Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Objednal jsem si žetony hodnoty 100 a 5. Hodnota 5 mi přišel ve dvou rulích, bohužel jedny Laserové a jedny matné, velmi neprofesionální.
-
Nedoporučuje obchod
- Možná má ostatní zboží vyšší kategorie potřebnou kvalitu, ale stůl Junior v této cenové relaci firmě spíše kazí pověst. A když už vidím, že klient očekával za 10.000 něco lepšího, tak bych mu při vrácení zboží vyšel více vstříc. (Např. odvoz za režii)
Zboží naprosto nesplnilo očekávanou kvalitu. Stůl byl křivý (byť za 9000 Kč jsem neočekával extrémní kvalitu) ale koule sjížděly k mantinelu tak, že i třikrát se k němu po odrazu vrátila.
Následné vrácení stolu bylo zatíženo náklady na dopravu a cenu techniků, kteří přivezli jiný stůl ale téže kvality.
Suma sumárum - 1.500 Kč, za vyzkoušení nefunkčního zboží. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Šipkařských obchodů je moc málo.
- Dokud jsem nic nereklamoval,tak bylo vše dobré.Při pokusu o odstoupení od kupní smlouvy,mi řekli,že nemám nárok.S tak otřesným chováním jsem se nesetkal za celou dobu existence internetových obchodů.
Naprosto nehorázné jednání a porušování obchodních zákonů.U věci která brání řádnému užívání mám jednoznačně nárok na vrácení věci,což bc. Krauzová v NIR neuznává.
Reakce obchodu www.nir.cz
Vážený pane Šotolo,
u Vámi zakoupeného šipkového terče nic nebrání řádnému užívání. Je nový, odkotrolovaný, bez jakékoli závady. Nabídli jsme Vám reklamaci, na kterou jste nepřistoupil. Opravdu Vám nevezmeme nazpět terč, který jste delší dobu užívali a pak jste se rozhodli vrátit jej jako nové zboží - na toto se zákon nevztahuje.
S přáním pěkného dne,
Bc. Krausová -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Objednal jsem více kusů zboží (cca 50ks). A něco málo chybělo, jenže kontaktovat je není možné. Prostě nereaguji a nevím proč. A i když jsem měl v planu objednat i další věci, tak si raději najdu konkurenci - bohužel.
Reakce obchodu www.nir.cz
Dobrý den,
reagujeme na vše, co se k nám dostane. Neměl jste chybu v e-mailu? Když nereagujeme na zaslaný e-mail, zkuste nám zavolat, všechna čísla co jsou uvedená na stránkách fungují... -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Široký výběr.
- Nedostatečné informace o produktech před koupi, člověk rozbalí a diví se, že dostal něco trochu jiného, než objednal.
- Bez krabiček nebo lepšího obalu, něketeré zboží jen přilepené izolepou, čistěte se s tím pak sami.
-
Nedoporučuje obchod
Nedoporučuji,zboží přišlo nekompletní,na písemnou reklamaci nijak nereagují.
Reakce obchodu www.nir.cz
Když nereagujeme na e-mail, zkuste nám zavolat. Vaši reklamaci bychom rádi vyřešili, ale bohužel jsme e-mail, který přišel na Nový rok, přehlédli.
-
Nedoporučuje obchod
- to bych rád věděl
- reklamace nedoslaných pložek nákupu
pokud vám něco zapomenou zabalit už to nikdy neuvidíte,ani po druhé reklamaci z důvodu neuplnosti zásilky,kterou jste dostali.
Reakce obchodu www.nir.cz
Dobrý den,
balíček se zbožím jsme odesílali ihned po Vaší reklamaci Českou Poštou. V e-mailu máte kopii podacího lístku. Prosím opravte hodnocení, dorazilo-li Vám zboží v pořádku.
Děkuji,
Jakub Ráček
NIR s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Dopravce!!!!!!!Komunikace se zákazníkem!!!
Nespolehlivý!!!
Reakce obchodu www.nir.cz
Vaše objednávka byla z našeho skladu odeslána hned následující pracovní den po Vašem objednání, s telefonickou avizací na čísle uvedeném v objednávce. Dle trackingu byl balík doručován následující den - kde přesně je problém?
-
Nedoporučuje obchod
- obchod mě vůbec neiformuje v jakém stavu se nachází moje objednávka
Nekupovat nic
Reakce obchodu www.nir.cz
Vážený zákazníku.
Vaše hodnocení našeho obchodu je velmi nespravedlivé!
Objednávku jste vytvořil a odeslal dne 21.12.2013 a přitom na formuláři objednávky vám blikalo červeným písmem, že objednávky vyřizujeme do vánoc pouze ty, které jsou odeslány do 10.00 hod dne 19.12.
Dále je ve formuláři objednávky velkým červeným písmem uvedeno, že objednávky došlé po 19.12.2013 budeme postupně vyřizovat a odesílat až po 8.1.2014 - musel jste si toho všimnout - nepřehlédnutelné!
Proto mne vaše hodnocení překvapuje a odmítám ho. Naopak byste se nám měl omluvit, že očerňujete nespravedlivě obchod, který si kvalitu a cenu služeb dává jako svůj vývěsní štít. -
Nedoporučuje obchod
V tomto obchode som nakúpila iba z dôvodu dostupnosti a cenovej výhodnosti, ale asi som urobila chybu. Objednávka mi bola potvredná na vyzdvihnutie (v piatok - 13.12.), po príchode do obchodu (v pondelok - 16.12.)nemali moje zboží na sklade - veľmi zaujímavá situácia. Ďalej som mala v rámci svojej objednávky istú vec zdarma (konkrétne elektronický dealer), no nakoniec som sa dozvedela, že som si zadala objednávku na variantu, kde táto vec zdarma nebola (ošetrené to ale mali, na faktúre táto vec zdarma naozaj nefigurovala) ... hoci na stránkach mali len jednu jedinú variantu (nakoniec som ju k svojej objednávke dostala kvôli vzniknutému nedorozumeniu a problémom s objednávkou). Mimochodom bolo mi povedané, že tento dealer mal byť zdarma k poker kufríku 300 za cenu 695,- (môj stál 680,-) ... no na stránkach k tomuto kufríku to nemajú v popise, je tam v popise iba obyčajný dealer. Takže odporúčam spraviť si poriadok v popisoch a nezavádzať klienta - a to platí aj v rámci dostupnosti zboží "skladom" ... keď ste mi vraveli, že v stredu sa museli kufríky dopredať a ja som to akurát s objednávkou vymákla v nesprávnu chvíľu a potom si v kufríku nájsť účtenku pre iného kupujúceho vystavenú v pondelok (pre poriadok a pre nezasvätených ... v pondelok som si išla vyzdvihnúť zboží na predajňu), keďže moje zboží malo byť pripravené už v predošlý piatok :) ajajaj veľa náhod, že?
Uvidíme, či u vás ešte niekedy skúsim šťastie alebo ma tento zážitok odradí nadobro ... no bola som všetko, ale spokojná nakupujúca rozhodne nie. -
Nedoporučuje obchod
- psal jsemvam zadna odpoved a na kulecniku jsou chyby
Vybrat se da ale necekat kvalitu zbozi
Reakce obchodu www.nir.cz
Dobrý den,
na každý e-mail reagujeme, nejspíš nám tedy od Vás nic nepřišlo - zkontrolujte si prosím, jestli jste zadal správnou adresu. Nebo nám můžete zavolat na uvedená telefonní čísla a problém vyřešíme.
S pozdravem,
NIR s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- jak vůbec můžou poslat poškozené zboží???
super rychlé dodání, terč za 1200,- kč však dorazil poškozený!!!šlo o Unicorn Eclipse Pro Board, dorazil popraskaný na dvou místech atd, měl to být dárek, místo toho tak trochu trapas :(
Reakce obchodu www.nir.cz
Dobrý den,
jsme přístupni všem oprávněným reklamacím. V případě, že byl terč poškozen při přepravě (což je pravděpodobné - odesíláme zboží po kontrole) měl jste kontaktovat reklamační oddělení DPD do 24 hodin po převzetí.
S pozdravem,
NIR s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- cena
- koupil jsem u vas terc, ktery dle vaseho popisu je vhodny na tenink pro ligove hrace. Bohuzel nedrzi v nem zadne sipky, zkousel jsem spoustu hrotu.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlost
- kvalita zboží
Nevím, možná jsem jen narazila na jeden z mála nekvalitních produktů. Nicméně doporučit fakt nemůžu.
-
Nedoporučuje obchod
- cena
- komunikacia,, reakcie na objednavku,
velmi zla komunikacia, obhodnik najprv slubil zaslat tovar na dobierku, potom mal vystavit promofakturu, ani raz nezavolal v akom stave je objednavka a doteraz promofa nemam a ani ziadne info.
Ja nechapem co ste za obchod. objednavka 20tich tag je pre Vas asi malo. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- žádná komunikace,nabízí zboží které není na skladě
podle stránek velký výběr,skutečnost ovšem jiná,komunikace žádná,nedoporučuji
Reakce obchodu www.nir.cz
Dobrý den,
druhý den ráno po Vaší objednávce jsem Vám volal, že jsou jedny letky vyprodané. Vybral jste si jiné, objednávku jsme ten den odeslali. Lépe to řešit neumíme, ale znáte-li lepší způsob, budeme rádi za každou zpětnou vazbu.
Jakub Ráček -
Nedoporučuje obchod
- Katastrofální a velmi arogantní postoj pracovníka firmy ing. Ráček - tragické chování k zákazníkům.
-
Nedoporučuje obchod
Potvrzena objednávka, dorazil mail ze bylo expedovano, deset dni nic nedorazilo, tri maily, zadna reakce!!!
-
Nedoporučuje obchod
- Cena, sortiment, kamenny obchod, vsetko skladom
- Diskriminujuce podmienky pre nakup zo Slovenska
Obchod by som hodnotil velmi pozitivne, ak by som vsak nebol zo Slovenska, pretoze:
1. Objednal som tovar v hodnote cca 3000kc, no bezplatne dorucenie pre SR neplati, prave naopak, zaplatite 17eur!!!
2. Odosielame kazdy den.. to sa tiez na SR nevztahuje, aj ked je vsetok tovar skladom
3. Prepocet kurzu ceskej koruny na euro si obchod stanovuje sam. Podla neaktualneho a pre seba zvyhodnujuceho kurzu 24kc/eur, co je aktualny rozdiel 2kc na 1eur.
4. Pravdou je, ze obchod to ma vsetko uvedene v obch. podmienkach a moja chyba, ze mi anilen nenapadlo, ze je mozne si stanovit taketo nekorektne, diskriminujuce podmienky pre Slovakov.. to nech na SK radsej ani nezasielaju