Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • dobrá komunikace, dobrá cena, vstřícnost
    • nevím
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Rychlost vyřízení objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednala jsem 27.1.2024 a zboží doposud nedorazilo.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    dobrá komunikace a vstřícnost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Výborná komunikace s obchodem !
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bohužel nedošlo, po 6 dnech žádná odezva obchodu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Výborná komunikace, vše v pořádku. Zboží kvalitní.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlá reakce
    • ty jejich texty jsou jak pro hloupý
    • neposílají zálohovou fakturu s qr kódem, člověk si to musí sám vyhledat v těch jejich položkách a ručně přepsat
    • neodpovídají na maily

    Nevím, jako celkově to proběhlo rychle a bez komplikací, ale člověk se přitom cítí poněkud divně.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychla reakcia a komunikacia obchodu
    • Nepoznam.

    Doporucujem spolahlivy shop.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Neuvěřitelná rychlost reakce obchodu, zboží zasláno téměř obratem. Jsen spokojená.

    Doporučuji a děkuji!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    rychlost, ochota při výběru druhu zboží

  • 100 %

    Skvělý a ochotný přístup. Doporučuji!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    S obchodem jsem byla spokojená, sice trvalo dodání zboží (na objednávku u dodavatele), ale obchod mi tuto skutečnost sdělil a dal mi na výběr buď zboží budu chtít nebo odstoupím od objednávky. Zboží mi bylo dodáno ve stanovené lhůtě. Dobře zabalené.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Ve čtvrtek kolem poledne jsem objednal, v pátek ráno už jsem měl zboží doma. Rychlé dodání, za mě super.

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • objednáno 25.9.22, dnes je 3.10.22 a zboží ještě nedorazilo. Dala jsem sice že doporučuji, ale nevím jestli nedělám chybu. Doufám, že zboží dorazí.
  • 100 %

    Dobrý den, má zkušenost s e-shopem je naprosto kladná. Objednával jsem 2 typy hodin na stůl. Bohužel u jednoto budíku jsem místo stříbrného odklikl černé podbarvení ciferníku. Jednalo se o dárek mé více než 80 leté mamince a tato barva byla naprosto nepoužitelná. Vrátil jsem zpět e-shopu s dopisem a prosbou o výměnu za správnou barvu s tím, že extra poštovné rád uhradím.
    Jak první, tak i "opravná" zásilka dorazila včas a bez problémů, řádně a pečlivě zabalena proti poškození. Současně i e-mail z obchodu, s poděkováním a informací, že žádné extra poštovné není třeba hradit.
    Po této osobní zkušenosti řadím e-shop net-hodinky.cz k těm, kteří si Váží každého, byť v našem případě ne příliš velkého zákazníka.
    S přáním všeho dobrého, Jan Šmíd

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost dodání objednaného zboží
    • komunikace obchodu
  • 100 %

    • podrobné informace
    • rychlé dodání zboží
    • rychlá komunikace

    Nákup hodin proběhl v pořádku. Na dotazy bylo odpovězeno a dodání bylo během pár dnů. Doporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Úplně na hovno,zabaleno do prázných obalů od krmení pro psy.Taky na hovno.Barometr byl rozbitý,skla poškrábaná a díky tomu jsem zjistil,že ozdobné zlaté rámečky byly z druhé strany rezavé,což bych nezjistil kdyby to nějakej debil nerozmlátil.Za 2 litry mi nestojí někoho honit,tak max.nakopat do prdele.Hrajou si na E-shop a hajzly maj na chodbě.

    Reakce obchodu NET - Hodinky.cz

    Dobrý den, paní Homolková,

    na Vaše hodnocení reagujeme až dnes, jelikož jsme čekali na případné vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě. To se nestalo, rovněž jsme ani neobdrželi jakékoliv fotografie či popis závady, na které bychom reagovali v rámci zákonné záruční lhůty. Ke každému zákazníkovi přistupujeme s mírou profesionality a individuality, objednávky rozhodně nebalíme do Vámi popisovaných krabic. Pokud se vyskytne závada u zboží, jsme v kontaktu s přepravní společností i výrobcem a společně pracujeme na nápravě. Když nemáme od zákazníků žádnou zpětnou vazbu, nemůžeme pak tedy ani vědět, že se vyskytl problém.
    Pěkný den.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost