Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Rychlé vyřízení a dodání
- Kazový aušus za předraženou cenu... :-(
Reakce obchodu Nemrut.cz
Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a názor.
Vámi zakoupená džezva je jedna z nejkvalitnějších, které nabízíme. Pokud nejste spokojen s jejím provedením, případně máte jakékoliv výhrady, neváhejte nás kontaktovat, případnou reklamaci vyřídíme obratem a to včetně vrácení peněz.
Mrzí nás, že v první řadě píšete negativní recenzi aniž byste nás obeznámil s Vaší nespokojeností. Vážíme si všech zákazníků a vždy se jim snažíme vyjít maximálně vstříc.
Přeji Vám hezký den
Za Nemrut.cz - Martin Hora -
- Koupil jsem mlýnek. Nemele.
Reakce obchodu Nemrut.cz
Dobrý den, pane Hanusi, velmi nás mrzí, že v první řadě píšete negativní recenzi, když jste nás dosud nekontaktoval.
Pokud máte jakýkoliv problém se zbožím, kontaktujte nás prosím telefonicky: +420 731 234 303, případně emailem: [email protected] a Vaši reklamaci obratem vyřídíme.
Hezký den -
- zboží bylo vadné,zaslala jsem zpět. Po měsíci se mi balík vrátil zpět jako "nevyzvednut"
- mail se mi také vrátil zpět
Reakce obchodu Nemrut.cz
Dobrý den, paní Pechová,
Bohužel nám od Vás do dnešní doby žádný email nepřišel a nekontaktovala jste nás ani telefonicky. Ozvěte se nám prosím na email: [email protected] nebo na telefonní číslo: +420 731 234 303 a jistě Vaši reklamaci v co nejkratším termínu vyřešíme. Do té doby jsme nuceni brát tuto recenzi jako neoprávněnou a Vámi smyšlenou.
S pozdravem
Tým Nemrut.cz