Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bez odpovědi na emailovou reklamaci
    • Při hodnocení zaslán pouze jeden produkt, reklamovaný není v hodnocení.

    K sisalovému terči bylo zakoupenu okruží Winmau, z kterého se do hodiny odlepily témeř všechna písmenka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Kdybych se neozval,tak objednávka tam je doposud.Vše se svádí na koronavir.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Drahá doprava
    • Žádný výběr dopravy - pouze DPD
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zakázka byla o 300 Kč předražena oproti objednávce.

    Zakázka byla předražena o 300 Kč oproti objednávce. Proto nebyla převzata.

    Reakce obchodu www.nir.cz

    Nikdo není dokonalý. Při vyřizování Vaší objednávky jste měl účetní doklad přesně v ceně Vaší objednávky, pouze při vyplnění transportních dokladů se kolegyně přepsala a místo šestky napsala devítku. Na Vaše zavolání jsme okamžitě reagovali a omluvili se s tím, že Vám ihned pošleme 300 Kč na Váš účet. Výsledkem je Vaše recenze. ..nikdo není dokonalý ..
    Milan Ráček, NIR

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednal jsem stůl na air hokej. Hezký je pouze na fotce. Skutečnost je tristní

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Pečlivě zabalené
    • Rychlé doručení před Vánoci
    • Přišla nesprávná barva
    • Péče o zákazníka téměř nulová
    • Tágo nebylo 100% rovné

    Reakce obchodu www.nir.cz

    Dobrý den.
    Vážená paní, na svoji negativní recenzi máte samozřejmě právo - ale zde, v tomto případě bohužel.
    Uvádíte nepravdy a je mi líto, že musím takto reagovat.
    Ano, objednala jste si těsně před Vánocemi tágo a ze 4 barev jsme Vám omylem poslali jinou barvu - potud máte pravdu. Zavolala jste nám co s tím a já jsem se Vám osobně za pochybení omluvil a okamžitě jsem Vám nabídl jediné možné řešení. Tágo již 18.12. nebylo možné odeslat, protože přepravní společnosti do Vánoc nebyly schopné tágo doručit. Proto jsme se spolu dohodli - a vy to evidentě a nekorektně popíráte - tágo si ponecháte na Vánoce a pokud bude manžel chtít toto tágo, tak si ho necháte. V případě, že bude chtít tágo v původní barvě, tak Vám ihned první pracovní den odešleme na naše náklady tágo v požadované barvě a řidič si převezme "nesprávné" tágo.
    Ještě jednou jsem se Vám omluvil, takto jsme se spolu dohodli a tím to v pohodě před Vánocemi uzavřeli.
    Vy jste na to ale zřejmě zapomněla.
    Výsledek? Neuvěřitelně nekorektní lživá recenze o nulové péči o zákazníka.
    Zboží samozřejmě máte možnost reklamovat, což jste neučinila.
    Milan Ráček, majitel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost
    • Bohužel človek co nevidí a nemůže si vybrat osobně je špatné,ale zaměstnanec firmy který dodávané tágo balil si musel evidentně všimnout že není rovné ba naopak a přesto jej odeslal.Zkušenost pro příště a než se tahat o reklamaci to ho raději oželím .Děkuji s pozdravem Pazderec Josef

    Reakce obchodu www.nir.cz

    Dobrý den,

    objednal jste si nejlevnější možné tágo. Ty bohužel nikdy nejsou zcela rovné.

    Pokud se Vám tágo zdá křivé natolik, aby to mělo vliv na herní vlastnosti tak jej samozřejmě můžete reklamovat.
    Tágo Vám rádi vyměníme.

    S pozdravem,
    Jakub Ráček
    NIR

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    U míčků pro stolní fotbálek s označením PROFI bych čekal, že budou kulaté a ne podivného tvaru se spoustou výstupků.
    Obchod si zbytečně škodí, když takto nekvalitní zboží nabízí.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Hroty nejsou vhodné pro hospodské automaty-vypadávají.
    Praskly plastové těla,vypadavájí křídla.
    Celková nespokojenost.
    Ale doručení OK.

    Reakce obchodu www.nir.cz

    Dobrý den,

    každý terč "bere" jiné hroty. Najít ty vhodné je vždy trochu alchymie a nedají se doporučit hroty, které by držely všem, ve všech terčích.
    Násadky jsou spotřební zboží. Předpokládám, že nepraskly samovolně, ale ve chvíli, kdy Vám spadla šipka na zem, nebo jste si ji trefil druhou šipkou.
    Samozřejmě máte možnost zboží reklamovat, což jste zatím neučinil.
    Dal jste nám půl hvězdičky za přehlednost obchodu a komunikaci. Budeme rádi za jakékoliv konkrétní připomínky.

    S pozdravem,
    Jakub Ráček
    NIR spol.s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • K montáži stolního fotbalu chyběl český návod, který nebyl k dispozici ani na webových strákách obchodu, což nám dost zkomplikovalo montáž a díky tomu došlo k částečnému poškození stolu!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednala jsem si produkt a bohužel mi nepřišel a ani se nikdo neozval.

    Reakce obchodu www.nir.cz

    Dobrý den,

    Vaši zásilku jsme odeslali obratem, ale od té doby leží na rozvozovém depu. Vás i DPD jsme kontaktovali ohledně řešení.

    S pozdravem,

    Jakub Ráček
    NIR spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednal jsem si fotbálek. Nejprve ho poslali na špatnou adresu (za to dpd kurýrní nemůže) ale zboží bylo strašné. Přijelo v roztrhané krabici, chyběl montážní návod, 4 tyče byly trojkové a zbylý 4 chyběly, 2 žluté míčky chyběly.. Už si tu nic neobjednám. Při telefonátu se pán choval, jako kdyby nevěděl kde je a snažil se odklonit řeč jinam. Díky za názor a jeho smazání jako každý záporný.

    Reakce obchodu www.nir.cz

    Dobrý den,

    několik věcí k vaší recenzi:
    1. pozdní dodání - DPD poslalo na špatné depo - za to opravdu nemůžeme, od nás byl balík odeslaný správně. Můžete si prohlédnout přepravní štítek.
    2. Byl jsem překvapený, protože je to poprvé, aby něco u fotbálku chybělo. Natož aby chyběla polovina tyčí. Tyto levné fotbálky přeposíláme zabalené od výrobce - obsah se nekontroluje.
    3. Váš problém obratem vyřešíme, jen jsem Vás poprosil, aby jste mi do emailu poslali co máte, nebo co Vám chybí. Email jsme dostali až dnes, tedy Váš problém můžeme začít řešit až dnes.
    4. Žádné recenze nemažeme, jen těch záporných moc nedostáváme.

    S pozdravem,

    Jakub Ráček
    NIR spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží není na skladě

    Reakce obchodu www.nir.cz

    Dobrý den,

    že jeden z objednaných produktů není skladem bylo u produktu správně uvedeno.
    Obratem jsme Vás kontaktovali a zjišťovali, jak s objednávkou postupovat.

    S pozdravem,

    Jakub Ráček
    NIR spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Krytka závitu Longoni K-V vypadá jako použitá.
    Návlek Cosmos bílý 30 cm byl nechutně znečistěn.
    Obal byl zásilky byl poškozený, bohužel jsem zásilku převzal.

    Reakce obchodu www.nir.cz

    Dobrý den,

    veškeré zboží posíláme samozřejmě nové. Pokud jsme přehlédli nějaké znečištění, můžete zboží reklamovat. Toho jste zatím nevyužil.

    S pozdravem,

    Jakub Ráček
    NIR spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • chybi cesky navod k pouziti prosim mohli by jste ho dodat za kladne vyrizeni dekuji (JOLLY CUE)

    obchod je slusny za zamysleni stoji jen zasilkova sluzba pokud budou vyuzivat jeji sluzby bohuzel budu se vybirat z jinych obchodu -neskutecna dodaci lhuta neexistujici komunikace se zasilkovou sluzbou atd

    Reakce obchodu www.nir.cz

    Balík jsme odeslali ihned druhý pracovní den. Vzhledem k tomu, že máte neoznačenou bezejmennou ulici, potřebovalo DPD pomoci s doručením.

    Jolly Cue má jednu jednoduchou funkci a obrázkový návod.

    S pozdravem,

    Jakub Ráček
    NIR spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlost
    • nekvalitní zboží, již jsme kupovali náhradní díly - plastové

    je lepší si zboží osahat v krámě, po internetu nevidíte závady

    Reakce obchodu www.nir.cz

    Dobrý den,

    zřejmě omylem píšete zkušenosti s jinou firmou.
    Od nás jste zakoupili pouze ty náhradní díly.

    S pozdravem,

    Jakub Ráček
    NIR spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ..a poslední

    Reakce obchodu www.nir.cz

    Zákazník se nepohodl s přepravní společností a o pomoc s řešením problému nás nepožádal. Z naší strany bylo vše obratem a správně vyřízeno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace arogantní chovani

    Už. Ne

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Slabší internetové stránky. Chtělo by to více podskupin u produktů a lepší popis zboží

    Objednala jsem si zboží, které bylo psané skladem. Z obchodu volali, že pokožku nemají a poslali mi podle nich adekvátní náhradu. S tím ale nesouhlasím.

    Reakce obchodu www.nir.cz

    S výměnou produktu jste souhlasila, nerozumím tedy tomu, s čím nyní nesouhlasíte. Jestliže se Vám produkt z nějakého důvodu nelíbí, můžete jej do čtrnácti dnů vrátit.

    S pozdravem,

    Jakub Ráček
    NIR s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Tento sortiment se těžko jinde shání
    • Neuznali mi reklamaci na nefunkční terč za 500 Kč.Důvodem bylo,že terč za tak malé peníze přeci nemusí fungovat.

    Když najdu něco jiného,tak zde nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu www.nir.cz

    Dobrý den pane Vlastíku,

    opakovaně vás žádáme - odstraňte vaše negativní hodnocení naší firmy a urážlivého textu vůči mým zaměstnancům. Žádný terč jste u nás nekoupil, spletl jste si nás s někým jiným a nás zbytečně poškozujete.

    Milan Ráček, jednatel