu.

    Reakce obchodu OB Autodíly

    Vážený zákazníku,

    bohužel i moderní technika není 100% a může dojít k nějaké chybě. Jak píšete, za komplikace jsme se obratem omluvili.

    OB autodíly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Namísto objednané krytky pro Fabii 1 (2003) jsem dostal zcela jiný
    a tím pádem nevyhovující typ!

    Reakce obchodu OB Autodíly

    Vážený zákazníku,

    bohužel i nám se výjimečně stane, že uděláme tuto chybu. Doufáme, že nyní už je vše v pořádku.

    Za komplikace se velice omlouváme.

    OB autodíly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hroznej padělek

    Reakce obchodu OB Autodíly

    Vážený zákazníku,

    pokud zboží nesplňuje Vaše představy, můžete ho v zákonné lhůtě vrátit.

    OB autodíly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Plachta neodpovídala účelu, na který byla deklarována

    Reakce obchodu OB Autodíly

    Vážený zákazníku,

    v popisu zboží je uvedeno, na jaké vozy je plachta určena i její rozměry. U vrácené plachty nebylo zjištěno, že by neodpovídala účelu,
    na který byla deklarována.

    OB autodíly

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Maximálne sklamanie, tovar sme čakali a nebol dodaný, klienta čo sme mali na montáž sme museli zrušiť

    Reakce obchodu OB Autodíly

    Vážený zákazníku

    zboží nebylo odesláno, protože jste neakceptoval námi nabízený způsob úhrady. Náš eshop neumožňuje Vámi požadované odeslání zboží na fakturu se splatností.

    OB autodíly