• Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží, vedené v e-shopu jako "skladem", fyzicky nemají.

    Objednaná zámková vložka byla na e-shopu "skladem", fyzicky nikoliv. Druhý den mi volala pracovnice obchodu, zda chci objednávku stornovat nebo týden počkám.
    Servisní partner FAB... týden... potřebuji konkrétní model a tolik to nehoří, šlo mi o pohodlnější zamykání knoflíkem, fajn, počkám.
    Myslíte, že si na ten týden změnili stav skladu na e-shopu na nulu? NE. Pořád měli FABku vedenou skladem. Klamání zákazníka.
    Když jsem tam v uvedený plus týden napochodoval, až odpoledne, prodejce na mě valil oči, jestli mi prý přišla SMS (nic takového mi kolegyně na telefonu předtím neříkala, jen ať za týden přijdu), co že chci, a že ještě nemá hromádku zboží, která před ním stála, naskladněnou a ať teda přijdu za 15 min.
    Konfrontaci s informací, proč mi nemůže dát zboží hned, když ho má celou dobu na e-shopu vedené "skladem", svedl na kolegy a chyby v evidenci skladu. Omluva? Nula.

    Reakce obchodu Novelo Brno

    Dobrý den,

    tímto se Vám dodatečně omlouváme za vzniklé komplikace s nákupem v obchodě NoveloBrno.cz.
    Mrzí nás, že jste byl s nákupem u nás nespokojen. Došlo k pochybení na naší straně, co se týká skladové dostupnosti produktu.

    Ještě jednou se omlouváme a budeme doufat, že se na nás nezanevřete úplně a dáte nám ještě příležitost si napravit reputaci.

    Za společnost NOVELO 91 s.r.o. Jana Smištíková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Inzerují něco, co nemají na skladě a čekat 14 dnů se mi nechtělo.

    Reakce obchodu Novelo Brno

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste byl nespokojen.

    Zámek jsme vyprodali a skladem nebyl ani u dodavatele. Proto jsme Vám volali ten termín 14 dnů a který jste nám původně odsouhlasil.

    V době kdy byl v ČR nouzový stav, měli výrobci poloviční výrobu a nějakou dobu potrvá, než se dovyrábí původní zásoby výrobků.

    Vzhledem ke zvýšenému počtu objednávek, nebylo v našich silách uhlídat skladovou dostupnost u všech položek na našem Eshopu.

    Ještě jednou se Vám omlouváme za případné komplikace.

    Za společnost Novelo 91 s.r.o. Jana Smištíková

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Otrhaný obal byl dle poškození asi již několikrát vrácen

    Reakce obchodu Novelo Brno

    Dobrý den,

    za poškozený obal se samozřejmě velmi omlouváme. Vždy se snažíme, aby zboží k zákazníkovi přišlo v pořádku.
    Zpětně už nedokážeme zjistit, zda obal takto poškozený odcházel od nás, nebo byl poškozen během přepravy.
    Zboží uvnitř obalu bylo v naprostém pořádku.
    Zákazníkovi byla jako kompenzace nabídnuta sleva na další nákup.

    Za společnost NOVELO 91 s.r.o. Jana Smištíková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Bohužel kování, které jsem zde zakoupil nemělo kompletní balení. Doporučuji tedy kontrolovat obsah balení před předáním zákazníkovi. Nebylo příjemné zjistit při montáži, že chybí šroubky a středová tyčka. Musel jsem řešit operativně.

    Reakce obchodu Novelo Brno

    Bohužel došlo takto balení od výrobce a odeslali jsme ho bez rozbalení dále. Spousta zákazníků nechce dostávat rozbalené zboží. Omlouvám se za potíže a budeme informovat výrobce o problémech aby se to neopakovalo.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    zbozi jsem musel reklamovat nebylo uplne

    Reakce obchodu Novelo Brno

    Zboží bylo bohužel pravděpodobně poškozeno při přepravě a zákazníkovi posláno znovu. Každý produkt byl v nové dodávce zabalen zvlášť a dodán v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží bylo poškozeno, dvířka od trezoru byla vypadne a trezor promackly

    Reakce obchodu Novelo Brno

    Zákazník nám bohužel vzniklou škodu nehlásil a sejf si sám opravil, tudíž jsme nemohli reklamovat dopravu u České pošty. Vzniklou škodu budeme zákazníkovi kompenzovat v další objednávce.

    • Když zboží na skladě nemáte, tak nechápu proč uvádíte na webu, že je na skladě.
    • Ztrácíte čas jak mě tak sobě!!!!!