-
Omylem jsem zaplatila objednavku č.311024 za vice jak 3000kc
Od 17.3 co mi prisel pouze email s platebnimi udaji ,jsem nedostala zadne info ohledne dodani zbozi.
Telefon neexistuje,nonstop podpora take nefunkcni.
Na emaily neodpovidate ,jelikoz je ani nectete, mate plnou schranku.
Meli by jste se stydet.
Podavam tretni oznameni. Penize chci okamzite zpet. -
Mě ten obchod přijde jako podvod...
-
Tereza Ustohalová: již bylo vyřízeno
-
Vrátil jsem vám naslouchátko (sluchátko) za 800,- Kč a již měsíc čekám na vrácení peněz. Dočkám se jako neslyšící důchodce této částky?
-
Dobrý den,
před týdnem jsem si objednala zboží (infra sauna oblek) v hodnotě 10 480,- a v ten samý den jsem jej i zaplatila převodem. Byl mi poslán mail, že zboží bude do 3 pracovních dní vyexpedováno, dnes je to již 6. pracovní den a nic se neděje!!! Na mobil uvedený na webových stránkách volám už tři dny několikrát denně (cca.5-10x) a nikdo ho nezvedá, na e-mail uvedený na webových stránkách mi také nikdo neodpovídá. Zboží bylo uvedené jako že je skladem. Takže jsem celkem rozčílená, protože nemám ani 10480,- Kč ani zboží a ani žádné info!!!!! Tento přístup mi přijde maximálně neseriózní! Byla bych velmi ráda, kdyby se mi někdo z této firmy ozval a uvedl vše na pravou míru. Děkuji -
Dobrý den,již 2x jsem se Vás dotazovala na reklamaci,která měla být dle Vašeho sdělení kladně vyřízena.Zboží Vám bylo doručeno 5.12.2013,týká se obj.č.299525 Na moje dotazy jste nereagovali a peníze mi do dnešního dne nebyly doručeny..
-
Milan Fiala: Dobrý den pane Fiala, máme informaci o tom, že bylo již domluvena výměna. Moc se omlouváme za tento nedostatek, bohužel expedientka omylem zabalila starší model přístroje.
-
Dobrý den,
minulý týden jsem si objednal lymfodrenáž Q-1000 plus, která mně byla potvrzena a sděleno, že ji máte na skladě. Včera mně došel balík na dobírku, který jsem zaplatil, na e-mail došla faktura na lymfodrenáž Q-100 plus - a když jsem balík rozbalil, tak v něm byl starší typ lymfodrenáže Q-1000. Okamžitě jsem posílal reklamaci e-mailem s žádostí, abyste mi vyměnili lymfodrenáž za typ, který jsem si objednal, doteď se nikdo neozval a dnes se zkouším dovolat na obě telefonní čísla, která byla uvedena u obchodu a nikdo telefón nebere. Co mám udělat, abych od vás dostal výrobek, který jsem si objednal a zaplatil, a abyste si odvezli výrobek, který jsem si neobjednal. -
Dobrý den
Před 2 týdny jsem obdržel balíček s objednávkou.
Balíček obsahoval jiné zboží něž bylo objednáno. Místo objednaných 2ks Power Balance NBA Miami Heat jsem obdržel 2ks Power Balance NBA All Star.Zboží bych rád vyměnil. Psal jsem vám jíž dvakrát na email, ale nedočkal jsem se žádně odezvy. Co by jsem měl udělat?
Předem děkuji Jaroslav Holub -
Josef Trylč: Dobrý den pane Tylč, určitě pošlete váhu zpět na adresu naší provozovny, obratem vyměníme za novou, neboť u této se jedná zřejmě o výrobní vadu.
Moc nás to mrzí, věříme, že se nám vše podaří rychle vyřešit.
NETMEDIK -
Obědnal jsem si u vás váhu s tukoměrem EF138-36 88.Váha mi přišla ale jedna opěrná nožička je zapadlá proto se váha kolíbá a nemůže proto řádně fungovat. Už jednou jsem se dotazoval co mám dělat zda váhu poslat zpět nebo kde mohu uplatnit záruku. Odpověď jsem však žádnou nedostal. Proto prosím znovu o odpověď. Jinak je váha bezcenná věc. Děkuji. Josef TRYLČ Školská 316 285 06 Sázava.