Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, ráda bych se podělila o negativní zkušenost s e-shopem Nejlevnějšípytel.cz a doporučuji všem budoucím zákazníkům se raději obrátit na jiný, seriozní e-shop:

    Dne 1.6. jsem si objednala matraci pro psa s tim, ze 23.6. si pro nej pojedeme. V ten samy den mi p.Ginther (jednatel) potvrdil dodani matrace max do 14 dnu (tzn. do 14.6.). Protože mi zadna matrace nedorazila, psala jsem 2 urgence, ale na ty mi nikdo nereagoval. Když jsem jim 23.6. volala, vymlouvali se na problémy se sicim strojem. Když jsem se jich ptala, proc mi nedali vedet drive (PŘED potvrzenym datem dodani), abych se pripadne mohla zaridit jinak, zaměstnanec e-shopu mi polozil telefon. Napsala jsem tedy email, ze zadam o okamžitou informaci, kdy mi bude matrace dodana. Během asi 2 hodin mi prisel strucny email, ze z duvodu problemu se sicim strojem je zakazka stornovana. Opravdu skvely pristup!