Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Příspěvek byl provozovatelem odstraněn ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Chtěl bych touto cestou poděkovat celému kolektivu firmy Novacig.cz za neskutečně profesionální přístup a ochotu. Velkou výhodou obchodu je online chat, kde se zákazníkovi opravdu ihned a zodpovědně věnují. Děkuji též majiteli obchodu, který mi přes tel. hovor pomohl nejen svými zkušenostmi ale i s nabídkou e-cigaret a liquidů si vybrat to správné zboží, které je pro mne skutečně vhodné. Naprosto skvělá komunikace, zodpovědnost a příkladný postoj k zákazníkovi. Velice rád se v budoucnu obrátím znovu na obchod Novacig.cz. Ještě jednou děkuji za vše.

  • Dobrý den, nejsem každodenní pisálek, ale dnes udělám vyjímku, a to velmi rád. Vše začalo tím, že jsem potřeboval poradit ohledně e-cigaret, tak jsem napsal na jejich poradnu spoustů dotazů, na které bylo odpovězeno do pár vteřin, a to nepřeháním. Na druhý den, jsem si osobně zašel přímo do prodejny, kde jsem byl odzbrojen tím, že slečna, která byla za pultem, se mi hned věnovala s velkou profesionalitou!!! Nic mi nenutila, vše v klidu vysvětlila, a po celou dobu se usmívala, to se pak hned lépe ptá na vše, co potřebujete vědět. Druhá slečna/paní byla také moc milá a usměvavá, do toho přišel pan vedoucí s ČESKÝM NÁVODEM, který mi automaticky předal k zakoupenému výrobku. Takhle si představuji prodej na velké úrovni, obě děvčata milá, hrozně nápomocná s veškerým vysvětlením, co se týče technických informací, a vůbec, odcházel jsem naprosto spokojen z tohoto obchůdku, kde pracují profesionálové. Po dnešním nákupu, už vím, kde budu chodit nakupovat. Jsem zastánce, že pokud jsem spokojen hned napoprvé, a mám ze všeho dobrý pocit, nemám důvod toto měnit. Velký výběr zboží, usměvavá obsluha, co víc si přát v dnešní době.
    PS: velká pochvala poradně, pracuje na, ne 100%, ale na 1 000%!
    Po dnešku se stávám vaším věrným zákazníkem.
    Roman 30 denně

  • Dobrý den, neměl jsem v úmyslu se zapojit do diskuse na téma E-CIGARETY-SHOP.CZ,ale po přečtení některých nesmyslů, které tady lidi píšou mi to spíš připadá jako by za nimi stála konkurence.Zakaznik, který uvede jako problém obchodu zkratky Cam,Mb atd je mimo hru a jejich nepochopení je bohužel projev jednoduchosti myšlení některých bývalých kuřáků.Ja osobně jsem vyzkoušel několik internetových obchodů,ale u obchodu Ing.Valacha zůstanu, protože telefonická podpora,ochota konzultovat vše ohledně zboží, rychlost dodání,termín dodání (můžete zboží objednat dnes,ale pošlou vám ho třeba až za týden-kdy budete doma),kvalita zboží- to vše nahrává pouze příkladné spokojenosti zákazníka.
    Všem obchod doporučuji, obchod může být vzorem pro ostatní prodejce
    PS:Pane inženýre, držte svůj obchod na dosavadní úrovni, dělejte svojí práci jako doteď a nikdo se zákazníků, který mají aspoň trošku rozum, vám nikdy nebudou nic vytýkat.
    Váš spokojený zákazník
    Ing.Radim Duben
    Pelhřimov

  • Tadeas:

    Dobrý den,

    děkujeme za pochvalu, vážíme si toho.

    Pěkný den

    Tomáš Valach
    obchodní ředitel
    NOVACIG a.s.

  • Jsem stálým zákazníkem tohoto eshopu a jsem zatím naprosto spokojen.

  • Lukáš Fanthomas Kubec:
    Dobrý den, pane Kubče.

    Předem děkuji za pozitivní hodnocení našeho obchodu, to vždy potěší.

    Co se týče pomačkané USB nabíječky, za to se samozřejmě omlouvám. Určitě bychom Vám jej ihned vyměnili, u nás skutečně nečekáte na vyřízení reklamace měsíc, bezvadné zboží posíláme zpět obratem.

    K tomu bych chtěl ještě uvést, že normálně samozřejmě zboží kontrolujeme (pokud je to možné, neboť originál zabalené krabičky nerozbalujeme), ale na takovéto akce jako je Seznam Tip si najímáme na balení brigádníky, protože objednávek musíme vyřídit během velmi krátké doby kolem tisícovky (+ běžné objednávky), což bychom sami nezvládli.

    Ještě jednou děkuji za Vaše hodnocení a pevně věřím, že budete i nadále s námi spokojen.

    Pěkný den

    Tomáš Valach
    obchodní ředitel
    NOVACIG a.s.

  • Hezký den přeji všem.
    Děkuji za zboží které jsem si objednal díky Seznam tip.kupon jsem si zaplatil,šel jsem na stránky E-cigarety-shop.cz tam jsem si vybral zboží(mile mě překvapili s pěti vzorky) vybral jsem jsem si 5 vzorku a tady mě mrzelo nebo né mrzelo ale zaskočilo že pro méně znalé nevím co je to CAM,DAV,DUNH,MB,BH mohl by tam býti popisek jaký to jsou příchutě,jinak super jednání,rychlost dodání.Když zboží dorazilo tak jsem ho rozbalil a koukám že USB Adaptér je pomačkaný,no a než to zase posílat na reklamaci a ještě na to třeba měsíc čekat tak jsem se na to vykašlal a opravil jsem si to,jediné co prosím prodávajícího aby i občas kouknul na zboží (neříkám že to mohla být jeho chyba,jsem přeci jen lidé)Jinak opravdu spokojenost.Dále mě mile překvapilo že jsem k mé objednávce dostal slevovou kartičku a v ní ještě USB flash disk 1GB,za čož bych chtěl velice poděkovat.Zůstanu věrným zákazníkem a brzy zase budu objednávat.
    Hezký zbytek víkendu všem

  • Vše se velice rychlým způsobem vysvětlilo.

    Šlo o chybu z naší strany zákazníka a nedorozumění při vyplnění špatné kolonky při objednávce. Rozhořčení nebylo namístě. Společnost se nám slušně ozvala nazpět a objednávka proběhla v pořádku.

    Můj původní příspěvek v diskuzi tedy nemá žádný další význam.

    U nás je těžké někomu věřit, ale tato firma je opravdu solidní. Můj rodič při objednávce pouze nedočetl vše potřebné. Velká omluva ode mě za tak drsná, příliš spontánní a zbytečná slova.

    Hezký den a méně popletů při objednávání

  • zase zlodejina??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zakoupili jsme si pres internet slevovy kupon na EGO-T cigaretu, ktery je k objednani na vasich strankach. Pri vyplnovani kolonky cisla kuponu, vyskocilo nasledujici sdeleni!!!!!!!Tento kupón není platný. Zkontrolujte si, prosím, zdali jste jej zadali správně!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!To si snad delate legraci takhle okradat lidi????Email jsme vam poslali na adresu [email protected] Ocekavam co nejrychlejsi vyreseni tohoto problemu a naslednou kompenzaci za nej!! Mel to byt darek, na ktery opravdu neradi cekame!
    Pokud nejste jenom nejaka dalsi ZLODEJSKA firma, tak by se tento problem mel stat vasim prioritnim.
    S pozdravem,
    velice rozhorceny zakaznik

  • cerw: Děkuji Vám za Váš názor, to vždy dodá motivaci pro další práci a zlepšení toho, co ještě úplně nefunguje.

    Co se týče těch faktur, měli jsme před časem problém s účetním systémem, ale to se opravilo a poměrně dlouhou dobu jsme zasílali faktury automaticky na email zákazníka zároveň s vyřízením objednávky. Problém však opět nastal poslední týden, kdy jsme se transformovali z OSVČ na akciovou společnost a bohužel nastal opět problém s účetním systémem a faktury nešly vystavovat (zpětně však budou všechny zaslány).

    Vím, že to zní jako výmluva, ale skutečně tomu tak bylo. Problém je již téměř vyřešen, zcela jistě se úplně dořeší (dle člověka z Cígler Software) během max. tří dnů. Poté již opět budou faktury zasílány automaticky všem zákazníkům na email v den vyřízení objednávky.

    Tolik na vysvětlenou, vím moc dobře, že je to velký problém.

    Ještě jednou děkuji za kladné hodnocení našeho obchodu a přeji příjemný den

    Tomáš Valach
    E-cigarety-shop.cz

  • Jistě že při negativních recenzích se jedná o konkurenci, která si chce nahonit zákoše. Ale prďte na ně. Jste nejlepší v odvětví.. sice je tu pár drobností, ale kde nejsou :D Taky dělám v eshopu a tak vím, jaký to je starat se o české zákazníky. Protože mi Češi jsme věčně nespokojení a chceme všechno zadarmo. Pic a vydržte na trhu dlouho, ať mam kde nakupovat než s kouřením seknu ;)

    Díky za Vás Zamrazil David

  • Dobrý den.

    Před cca dvěma měsíci jsme zavedli službu OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY, aby každý věděl, jak nás naši skuteční zákazníci hodnotí. Doufám, že teď už "makina" nebude tvrdit, že si ty pozitiva píšeme sami. A jsem také moc rád, že sem už nemůže psát nikdo jiný než SKUTEČNÍ zákazníci.

    Za všechna hodnocení našeho eshopu i kamenné prodejny velmi děkujeme.

    Tomáš Valach
    E-cigarety-shop.cz

  • Po přečtení negativních recenzí mi přijde, že je psal někdo, kdo s tímto obchodem vůbec nejednal.Že by konkurence?
    Pokud si zákazníci stěžovali na nekomunikativnost, asi neumí telefonovat, ani psát e-mail.

  • no nevím jak to děláte ale-prodáte ecigaretu.Pak vám pošlu baterii na reklamaci-pošlete mi baterii s jiným závitem,která nejde našroubovat ani na vaší nabíječku.Atomizery od vás mi odrovnaly celkem 4 baterie,tvrdíte,že máte 2 druhy Ego cigaret,ale na stránkách to neuvádíte tak co asi všichni proti vám mají?nejste poctiví obchodníci!Kdyby jo-neměli by jste tu tolik negativů a ty pozitiva si určitě píšete sami.jelikož vaše zboží je nekvalitní nemůže být nikdo spokojen a klidně zase pište bla bla bla odpovědi