Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Źádné - běžná nabídka, drahá doprava
    • Objednal jsem 3 položky a 1 položka přišla nekompletní. To se může stát a tak jsem na to obchodníka upozornil a chtěl zboží doposlat. Šokující pro mě byl následný proces e-mailové komunikace, kdy mě obchodník obvinil z vymýšlení. S tím už jsem se dlouho nesetkal a z tohoho důvodu jsem zboží vrátil a již u něj z důvodu přístupu a komunikace nikdy nic nenakoupím. Myslím si, že na trhu existují shopy, které si navíc bonitního zákazníka váží a snaží se s ním komunikovat na úrovni.

    Já zde již nic nakupovat nikdy nebudu, pro ostatní především varování při potížích ze zbožím nebo při řešení jakékoliv reklamace. Místo uznání chyby a řešení následuje obvinění z vymyšlené nekompletnosti a složité dohadování. Výsledkem je mé donucení přes nedostatek času cestovat na poštu a odesílat zásilku zpět. Třeba to byla pouze srážka s blbcem na reklamacích nebo jde o princip řešení problémů - za mě si myslím, že spíš b) je správně.

    Reakce obchodu www.nir.cz

    Zákazníkovi jsme obratem nabídli řešení, aniž bychom jej z nečeho obviňovali.

    Zákazník však navrhoval jiné řešení. Takové, na které jsme nemohli přistoupit. Pak se rozhodl produkt vrátit.

    Jakub Ráček,
    NIR spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zkostnatělé nepružné jednání.

    Reakce obchodu www.nir.cz

    Poznámka k objednávce:
    "Dobrý den, Rád bych Vás požádal o slevu tak, aby celková cena včetně dopravy byla maximálně 6.500,- Kč, jinak neposílejte, Děkuji."

    Aneb pracujte bez marže, nebo Vás pomluvím.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Příložka pod poolové koule - nebyla vůbec k dispozici - zrušeno.
    • Plastový bridge - byl nějaký špinavý a použitý.
    • Rukavička pro rozhodčí - Podle popisu to měla být jedna rukavice univerzální pro levou i pravou ruku, avšak v balení byly dvě rukavice, jedna výhradně pro levou ruku, druhá výhradně pro pravou ruku.

    S nákupem jsem byl až dosud vždy spokojen. Obsluha vždy vyjde vstříc a nechá vás před nákupem danou věc i vyzkoušet.

    Reakce obchodu www.nir.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Nicméně abych informace uvedl na pravou míru:
    Plastový bridge nebyl použitý. Gumový límeček je "poprášený" z výroby a otřít jej mi trvalo asi dvě vteřiny.
    Rukavičky pro rozhodčí kupujeme i prodáváme kusové. Když se na ně znovu podíváte, tak zjistíte, že obě rukavice jsou identické s univerzálním střihem.
    Příložky pod poolové koule jsme měli objednané, ale přišly nám místo nich snookerové. Toho jsme si nevšimli, což je samozřejmě naše chyba. Alespoň jsme Vám poradili, jak se dají snadno nahradit.

    S pozdravem,

    Jakub Ráček
    NIR s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Objednávka byla špatně vyřízena. místo 6 modrých panáčku mi přišlo 6 bílých :D

    Reakce obchodu www.nir.cz

    Dobrý den,

    máte pravdu, chyba vznikla již při vystavování dokladu. Jestli chcete, chybějící hráče na naše náklady obratem pošleme. Kdyžtak prosím zavolejte, nebo napište email.

    S pozdravem,

    Jakub Ráček,
    NIR s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Poštovné za 130 je na pováženou. Za tyto peníze bych očekával aspoň určitou kvalitu balení zboží, nikoliv ve zbytku cáru kartónu, který zboží neochraní.

    Reakce obchodu www.nir.cz

    Dobrý den,

    zboží se snažíme balit dostatečně a bezpečně. Jestliže nastal nějaký problém, tak jej obratem vyřešíme. Zatím jste se však neozval, tak předpokládám, že zboží bylo kartonem ochráněno.

    Objednávku jste si vytvořil ve čtvrtek večer. V pátek byla vyřízena a v pondělí byla doručena.
    Rychleji to nejde, tudíž i Vaše hodnocení dodací lhůty nedává smysl.

    S přátelským pozdravem,

    Jakub Ráček
    NIR s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - Nesolidní prodejce

    Tento obchod rozhodně nedoporučím kladně. Šipky jsem zakoupil a ten den jsem je odzkoušel ták, že s nimi 5x hodil a šipka se zlomila v násadce přímo v terči, tudiž vada materiálu. Po okamžité reklamaci mě prodávající řekl, jestli jsem se zbláznil, že je to spotřební zboží a že v žádném případě mě to nevymění.
    Po dlouhém dohadování jsem obdržel nové násady a bylo mě řečeno, že jsem 2. zákazník co něco takového si dovolil reklamovat.
    Musím říci, že kvalita a ochota tohoto obchodu je dost mizivá.

    Reakce obchodu www.nir.cz

    Dobrý den,

    pokoušel jste se reklamovat spotřební zboží, na to se opravdu záruka nevztahuje. Nicméně jsme Vám vyšli vstříc a dali Vám jako kompenzaci 3x dražší násadky, než jaké byly u šipek. Myslím, že recenze ostatních zákazníků i naše reakce na Vaši (neoprávněnou) reklamaci o naší kvalitě a ochotě předkládaji naprosto jiný obrázek, než zde popisujete Vy.

    S pozdravem,

    Jakub Ráček
    NIR s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • K vyrobku NEByL dodan CESKY navod k montazi vyrobku, vzhledem k poctu komponentu a cene vyrobku by to bylo vhodne!!!! Nehlede na to, ze to predepisuje zakon.
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Pestrá škála nabídky,velice dobrá přehlednost stránek,výborná dodací lhůta
    • Zboží nesplňovalo parametry-charakteristiku,jaké prodejce u výrobku uváděl,což mne vzhledem k ceně nezaskočilo,nicméně nepotěšilo.
    • Především však je šipkový terč načichlý plísní,zřejmě z dlouhodobého skladování v nevyhovujících prostorech,tudíž ho nelze mít v obyvací místnosti (opravdu nepříjemně zapáchá) kam měl původně přijít a použít přípravek proti plísním.

    Dosavadní zkušenosti velmi dobré,ale to jsem oblednával rychloobrátkové zboží.
    Na zboží,u kterého je předpoklad delšího skladování být určitě obezřetný.
    Totéž platí u charateristiky zboží,která je zrejmě přebírána automaticky od výrobce,bude spíše obecná a nemusí se nutně schodovat s konkrétním produktem.

    Reakce obchodu www.nir.cz

    Dobrý den,

    texty si píšeme sami, samozřejmě texty výrobce jsou dobrým zdrojem informací o produktu.
    Co se týče terče, problém určitě nebyl na našem skladu. Máme zde sucho, navíc se u nás terč dlouho nezdržel. Většinu zboží před odesláním kontrolujeme, ale u sisálových terčů doposud nebyl důvod. Doufám, že s novým terčem jste spokojen.

    S pozdravem,
    NIR s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • -
    • Zřejmě chybí kontrola kvality zboží před odesláním? A nebo je obchodu jedno že zašlou špinavou a natrženou rukavici a kartáč plný nepořádku..

    Pokud by vám nevadilo zboží vracet/reklamovat, tak prosím. Výběr mají velký a dodání bylo rychlé a bez problémů. Jenom zklamal obsah balíčku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednal jsem si dvě poolová tága.
    Ještě před jejich objednáním jsem se tel.
    domluvil jestli jsou rovná.
    Bohužel jedno tágo dorazilo křivé a obchod
    mi jej nechce vyměnit za rovné.

    Reakce obchodu www.nir.cz

    Dobrý den,

    pouze jsme Vás informovali o tom, že jednodílná tága nikdy nejsou zcela rovná, ale že jestli budete chtít tágo vyměnit, tak nám ho můžete poslat, a my se pokusíme vybrat tágo co nejrovnější.
    Výměnu jsme Vám tedy nabídli ihned, jakmile jsme se o problému dozvěděli.

    Pro ostatní zákazníky ještě doplním, že křivost tága je tak nepatrná, že "na fotografii vidět není".


    Zamyslete se prosím nad tím, zda je Vaše hodnocení spravedlivé.

    S pozdravem,

    Jakub Ráček
    NIR s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Široký sortiment za ceny srovnatelné s konkurencí.
    • Hulvátské chování prodavače při osobním odběru.

    Nakupte jinde, kde si Vás jako zákazníka budou vážit.

    Reakce obchodu www.nir.cz

    Dobrý den,

    kolega Vám chtěl pouze odkontrolovat terč, abyste měl jistotu, že nekupujete zajíce v pytli. Ke Všem zákazníkům se chováme slušně a vstřícně.

    Přeji pohodové svátky,

    Jakub Ráček
    NIR s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Chyběl návod v češtině, na stránkách nelze otevřít.
    • V popisu uvedeno, že lze korigovat zvuk a není to pravda!

    Na můj dotaz nereagoval.

    Reakce obchodu www.nir.cz

    Dobrý den,

    Váš dotaz jsem nenašel, nicméně odkaz na návod terče jsem opravil.

    S pozdravem,
    Jakub Ráček
    NIR s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    obchod byl v pořádku rychlost dodání též ale šipky ktere stali skoro 1000 kc se po prvním hodu rozpadly... hned se zlomily.....

    Reakce obchodu www.nir.cz

    Dobrý den,
    vaše negativní hodnocení je spojeno s použitím některých šipek - jestliže staly kolem 1000 Kč, tedy zřejmě značkových.
    Opravdu se zde jedná o hodnocení - a v tomto případě negativní - našeho obchodu? Budeme rádi, když uvedete o jaké šipky se jedná. Milan Ráček, NIR

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Množství zboží
    • Dobrá cena
    • Nedostatečná kvalita
    • Drobné chyby v objednávce
    • Nepřehlednost skladu

    Obchod nabízí široký sortiment, ovšem nabízí i kusy které nemá dostatečně na skladě. Doporučil bych ke zboží i uvést počet kusů, které jsou momentálně na skladě. A dále dohlížet, aby byl co nejlepší poměr cena-kvalita. Objednané tágo, které bylo narozdíl od ostatních o něco dražší, bylo u špičky ,,lehce,, křivé. Toto by o mnohých zákazníků mohlo vyvolat dojem u patřičné reklamaci. Což není dobrá vizitka jak obchodu, tak i výrobce.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Podle obchodu při objednávce nad 1.000,- doprava zdarma!!!! - není to pravda objednávala jsem za 2.200,- a obchod mi přihodil 100,- za balné a dopravné.

    Reakce obchodu www.nir.cz

    Dobrý den vážený zákazníku.
    Před tím, než napíšete své hodnocení by bolo dobré si přečíst lépe Obchodní podmínky. To co vy uvádíte, že poštovné je zdarma je nepravda - nic takového nikde neuvádíme.
    Vámi objednané zboží jsme vám odeslali řádně druhý den po obdržení objednávky.
    Milan Ráček, NIR s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nebylo doručeno všechno zboží z objednávky, přestože bylo zaplaceno.
    • Na opakované reklamace nesrovnalosti obchod nereaguje.

    Reakce obchodu www.nir.cz

    Dobrý den vážený zákazníku.
    Ano, máte pravdu, že jsme vám do balíku nedali drsnítko na kůži tága. Toto jsme vám ihned po prověření vaší reklamace odeslali na naše náklady.
    Omlouváme se.
    Milan Ráček, NIR s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    Proti obchodu nic nemam, ale kvalita zboží příšerná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • žádné
    • nekompetentní pracovníky, špatná komunikace

    Naprosto neprofesionální přístup k zákazníkovi, zboží dorazilo, ale byla ho jen půlka, při reklamaci na otázku, jak problém budou řešit, či zda zboží, co chybělo pošlou, již neodpověděli. Byl to můj první a poslední nákup zde. Rozhodně doporučuji nakupovat jinde u jiné firmy.

    Reakce obchodu www.nir.cz

    Nemohu nereagovat. Našich zákazníků si velmi vážíme a jsem jako majitel přesvědčen, že máme ke všem našim zákazníkům vstřícný, osobní a zejména profesionální přístup. Myslím si, že recenze na náš eshop o tom hovoří velmi prokazatelně. Tento náš zákazník nemluví pravdu a je mi to velmi líto. Jestliže zákazník uvádí, že dostal v balíku půlku, tak zákazník si objednal terč za 3.200 kč (máme ho nejlevnější na trhu) a šipky za 60 kč. Tvrdí, že mu nepřišly ty šipky ( tedy ta půlka) a napsal nám to mailem. Zde uvádí, že jsme mu neodpověděli. Přestože se to odehrálo těsně před Vánocemi a měli jsme opravdu práce nad hlavu s vyřizováním vánočních dárků, tak mu kolegyně odeslala mail, kde ho zdvořile žádala, aby si balík prohlédl ještě jednou, že skladník si byl jist, že šipky do balíku přidával. Bohužel jsme již odpověď nedostali naopak my. Nicméně jsme mu ještě jednou volali s tím, že mu jím reklamované chybějící zboží posíláme. Tak to je dle hodnocení špatná komunikace nekompetentních pracovníků..

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Největší slabina je doprava. Zákazník je špatně informován o ceně dopravy

    Reakce obchodu www.nir.cz

    Dobrý den,

    v kartě produktu, který jste si objednala, je přesně uvedena cena dopravy zboží kterou jste také zaplatila.

    S pozdravem,

    Jakub Ráček
    NIR s.r.o.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.