Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- žádná komunikace v případě nedodani vyrobku
-
Nedoporučuje obchod
- jediná komunikace bylo potvrzení objednávky. Ale doručení se nejspíš nekoná. Nejspíš objednávku zruším a koupím jinde
-
- Špatná komunikace obchodu. Zboží které nemají skladem nadále v e-shopu nabízí.
Nezbývá mi, než varovat před nákupem v tomto e-shopu. Objednané a zaplacené zboží dne 5.11.2023, které obchod ve svém e-shopu nabízí, není ale schopný dodat, ani informovat zákazníka o průběhu objednávky. Proto jsem dne 30.11.2023 po nekonečně dlouhém bezvýsledném čekání zrušila objednávku. Jediné kladné hodnocení spočívá v rychlém vrácení zaplacené částky na účet.