Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Podávám trestní oznámení na tuto společnost. Spoléhají na to, že se lidi kvůli nízkým částkám soudit nebudou... to se ale pletou. Kdo se chce přidat k hromadné žalobě, pište na [email protected]

  • Již dříve jsem u tohoto obchodu a nakupoval a vždy proběhlo vše v pořádku. Až do poslední objednavky uskutečněné v září. Od té doby se ozvali jen jednou a na emaily nereaguji a peníze se jim vracet bohužel taky nechce. Též se přidám k podnětu na ČOI. Tento obchod už NIKDY VIC!!!

  • Zboží jsem objednala v květnu, několikrát jsem je uháněla o zboží, které dle jejich slov nejdřív neměli skladem a museli objednávat u subdodavatele, což trvalo dlouho, takže jsem objednávku zrušila a zrušení mi bylo potvrzeno mailem a slíbili vrátit peníze. Otřesná komunikace a peníze dodnes nemám zpátky. Psala jsem jim doporučený dopis, který převzali - termín splacení peněz jsem uvedla do konce října. Dodnes nic! V pondělí jdu na Policii podat trestní oznámení a podnět ČOI !!! Šílený obchode - rozhodně NEDOPORUČUJI a varuji !!!

  • Nic neobjednávat, hlavně neplatit předem !!!!!!!!! úmyslně nevracejí peníze. Nemají zboží, protože dluží dodavatelům, snaží se doprodat co se dá...a na Floridu..... Podali jsme trestní oznámení, žalobu,podnět ČOI, FÚ atd.

  • Čekám na vrácení peněz již 4 měsíce, jdu sepsat trestní oznámení.

  • Mám též špatnou zkušenost. Několik nákupů super, ale poslední objednávku nevykryli. Od května nereagují na mail ani neberou telefon. Peníze už asi taky neuvidím. NEDOPORUČUJI NÁKUP V NOTO!!!!

  • přes půl roku čekám na vrácení peněz za reklamované zboží. nekomunikují. podávám na ně žalobu k soudu. VARUJI VŠECHNY PŘED NÁKUPEM V TOMTO OBCHODĚ!!!

  • Stejné jako u MAvo. Stále odkládání dodání zboží. Po měsíci jsem objednávku už zrušil a stále čekám na peníze další měsíc. Telefony nikdo nezvedá, na e-mail nereagují. Asi bude nejlepší osobní návštěva.

  • MAvo: Po týdením telefonování, a jedné pohrůžce osobní návštěvou případně ČOI peníze vráceny :D

  • Karla: Dobrý den Karlo, už vám vrátili peníze? Vracela jsem zboží a dnes vypršela lhůta, komunikace příšerná, a po přečtení příspěvků začínám mít obavy, zda je někdy ještě uvidím....děkuji Gábina

  • Teda musím říct že s obchodem jsem 100% nespokojen. Je to několikátý nákup a vždy bez problémů, ale teď zboží po 3 týdnech nedodáno, tak sem objednávku zrušil a teď doufám že mi vrátí peníze... Ale bydlím nedaleko takže kdyžtak tam zajdu osobně a uvidíme.
    Takže rozhodně neplatit předem NIKDY.

  • Toto mluví za vše..
    http://rejstrik-firem.kurzy.cz/28713460/noto-sro/

  • Karla: zdravím a mrkněte na recenze Noto.cz, vypsala jsem moji zkušenost s tímto obchodem. Jana Hubálková

  • stále nemám peníze zpět,, kdyby snad měl někdo stejný problém kontaktujte mě prosím. Díky Karla [email protected]

  • stále nemám peníze zpět

  • Objednala a zaplatila předem jsem 1.11.2013 3x mi přesunuli termín dodání,, předem jsem se bohužel této diskuse nevšimnula,, 29.11.2013 jsem objednávku zrušila a ještě nemám peníze zpět!

  • Objednal jsem 1.11. 2013 zboží s uvedenou dostupností 3 dny. Potvrzení objednávky s termínem dodání na 13.11. včera přesunuli na 18.11. Bez jakékoliv omluvy. Objednávku ruším, zvlášť po té, co jsem si přečet tuto diskuzi. Parta naprosto neschopnejch lidí a začíná to zřejmě u majitele, protože soudnej člověk by si podnikání takhle devastovat nenechal a s lidma, který jsou za to zodpovědný by okamžitě vyrazil dveře. Vím o čem mluvím, mám e-shop. V zahraničí směrem na západ by jste si s vaším přístupem k podnikání ani neškrtli, vážení. S Vámi již nikdy více.
    Radek Kucík.

  • Jan Horňácký: Tak tohle mi tvrdili skoro měsíc...Prý ho výrobce nemá vyrobený a oni musí čekat.....

  • Nejsem spokojen s tímto internetovým obchodem.Uplatňoval jsem reklamaci na křovinořez a tato mě byla dle mého ůsudku velmi nedbale vyřízena.Nejdříve nastal problém s odvozem reklamovaného zboží . Konečně když jsem se dočkal odvozu a po více jak 14 dnech my bylo oznámeno,že je reklamace vyřízena ,my bylo neopravené zboží poslano zpět . Jako důvod bylo uvedeno porušení reklamačního řádu.Jednalo se o ulomenou plastovou páčku plynu v ceně několika korun.Dle mínění obchodu jsem tuto ulomil sám.Bylo my nabídnuto ,abych si tuto páčku objednal jako náhradní díl.Toto my mohlo dle mého úsudku býti sdělono buď telefonicky neb e-mailem a já bych si tento díl zakoupil. Z jejich návodu ,který je mimochodem jen v angličtině ani není možno vyčíst o jaký díl se
    jedná.Takto my byl zaslám vlastně neopravený stroj ,který je v záruce a je na mě jak si dotyčný díl seženu a stroj si sám opravím.S takto nedbalím přístupem k zákazníkovi jsem se dlouho nesetkal.Kupoval jsem od fa. NOTO již několik věcí ,ale ztratil jsem v tuto firmu důvěru.

  • zboží dodáno v jiné barvě