Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nekvalitní zrcadlo, lepidlo všude....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží bylo poškozeno

    Zboží bylo poškozeno,vracím zpět,doufám,že se mi vrátí peníze!

    Reakce obchodu NOVAline, s.r.o.

    Dobrý den, paní Vladyková,
    bohužel i přes zodpovědné a šetrné balení, může na dlouhé cestě dojít k poškození uvnitř zásilky. V takovém případě necháváme na naše náklady zásilku zpět vyzvednout, vrátit k nám, a posíláme nový výrobek.

    Ve vašem případě jsme se telefonicky dohodli na nezasílání nového výrobku, ale navrácení peněz, které máte již od 9.1.24 na svém účtu.


    Přeji krásný den a brzy na shledanou na novaline.cz!

    Karásek Zbyněk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Balík přišel v zapáchajícím obalu složeném z různých kartonů, které zřejmě zrovna přišly pod ruku. Zboží bylo viditelně poškozené a bránilo používání - zkroucený plech na hodinách, který měl být připevněn na zeď a poškrábané sklo z obou stran. Po zaslání fotografií byla odpověď taková, že tam nikdo nic nevidí. Paní byla (editováno) byla velmi arogantní do telefonu. Na můj dotaz, co mám tedy dělat, mi již nikdo nereagoval. Telefonát majiteli - prý mi za 10 minut někdo zavolá. Dodnes na to zavolání čekám. Nedoporučuji!!!!

    Reakce obchodu NOVAline, s.r.o.

    Dobrý den, paní Mercedes,
    děkuji Vám za hodnocení. Mrzí mě, že náš obchod nedoporučujete.

    Naši infolinku jste po doručení zásilky kontaktovala s požadavkem, že jste si omylem objednala hodiny se zvuky farmářských zvířat, namísto hodin se zvuky koček. V nabídce máme skladem více typů. Žádala jste v tu chvíli o radu, jak postupovat, když jste se spletla při výběru a objednání.

    Při výměně či vrácení, stačí zboží zaslat do 30 dnů zpět na naši adresu a obratem Vám zašleme peníze na Váš účet.

    Máte 30 denní záruku na vrácení a proto Vám kolegyně správně a mile doporučila zaslat výrobek zpět, s uvedením čísla účtu pro navrácení peněz. S odpovědí jste byla spokojená a s touto informací jste se rozloučily. Žádné jiné přání ani výtky ke zboží, nebo obsahu zásilky jste neuvedla.

    Následující pracovní den jsme hovořili společně, že byste chtěla místo vrácení zboží, výrobek reklamovat. Ani v tu chvíli jste ale neuváděla skutečnosti, které popisujete ve svém hodnocení.


    Zboží můžete do 30 dnů vrátit bez udání důvodů, nebo v zákonné lhůtě 24 měsíců zaslat k reklamaci.

    Částku Vám obratem zašleme na Váš účet, včetně nákladů za dodání zboží.


    Přeji poklidné léto plné sluníčka!

    Karásek Zbyněk

    • NIC!!!
    • Zboží NENÍ I. jakosti, ale II. jakosti!!!
    • Hrníčky jsou otlučené, mající na sobě "vady", které I. jakost v žádném případě nemůže mít!
    • Zboží dorazilo neúplné a po dodání měli tu drzost dopsat do popisu zboží, že se skládá pouze z jednoho dílu!!! Neuvěřitelné, to mne opravdu namíchlo, co si prodejce může vymyslet a dovolit!!!
    • Prodejce mi napsal, ať tedy vrátím zboží zpět, ale za cenu poštovného bych přišla opět o další peníze, proto zboží letělo do smetí a už NIKDY od této firmy NIC nechci. NEDOPORUČUJI, nakoupíte zboží špatné jakosti a nebudete mít z něj dobrý pocit. Raději si doplaťte pár korun navíc a pořiďte si JINDE zboží, které NENÍ ZÁVADNÉ.

    NEDOPORUČUJI!!!

    Reakce obchodu NOVAline, s.r.o.

    Dobrý den, paní Žaneto,
    mrzí nás, že nedoporučujete náš obchod. Vaše objednávka ze dne 24.11. byla hned druhý den zkompletovaná a odeslaná, a to přesně podle objednaného seznamu zboží.

    U dózy na máslo francouzské dílny larochere.com jste si objednala pouze vrchní díl s motivem Libellules, který byl i obsahem Vaší zásilky.

    Spodní díl dózy na máslo vyrobený sklárnou La Rochère, je prodejný jako samostatná položka (dek2905) a lze jej použít pro více typů vrchních ozdobných krytů od tohoto výrobce.

    Zboží je možné do 30 dnů vrátit zasláním na naši adresu.

    Přejeme Vám krásný den
    Tým NOVAline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží které jsem si objednala bylo na stránkách prezentováno na fotografiích jinak, než byla skutečnost. Popis zboží ohledně povrchové úpravy nebyl vůbec žádný.

    Reakce obchodu NOVAline, s.r.o.

    Dobrý den, paní Domesová,
    nezaznamenali jsme od Vás žádnou zprávu, že by nebylo něco v pořádku. Fotografie v naší prezentaci jsou autentické přímo výrobků, které máme skladem. Konkrétně
    u kovového sušáku na bylinky, který jste si vybrala je uvedeno „Materiál: kov v hnědém barevném provedení“ . Stejně, jako je skutečnost.

    Pokud Vám výrobek nevyhovuje, můžete ho do 30 dnů vrátit zasláním na naši adresu . Celou částku Vám obratem zašleme na Váš účet.

    Přeji poklidný a pohodový adventní čas!

    Karásek Zbyněk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednal jsem si dva litinové držáky na květiny, bohužel jeden držák byl poškozený a domnívám se, že poškození (nebyl kompletní, chyběla jedna drobná součástka, ale když si kupuji nové zboží, tak chci, aby bylo 100%!)
    muselo být zřejmé již při odeslání.Požádal jsem proto již více jak před měsícem, aby mi chybějící díl byl dodán. Podotýkám, že se jednalo o dárek, proto mi záleželo na kvalitě zboží. Do dnešního dne nic nedorazilo a to přesto, že jsem byl ujištěn, že díl bude dodán. Holt, když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají...

    Reakce obchodu NOVAline, s.r.o.

    Dobrý den, pane Koukal,
    dohledal jsem si průběh Vaší objednávky a „drobná součástka“, jak popisujete,
    byla z velkého závěsného držáku na tři květináče „malá matička M5“ z jednoho ze šroubků konstrukce.

    Tuto matičku jsme Vám dodatečně 20.6.2022 odeslali v poštovní obálce na Vaši adresu.

    Přeji krásný den!

    Karásek Zbyněk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vzhled ani kvalita zboží neodpovídá fotkám a popisku zboží v nabídce. Eshop špatně nastaven (pustí zadat i dopravu, která není možná), musela jsem doplácet za dopravu.

    Reakce obchodu NOVAline, s.r.o.

    Dobrý den,
    při výběru dopravy máme v nabídce i Balíkovnu pro zásilky max. rozměru 50x50x70cm, za 69.- Kč. Tato informace je u této volby zobrazena při jejím výběru.

    Zřejmě jste tuto informaci přehlédla a zvolila jste omylem tento typ zásilky pro rám zrcadla vysoký 115cm. Z tohoto důvodu jsme Vás kontaktovali. Následně jste si vybrala službu Balík Na poštu za 97.- Kč.

    Přeji krásné a pohodové léto!

    Za celý kolektiv NOVAline

    Karásek Zbyněk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednali jsme si 35 tulipánů 3 barev a přišly nám úplně jiné barvy než jaké prodejce uvádí na svých stránkách. Také materiál tulipánů je z tvrdého (hřbitovního)plastu, nejde o měkký dobře tvarovatelný silikon. Jsme velmi nespokojeni a NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu NOVAline, s.r.o.

    Dobrý den, pane Gloza,
    vaše pondělní objednávka ze dne 17.2. byla odeslaná hned v úterý 18.2.2022 v přesném počtu i typu vybraných tulipánů.

    Velice mě mrzí, že tulipány nesplnily Vaše očekávání. Fotografie v detailech produktů jsou vytvořené v našem ateliéru a jedná se o skutečný odstín vyobrazeného zboží. Typ tulipánu na fotografii je přesně ten, který máme v prodejně. Tulipány nejsou vyrobeny ze silikonu, jak uvádíte a nikde tato informace není uvedena. Ohebnost stonku je závislá na okolní teplotě. Je zde použitý tvrzený plast, který nepraskne ani při ohybu stonku při nižších teplotách. Lze tedy tulipány natvarovat i do podoby s povadlými stonky bez strachu, že by stonek při manipulaci praskl. Na jeho povrchu je patina, která simuluje přirozený vzhled tulipánu.

    Objednané zboží můžete do 30 dnů vrátit zpět odesláním na adresu, nebo osobně v naší prodejně. Celou částku Vám po vrácení zboží zašleme na Váš účet.

    Přeji příjemný den.

    Karásek Zbyněk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bez upozornění o nedostupnosti poslali jinou položku.

  • Nechcem nadávať a zatiaľ ani hodnotiť.ALE..pred šiestimi dňami som si objednal 2 čísla na dom.Ak budem veľký optimista,najskôr ich dostanem na ôsmy deň.Ak to však nebudú doručené do konca tohto týždňa,objednávku zruším.Ako môžem byť spokojný?

    Reakce obchodu NOVAline, s.r.o.

    Dobrý dne, pane Adamík,
    09.11.2021 - 21:17 jste u nás objednal domovní čísla a zvolil úhradu převodem na účet. Zásilka je od 10.11. připravena na expedici, aby směřovala na Vaši adresu.

    Bohužel do dnešního dne 19.11.21 jsme Vaši platbu neobdrželi.

    Pokud si budete přát změnit typ platby, stačí zavolat na naši infolinku 734 322 587.

    Karásek Zbyněk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží došlo poškozené - kůň přišel pouze s JEDNÍM UCHEM, DRUHÉ MĚL URAŽENÉ, figurky měly v obličeji kaňky a různé defekty. Po reklamaci a zaslání fotografií, mě bylo uznáno, že objednávka není v pořádku, a bude odeslána zpět NA NÁKLADY prodejce, PŘESTO MI BYLO STRŽENO POŠTOVNÉ VE VÝŠI 129 Kč, kterou objednával prodejce. Na mou výtku nebere zřetel, na korespondenci nereaguje, a přestože prodává defektní produkty, nechá zaplatit zpětné vrácení zákazníka. NEHORÁZNÉ!! Celou korespondenci včetně fotek budu předávat na živnostenský úřad jako podnět ke kontrole + ČOI pro nekalé praktiky prodeje.
    • Prodej poškozených produktů přes e-shop, kdy nemá zákazník možnost si zkontrolovat kvalitu zboží a následné obohacování se na úkor zákazníka v podobě odmítnutí hrazení zpětného poštovného, přestože bylo uznáno jako oprávněná reklamace.

    Zboží došlo poškozené - kůň přišel pouze s JEDNÍM UCHEM, DRUHÉ MĚL URAŽENÉ, figurky měly v obličeji kaňky a různé defekty. Po reklamaci a zaslání fotografií, mě bylo uznáno, že objednávka není v pořádku, a bude odeslána zpět NA NÁKLADY prodejce, PŘESTO MI BYLO STRŽENO POŠTOVNÉ VE VÝŠI 129 Kč, kterou objednával prodejce. Na mou výtku nebere zřetel, na korespondenci nereaguje, a přestože prodává defektní produkty, nechá zaplatit zpětné vrácení zákazníka. NEHORÁZNÉ!! Celou korespondenci včetně fotek budu předávat na živnostenský úřad jako podnět ke kontrole + ČOI pro nekalé praktiky prodeje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem před týdnem zboží a do dnešního dne mi nebylo doručeno, ani žádná informace o dodání zboží. Sama mám prodejnu a e-shop, ale takovým způsobem bychom zkrachovali, takže za mě bohužel palec dolů a z tohoto eshopu již neobjednám. Hlavně, že mi již přišla faktura za zboží :-)

    Reakce obchodu NOVAline, s.r.o.

    Dobrý dne, paní Lanová,
    velice děkuji za Vaši objednávku.

    Osobně jsem kontroloval celý průběh Vaší objednávky. Ze seznamu 8 výrobků, které jste objednávala 24.10., byly dva výrobky aktuálně vyprodané s dostupností do tří dnů. Do cesty Vaší zásilky k Vám se nám napletl státní svátek 28.10. a víkend, který způsobil doručení k Vám na 2.11.21. Balíček byl na expedici již 27.10.21.


    Omlouvám se za nepříjemnosti spojené se zdržením zásilky na cestě k Vám.


    Děkuji za Váš nákup a přeji krásný den.

    Karásek Zbyněk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    jeden hrnček mi prišiel obitý a rozhodne sa to nestalo pri preprave. Už na pohľad je to tak tretia akosť. Vravel to v práci každý kto ho videl.

    Reakce obchodu NOVAline, s.r.o.

    Dobrý den,
    velice mě mrzí, zdali došlo k poškození některého z výrobků, které byly obsahem zásilky.

    Kontaktujte prosím naši infolinku pro nahlášení reklamace.
    Telefonicky na 734 322 587, nebo na [email protected]


    Děkuji za Vaši reakci a přeji krásný den.


    Karásek Zbyněk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží přišlo dobře zabalané, ale po rozbalení zjištěno poškození, které muselo vzniknout ještě před balením. Viditelně otlučené hrany.
    Považuji to za velmi neseriózní postup ze strany prodejce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • komunikace v pořádku
    • výrobek budil dojem že je vyroben ve spěchu...odbytý

    Prosklená malá skříňka byla na první pohled jakoby odbytá, zkřížená dvířka,odlupující se nátěr úchytek. Barva se otírala na ruce při manipulaci se skříňkou(asi stará neb zmrzlá barva). Z bílé barvy vystupovali tmavší a žluté skvrny,. Byla jsem moc smutná.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    koupila jsem zahradní umývadlo, dodáno bez sifonu. Sifon nedodávají, kde sehnat nevědí a sehnat se běžně nedá. Bohužel, samozřejmě bez předchozího upozornění.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodaný tovar je nefunkčný. Musel som ho reklamovať. neviem ako môže byť takýto tovar vôbec v ponuke obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tulipány nevyzeralo ako na obrázku.Prisla úplne ina farba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Po nasom telefonickom dohovore že objednane obliecky už nemate ,či možete poslat podobne udajne este krajsie ? som dostala uplne ine ,aj ked som vysvetlila že to je pre staru babku že potrebujem tmavšie ,prisli uplne svetle....tak som bola sklamana

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • naprosto nekvalitní výrobek

    Reakce obchodu NOVAline, s.r.o.

    Dobrý den,
    pokud došlo k poškození výrobku při přepravě, nebo výrobek nesplnil Vaše očekávání, stačí zavolat na naši infolinku, nebo emailem požádat o zpětnou zásilku.

    Do 30 dnů od nákupu zařídíme na naše náklady vyzvednutí zásilky a vrátíme Vám obratem celou částku na Vás účet. Vaše spokojenost je pro nás důležitá.

    Přeji krásný den a příjemné léto!

    Karásek Zbyněk
    NOVAline.cz