Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé vyřízení a dodání
    • Kazový aušus za předraženou cenu... :-(

    Reakce obchodu Nemrut.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a názor.

    Vámi zakoupená džezva je jedna z nejkvalitnějších, které nabízíme. Pokud nejste spokojen s jejím provedením, případně máte jakékoliv výhrady, neváhejte nás kontaktovat, případnou reklamaci vyřídíme obratem a to včetně vrácení peněz.

    Mrzí nás, že v první řadě píšete negativní recenzi aniž byste nás obeznámil s Vaší nespokojeností. Vážíme si všech zákazníků a vždy se jim snažíme vyjít maximálně vstříc.

    Přeji Vám hezký den

    Za Nemrut.cz - Martin Hora

    • Koupil jsem mlýnek. Nemele.

    Reakce obchodu Nemrut.cz

    Dobrý den, pane Hanusi, velmi nás mrzí, že v první řadě píšete negativní recenzi, když jste nás dosud nekontaktoval.

    Pokud máte jakýkoliv problém se zbožím, kontaktujte nás prosím telefonicky: +420 731 234 303, případně emailem: [email protected] a Vaši reklamaci obratem vyřídíme.

    Hezký den

    • zboží bylo vadné,zaslala jsem zpět. Po měsíci se mi balík vrátil zpět jako "nevyzvednut"
    • mail se mi také vrátil zpět

    Reakce obchodu Nemrut.cz

    Dobrý den, paní Pechová,

    Bohužel nám od Vás do dnešní doby žádný email nepřišel a nekontaktovala jste nás ani telefonicky. Ozvěte se nám prosím na email: [email protected] nebo na telefonní číslo: +420 731 234 303 a jistě Vaši reklamaci v co nejkratším termínu vyřešíme. Do té doby jsme nuceni brát tuto recenzi jako neoprávněnou a Vámi smyšlenou.

    S pozdravem

    Tým Nemrut.cz