Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Byl mi doručen produkt ,který má datum spotřeby jen už 2 měsíce.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    zboží které jsem si objednala nesplnilo co slibovalo v popisu. Bio ajurvédská barva nekryje šediny, ani trošku.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Svíčky voní velmi slabě a ještě jako spray do wc. Lituji peněz.

    Reakce obchodu NuSpring

    Dobrý den,
    je nám líto, že vám vůně nevyhovuje. Jednak má člověk vždy osobní preference vůní, které mu přijdou nevyhovující. Nebo to může být tím, že nejste zvyklá na složení přírodních svíček.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednala jsem si přírodní barvu bez PPD, protože mi zjistili alergii na PPD, udělala jsem kontrolní test na barvu, nechala působit 10 hodin na místo doporučovaných 48 hodin a moje reakce byla hrozná - úplně rudá skvrna. Jsem ráda, že jsem ji nepoužila rovnou bez testu, asi bych skončila v nemocnici.

    Reakce obchodu NuSpring

    Dobrý den,
    tato věc nás velice mrzí a jsme rádi, že se vám nic závažného nestalo. Zřejmě výrobce změnil složení a bohužel nás o tom neinformoval. Mohli bychom vás požádat, abyste nám sdělila, o kterou barvu konkrétně šlo? Rádi bychom, tuto věc ověřili s výrobcem a upravili si informace i u nás u produktu, abychom své zákazníky neuváděli v omyl.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • skutečnost neodpovídá představě podle fotky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel zboží neodpovídalo vybranému zboží z obrázku. Např. nebylo profilováné držadlo, délka peří atd. Zaslané zboží odpovídalo zboží zhruba o 50% levnější.

    Reakce obchodu NuSpring

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše zklamání se zakoupeným produktem. Vaše zkušenost však pramení z porovnání dvou odlišných produktů. Firma REDECKER nabízí několik podobných prachovek, přičemž na našem e-shopu nabízíme cenově dostupnější variantu. Odstíny peří a rukojeti na produktové fotografii se mohou mírně lišit. Tuto informaci jsme na eshop k informacím o produktu přidali.
    Děkujeme za pochopení.
    Tým NuSpring.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • na uváděné adrese obchod neexistuje - osobní vyzvednutí nelze

    Zvolil jsem osobní vyzvednutí, ovšem na uváděné adrese obchod není a nikdo ho tam ani nezná. Fotka výdejního místa neodpovídá ničemu poblíž a pokus postupovat podle mapky skončil na tom, že zakreslená přístupová cesta je přehrazena zábranou kvůli staveništi bez možnosti obejít. Takže zbytečně strávená hodina na cestě.

    Reakce obchodu NuSpring

    Dobrý den,
    na našem webu uvádíme správnou adresu pro osobní vyzvednutí, a to je: Dopraváků 749/3, Praha 8. Zde si své zboží můžete vyzvednout každý všední den od 8:30 do 17:00.
    Pokud jste naši výdejnu nemohl najít, mohl jste zavolat na náš zákaznický servis. Kolegové by vás jistě správně nasměrovali.
    Věříme, že se vyzvednutí vašeho balíčku příště již obejde bez komplikací.

    Tým NuSpring.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na adrese Dopraváků 749/3, nelze sklad dohledat, telefon nikdo nebere a v arealu nikdo firmu nezna.

    Reakce obchodu NuSpring

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste měla s nalezením skladu potíže. Na webu máme mapku i s nákresem. Když se stane, že někdo nemůže sklad najít, rádi poradíme po telefonu. Pokud jsme zrovna telefon nebrali, je možné, že jsme se osobně věnovali jinému zákazníkovi. Za to se omlouváme.

    Tým NuSpring

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dva týdny od objednání stále nepřišla objednávka

    Reakce obchodu NuSpring

    Dobrý den,

    Vaše negativní hodnocení nás velice mrzí, protože vše bylo již s Vámi vyřešeno naším zákaznickým servisem. Při objednávání jste zadala platbu předem online. Peníze nám však nepřišly, proto jsme objednávku nemohli odeslat. Poté, co jste se s námi spojila, jsme změnili způsob platby na Dobírku a balík k Vám již v pořádku dorazil.

    Doufáme, že příště vše již proběhne bez komplikací.

    S přáním krásného dne

    Tým NuSpring

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo mi posláno zboží jiné značky.Po telefonické komunikaci slíbena náprava, prý zašlou správné zboží. Nakonec prý produkt nesehnali, prý ho měli v nabídce omylem. Pro mne nespolehlivý obchod.

    Reakce obchodu NuSpring

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste nebyla spokojena. Bohužel se stala chyba u dodavatele Vámi objednaného zeleninového bujonu Wurzl. Vyřadil ho ze své nabídky, aniž by nás informoval. Velice se za to omlouváme. S nabídkou potravin jsme v době Vaší objednávky teprve začínali, ale nyní již máme vše podchycené a věříme, že Váš příští nákup již proběhne k Vaší spokojenosti.

    Tým NuSpring

  • Nedoporučuje obchod

    Objednaný parfém dorazil ve viditelně otevřené krabičce, poškozený používaný obal a ledabyle opětovně převázaná stužka. Nelze použít jako dárek, zjevně už někdo dříve rozbalil a testoval.

    Reakce obchodu NuSpring

    Dobrý den,

    prosím ozvěte se nám na naši zákaznickou linku. Pokud nejste s produktem spokojen/a, my Vám ho samozřejmě vyměníme.

    Kontakt:
    +420 734 750 003
    [email protected]

    Za nepříjemnosti se moc omlouváme.

    Tým NuSpring

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Deodoranty se drolí

    Reakce obchodu NuSpring

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste s deodoranty spokojeni. Věříme, že se to týká jen nějakého konkrétního produktu od určité značky. Na naší zákaznické lince vám rádi poradí, jaký deodorant vybrat, aby vám plně vyhovoval.

    Tým NuSpring

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Komunikace s obchodem, rychlost dodání je v pořádku.
    Jsem ale nespokojena s kvalitou výrobku. Koupila jsem ZUII ORGANIC Zuii Organic Lux Bio krycí make-up Driftwood 30ml. Výrobek absolutně neodpovídá popisovaným vlastnostem a kvalitě. Navíc za poměrně vysokou cenu. Nekryje, špatně se roztírá. Rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu NuSpring

    Dobrý den Taťáno,

    mrzí nás, že nejste spokojena s make-upem. Přesně tento produkt používá naše kolegyně a považuje ho za ten nejlepší na trhu. Možná záleží na typu pleti. Cena odpovídá kvalitě. Je 100% přírodní v bio kvalitě.

    Věříme, že s dalšími našimi produkty již bude plně spokojena.

    Tým NuSpring

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • malé prostory
    • nemožné zaparkovat
    • strohá obsluha

    Reakce obchodu NuSpring

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste nebyl spokojen/a. Nicméně, jak uvádíme i na našem webu, nejsme kamenný obchod. Jsme e-shop. V Belgické ulici máme pouze výdejnu balíčků a showroom, kde je možné si některé z našich produktů vyzkoušet.

    Jelikož je náš showroom v centru Prahy, jsou zde převážně modré zóny a parkování skutečně nemusí být nejjednodušší. To bohužel neovlivníme.

    Za Vám nevyhovující přístup naší obsluhy se velmi omlouváme. Zřejmě neměla svůj den, jinak si to nedovedeme vysvětlit. Snad budeme mít v budoucnu možnost to napravit.

    S přáním hezkého dne

    Tým NuSpring

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • V centru
    • Milá obsluha
    • Roztomilý malý obchůdek

    Otevírací doba od 4 do 7?
    Takže jsem tam jednou přišla zbytečně. Přišlo mi to, jak špatný vtip. V dnešní době, kdy je dost velká konkurence se divím, že se ještě drží. Kvůli té pracovní době mě tam určitě už nikdo neuvidí.

    Reakce obchodu NuSpring

    Dobrý den,

    mrzí nás, že Vám nevyhovuje naše otevírací doba, ale jak uvádíme na našem webu, nejsme kamenný obchod. Jsme e-shop. V Belgické ulici máme pouze výdejnu balíčků a showroom, kde je možné si některé z našich produktů vyzkoušet.

    Balíčky je možné vyzvednout, jak uvádíte, od 16:00 do 19:00, ale pokud chcete přijít v dřívější hodinu, můžete nám předem zavolat a jistě se domluvíme.

    S přáním hezkého dne

    Tým NuSpring

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slíbili do 2 prac.dnů,ale ani 3 tí den nic.

    Reakce obchodu NuSpring

    Dobrý den,

    děkujeme velmi za recenzi a informaci, že se něco stalo. Nebýt jí, tak ani nevíme, že byl nějaký problém, protože se nám nikdo neozval, že nebyl balíček doručen. Ani vy, ani přepravce. Zjišťovala jsem, co se stalo u Zásilkovny. Jelikož byl kvůli větší prachovce překročen max. rozměr balíku ze 120 cm na 123 cm, sice balík převzali do přepravy, ale kvůli velikosti jej odmítli doručit a bude se vracet zpátky. Dnes jsem probrala s kolegy na skladu balení a již se to nebude opakovat. Přišli na náhradní řešení balení. Moc se tedy omlouváme za komplikace. Budeme Vás kontaktovat emailem, co se stalo a jestli máte ještě o produkt zájem.

    S přáním krásného víkendu

    Kristýna, Ivana a Péťa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chtěli po mně znovu zaplatit objednávku, kterou jsem uhradila přes PayU. Pro mne ztráta času navíc dokazování a zasílání potvrzení o uhrazení. Přitom si to mohli snadno zkontrolovat sami-

    Reakce obchodu NuSpring

    Dobrý den, paní Jitko,

    velmi nás mrzí takovéto hodnocení. Zjišťovala jsem, co se stalo. Udělala jste si 2 objednávky za sebou, přičemž u jedné to v systému hlásilo, že byla platba zrušená, proto Vám kolegyňka psala s žádosti o doklad o zaplacení objednávky, aby mohla balík co nejdříve odeslat. Vy jste však poslala doklad z úplně jiného nákupu z jiného eshopu za úplně jinou částku. Naše chyba je, že Vám pak neodepsala a nedovyjasnila to s Vámi. Každopádně jste si objednávala 19.9.2019 v 19 hodin večer a hned druhý den ráno objednávku zpracovali a balíček se odeslal a byl převzat. Takže šlo jen o chybu v komunikaci, která se bohužel někdy stává. Jsme jen lidé a nejsme stroje. Stačilo pak zavolat a říci si, jak to je. To je celé. Za mne je důležité, že Vám balíček hned odešel a vše bylo předáno v pořádku.

    S přáním hezkého dne

    Kristýna, Petra a Ivana

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Široký výběr ekologicky šetrných produktů
    • Výhodná cenová nabídka produktů
    • Dodání do Zásilkovny zdarma
    • dodání za tři týdny
    • e-mailová reklama

    Tentokrát nejsem s nákupem spokojená. Dodání do Zásilkovny je sice zdarma, ale při objednávce nebylo uvedeno, že bude mít daná pobočka dovolenou a tudíž bude zboží dodáno za tři týdny od objednávky (jedná se o opalovací krém).
    Neustále chodí nevyžádaná reklama, kterou pokaždé odhlašuji přes uvedený a evidentně nefunkční odkaz.
    Tentokrát zklamání.

    Reakce obchodu NuSpring

    Dobrý den, paní Jitko,

    děkujeme za recenzi a Vaše pozitivní hodnocení našeho obchůdku. Co se týká dodání za 3 týdny, tak jste si udělala objednávku koncem června, ale dosud jste ji nezaplatila (zvolila jste si bankovní převod) a my jsme ji stornovali. Takže nevím, jestli nedošlo k nedorozumění, ale žádný balíček jsme Vám tudíž neposlali. Co se týká e-mailové reklamy, ano, posíláme newslettery, ale já jsem Vás ani nenašla v databázi mezi přihlášenými. Pokud Vám chodí a vznikl nějaký technický problém s odhlášením, prosím, dejte mi vědět, ať to ihned napravíme. Omlouvám se za případná nedorozumění či komplikace.

    S přáním krásného dne

    Kristýna, Péťa a Ivana

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přehlednost stránek
    • Bělicí noční krém Minus 417je k ničemu, vyhozené peníze

    Reakce obchodu NuSpring

    Dobrý den, paní Pájo,

    velmi děkujeme za Vaší recenzi. Jsme moc rádi, že jste s přehledností stránek spokojená. Mrzí nás hodnocení ohledně Bělicího nočního krému. Objednávala jsem si ho teprve nedávno a chce to čas, aby byly vidět výsledky. Je to přírodní kosmetika a tam nejsou zázraky na počkání ihned, ale je potřeba trpělivost. U někoho jsou vidět účinky rychleji, u někoho ne. Každý jsme individuální a co jednomu zabere, druhému nemusí.

    Pigmentové skvrny mají navíc mnoho příčin a je potřeba, jak avizujeme na našich stránkách, najít nejprve příčinu. Mohou je způsobovat hormonální změny, špatné léky, onemocnění jater. Pakliže příčinu neodstraníte, tak jen překrýváme následky. Doporučili bychom proto najít příčinu, eliminovat vznik a pak se vrhnout na odstranění skvrnek.

    S přáním krásného dne

    Ivana, Kristýna a Péťa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zakoupila jsem tři výrobky - kosmetiku. Na dvou je prošlý datum spotřeby, na jednom neuveden vůbec.
    • Voděodolná řasenka není voděodolná.

    Reakce obchodu NuSpring

    Dobrý den, paní Mel,

    děkujeme velmi za recenzi, i když nás velmi mrzí, co jste napsala, jelikož jsou věci trošku jinak. Ihned jsme spolu telefonovaly, načež jsme Vám na Váš dotaz ohledně data spotřeby odpověděly a navíc nabídly možnost okamžitého vrácení peněz a že nám můžete poslat výrobky zpátky, pokud se Vám nelíbí. Ze zákona na to máte do 2 týdnů nárok, pokud nejsou otevřeny a použity. U těchto 2 produktů je na obale ne datum spotřeby, ale datum výroby. Krém z Minus 417 má takovéto označení šarže a datum spotřeby je tam do 2020. Posledně 2 číslice, tj 14 je šarže. Kdyby byl datum spotřeby do 2014, musel by byt vyroben v roce 2011 a to by vypadal a voněl úplně jinak.

    Taktéž podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1223/2009 ze dne 30.11.2009 o kosmetické přípravky, Kapitola VI - Informace pro spotřebitele, Článek 19, bod 1c - když má výrobek exspiraci delší než 30 měsíců a na obalu má uvedený kelímek, není třeba uvádět datum spotřeby, či výroby. Na voděodolné řasence je kelímek uveden a výrobek se musí spotřebovat do 6 měsíců od otevření. A tato Řasenka je úplná novinka u Avril, tedy vyráběla se max. před 2 měsíci. U výrobků Inlight je datum spotřeby uvedeno zespodu na obale. Kontrolovaly jsme to i na skladě a je to tak. Pokud tam nebylo, muselo dojít u výrobce k chybě. Co se týká voděodolnosti řasenky, je to novinka. Zatím jsme ji testovaly na sobě při cvičení, když sněžilo a v sauně a vydržela nám. Jestli vydrží v bazénu zatím nevíme, jelikož jsme tam v posledních 2 týdnech, kdy řasenku prodáváme, nebyly.


    S přáním krásného dne

    Za tým NuSpring Ivana, Kristýna a Péťa