Přihlásit se a přidat recenzi
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží nebylo skladem

    Objednala jsem, zaplatila a týden se nic nedělo. Až když jsem jim psala e-mail, sdělili mi, že zboží nemají a nebude a vrátili mi peníze. Přesto ho na eshopu mají dál.

  • 10 %

    • klamné informace zaměstnanců o odeslání
    • neodpovídají na e-mail
    • neodpovídají ani na sms
    • nulová komunikace

    Objednávku jsem udělala 2.8.2018,platbu jsem odeslala ihned a obchod jsem o tom informovala e-mailem.V pondělí 6.8. dopoledne jsem psala e-mail,že zboží potřebuji mít v úterý 7.8. u sebe.Bez odezvy,proto jsem odpoledne volala na uvedené telefonní číslo na stránkách a zvedl mi to nějaký pán a řekl mi,že peníze dorazily a že balíček odeslali a že v úterý 7.8. což bylo na druhý den ho mám určitě doma.Když mě dnes ppl neinformovalo o tom,že mi budou balík doručovat,tak jsem jim volala a bylo mi řečeno pracovníkem ppl,že pro mě do přepravy žádný balík nepřevzali.Což mě teda opravdu vytočilo.Telefonní číslo je vypnuté a na e-mail nikdo nereaguje.Bohužel další podvodníci a lháři.Pokud do konce týdne nedorazí zboží nebo peníze zpět,tak mi bohužel nezbyde nic jiného než podat trestní oznámení,takže tento obchod rozhodně NEDOPORUČUJI Číslo objednávky: 203/18

  • 10 %

    • Absolutně žádná komunikace se zákazníkem
    • Dlouhá doba dodání (po termínu)
    • Neochota adekvátně řešit záměnu zboží způsobenou obchodem

    Objednal jsem si dětskou postýlku, po zaplacení převodem jsem si musel ověřit po několika pokusech o dovolání zda vůbec platba přišla. Doba dodání - avizováno 14dní, po 21 dnech opět marné pokusy dovolat se a az po emailu přišla odpověď, že se bude zboží odesílat. Postel nakonec přišla, ale bez návodu a základních informací (postel se prodává v mnoha různých variantách a velikostech) po sestavení jsem zjistil že rozměr postele neodpovídá tomu co jsem si koupil, telefon prodejce je vypnutý několik dní, žádal jsem nápravu znovu po e-mailu, alespoň formou finanční kompenzace, protože matraci a prostěradla která jsem si k posteli koupil už byla dávno bez nároku na vrácení do 14dní. Odpověď přišla opět po emailu, eshop asi nerad komunikuje po telefonu a to postel rozmontovat, zabalit, poslat zpět a čekat a to bez záruky zda mi jiná vůbec někdy přijde jiná.
    Varuji ostatní, kdo přemýšlí o nákupu v tomto e-shopu a obchod důrazně nedoporučuji!!!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • poměrně rychlé vyřízení objednávky
    • komunikace, kromě potvrzení o objednávce jsem nevěděla ani že zboží je již odesíláno, takže rovnou dorazilo domů, ani zpráva od přepravní společnosti
    • část zboží mělo jinou barvu než jsem objednala ( šedé prostěradlo místo bílé - a to bílé je psáno i na potvrzení o objednávce a na faktuře )
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Rychle doruceni,koupeno jako darek.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    spokojenost, rychlé dodání

  • Doporučuje obchod

    50 %

    Postel a matrace nam dorazila v poradku,ale neprislo to najednou ale postupne a zatim mi nedorazil zbytek objednavky a to prosteradla na matraci..

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Přehlednost
    • ceny

    Nakupoval jsem tříkolku pro dvojčata, platil jsem převodem a zásilka byla doručena v naprostém pořádku. Vše OK

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Doporučuji. Skvělá komunikace.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost odeslaného zboží
    • Objednala jsem si bílé prostěradlo a přišlo šedé...
    • Nepřišel žádný e-mail, že by zboží odeslali

    Můj názor tak 50/50... Ale zase měli rozměr prostěradla, který se špatně shání (80-180 cm)

  • 80 %

    • Nekompletni objednavka

    Z 10 objednanych veci prisla jen polovina. Telefon vypnuty a na e-mail nikdo nereaguje. Doufam ze obchod dostoji zavazkum a zbytek zbozi doposle a ja budu moct recenzi opravit. Objednavka 100/18.

    Zboží společnost nakonec dozaslala. Věci jsou pěkné a kvalitní. Nedopatření se stane a tedy opravuji recenzi :-).

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Perfektní komunikace
    • Dodrží vše na čem se domluvíte

    Reakce obchodu Nejlevněji pro děti

    Dobrý den,
    děkujeme za kladné hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží bylo skladem
    • Bylo mi slíbeno, že zboží dorazí v určitém termínu, ale v obchodě na to zřejmě zapomněli a dorazilo později. Nepřiznali chybu.

    Reakce obchodu Nejlevněji pro děti

    Dobrý den,
    určitě jsme na to nezapomněli.Na stránkách e-shopu jsme měli napsáno,že v době black friday budou všechny objednávky doručeny s menším zpožděním z důvodu vytíženosti přepravní společnosti.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Super rychlost

  • 100 %

    • - rychlá komunikace telefonická i emailová
    • - vstřícnost
    • - ochota
    • - poradí
    • o ničem nevím

    Nákup v tomto obchodě můžu jenom doporučit. Vše co jsem si objednala přišlo přesně podle toho jak je vidět na obrázkách i v popisu.Vznikl problém s dopravou a velmi rychle a operativně v tomto obchodě vyřešili. Jsou ochotní, rychle reagují na případné dotazy.

    Reakce obchodu Nejlevněji pro děti

    Děkujeme za kladné hodnocení :)

  • Doporučuje obchod

    80 %

    přehledné webové stránky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Jejich mail mi spadl do Spamu na domene Gmail.com

    Reakce obchodu Nejlevněji pro děti

    Dobrý den,
    Děkujeme za kladné hodnocení :)
    E-mail ve spamu? Gmail vám řekne proč

    Gmail začal nedávno u příchozích e-mailů zdůvodňovat, proč zprávu zařadil do spamu. Nabízí hned několik možností. V případech, kdy je e-mail označený jako spam je zpráva buď označena jako spam vestavěným filtrem, nebo vy sami jste kdysi podobné zprávy a adresu označili jako spam. Případně Gmail filtraci zdůvodní tím, že podobné zprávy označilo jako spam množství ostatních uživatelů.
    Dávejte si proto pozor na časté „spamování“ svých klientů a také važte výrazy a slova, která do mailů volíte. I podle nich spamový filtr rozeznává vhodný a nevhodný obsah pro doručenou poštu.
    Děkuji za pochopení

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    bol som spokojný s nákupom nákup bez problémov

    Reakce obchodu Nejlevněji pro děti

    Děkujeme za kladné hodnocení :)

  • 50 %

    • Žádné
    • Dodací lhůta

    Nedoporučuji, špatné jednání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Opravdu velmi špatná zkušenost s tímto obchodem.
    Lepší si připlatit pár korun a vzít z jiného obchodu. Jen škoda, že jsem si před objednávkou nepřečetl recenze. Nemusel bych být mezi těmi zklamanými.

    Reakce obchodu Nejlevněji pro děti

    Dobrý den,
    škoda,že jste se nepodělil o konkretní problém.