-
Nedoporučuje obchod
vystavene zbozi na jejich eshopu,ktere jsem si objednala vubec nemeli ,proto jsem nechala objednavku stornovat
Reakce obchodu Nejlepsikocarky.cz
Dobrý den, Šárko,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že zboží, které bylo s dostupností na objednání nebylo k dispozici u dodavatele.
Samozřejmě se za tuto nepříjemnost omlouváme. Dostupnost se snažíme co nejlépe propojovat s našimi dodavateli, abychom na webu uváděli vždy aktuální informace, bohužel u některých dodavatelů se nám to stále nedaří zajistit.
Z tohoto důvodu naše zákazníky co nejdříve kontaktujeme a nabízíme jim náhradní varianty produktů.
Ještě jednou se omlouváme za komplikace a věříme, že nám dáte další šanci.
Tým Nejlepší kočárky John Nell -
Nedoporučuje obchod
- zavádějící obrázky u produktů/nejasný popis
Chtěla jsem krabičku s 10 ks plen, v zásilce byla pouze jedna plena. Později jsem našla kdesi hluboko nízko v textu, že za uvedenou cenu je jedna plena, nikoliv celé balení!
Reakce obchodu Nejlepsikocarky.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a mrzí nás, že došlo k nedorozumění ohledně popisu produktu.
Chápeme, že to mohlo být snadno přehlédnuto a omlouváme se za případné nepříjemnosti.
Rádi bychom jenom podotkli, že cena 41,- Kč za celé balení 10 kusů by byla na dnešním trhu skutečně nereálná, což mohlo naznačovat, že se jedná o cenu za jednotlivý kus.
Vaši připomínku si bereme k srdci a uděláme maximum pro to, aby byl popis produktu v budoucnosti ještě jasnější a přehlednější.
Tým Nejlepší kočárky John Nell -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem si objednávala před týdnem. Zatím mi nebylo doručeno a ani jsem neobdržela žádnou zprávu o stavu objednávky.
Reakce obchodu Nejlepsikocarky.cz
Dobrý den,
Omlouváme se za jakékoliv způsobené nepříjemnosti a děkujeme za vaši zpětnou vazbu.
Ve Vaší objednávce byla položka s dostupnostním stavem "na objednání", zboží bylo obratem objednáno u dodavatele, naskladněno v pátek dopoledne a Vám pak bylo zasláno v nejkratším možném termínu vzhledem k vybrané metodě dopravy- tedy dnes dopoledne.
Objednávka by Vám tedy zítra již měla být doručena a věřím, že Vás potěší, my se poučíme a budeme dávat větší pozor na naše emailová upozornění.
Tým Nejlepší kočárky John Nell -
Nedoporučuje obchod
- nelíbí se mi, že nabízí zboží a nemají ho skladem
Reakce obchodu Nejlepsikocarky.cz
Dobrý den,
zboží, které nemáme skladem nabízíme hlavně v zájmu udržení šířky nabídky, aby si u nás našel každý to pravé pro sebe. Běžně se děje to, že má zákazník u sebe neskladové zboží během několika málo dní a objednávka se tím příliš nezdrží.
Díky Vaší objednávce a jejímu průběhu však můžeme vylepšit náš systém tím, že u konkrétního dodavatele, který se neosvědčil upravíme dostupnostní status. Budoucí zákazník tedy bude předem vědět, že se může stát zpoždění, nebo jiný problém s objednávkou.
Děkujeme za zpětnou vazbu.
Váš tým Nejlepší Kočárky. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Vec pouzita ci jiz od zakaznika vracena
- Zadna informace o stavu, v jakem se objednana vec nachazi (znacne "pouzita" krabicka, rozstrizeny navod), kdybych to vedela, ani to nekoupim
- A prodavano za plnou cenu!
- A vec nefunkcni, bude reklamace
- Budu tak platit dve postovne
Koupila jsem zamek Reer na okenni klicku(cena za ten maly kousek plastu hrozna, ale tak uz to byva), prisel v krabicce, ktera uz mela to nejlepsi davno za sebou, nedrzela ani z jedne strany zavrena, osoupane hrany.. To uz me trosku zarazilo. Uvnitr byl navod zcasti rozstrizeny a to uz mi bylo jasne, ze to nekdo pouzival nebo alespon koupil a vratil. Zamek po namontovani nefunkcni, okno lze uplne normalne otevrit jako kdyby tam zamek nebyl. Takze budu reklamovat, coz je zbytecny problem navic a zase hradit postovne.. A zarazi me to, jak nekdo muze za plnou cenu prodat neco, co neni uz na prvni pohled v top stavu a ani k tomu nenapsat zadnou poznamku ci upozorneni, ze neco neni v poradku.
Reakce obchodu Nejlepsikocarky.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že Vám přišel nefunkční kus zboží. Samozřejmě máte plné právo zboží vrátit a jak jsme Vám sdělili v telefonu, bude Vám uhrazen i poplatek za poštovné k nám. Za to, že jste smolně narazila na vadný kus tedy nebudete škodná. Někdy se stane, že má zboží výrobní vadu a nejsme to bohužel schopni ovlivnit. Reklamační řád na to však pamatuje.
Bohužel s Vámi nemohu souhlasit, co se týče obalu zboží. Ten totiž není součástí kupní smlouvy a jeho poškození neznamená povinnost zlevnit zboží uvnitř. Nevíme, jakým způsobem byla reálně krabička zničena. Drobné zboží je vystaveno na prodejně a uznáváme, že se mohlo stát, že si ho nějací zákazníci prohlíželi při výběru a krabička byla tedy otevřena a mohly být ohnuté ty části, které je potřeba k otevírání použít. Ujišťuji Vás, že pokud by na expedici byla krabička ve stavu, že by existovalo riziko poničení zboží, tak bychom Vás o tom informovali, nebo by byla automaticky zajištěna bezpečná přeprava zboží.
Váš tým Nejlepší Kočárky -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá čekací doba
Reakce obchodu Nejlepsikocarky.cz
Dobrý den,
je nám líto, že jste musela na svojí objednávku čekat. Někdy se bohužel stane, že zboží, které v době objednání nebylo skladem, nedojde tak rychle, jak by zákazník potřeboval. Snažíme se objednávat na sklad, co nejrychleji to jde. Pokusíme se příště polepšit.
Váš tým NejlepšíKočárky.cz -
Nedoporučuje obchod
Zkušenost negativní. Problém s komunikací, když se vyskytl problém s objednávkou. Nakonec jsem ji raději zrušila, i když jsem zaplatila dopředu.
Reakce obchodu Nejlepsikocarky.cz
Dobrý den,
moc nás mrzí, že jste Vaši zkušenost vnímala negativně. Žádný problém nebo neobvyklý sled událostí u Vaší objednávky však neregistrujeme. V objednávce byl 1 ks skladem a druhý skladem nebyl, proto Vám byl objednán u distributora. Během čekání byl i odeslán notifikační mail o zpracování objednávky. Zkusíme se však z této recenze poučit a ještě více vylepšit komunikaci tohoto stavu objednávky.
Děkujeme, tým Nejlepší Kočárky.cz -
Nedoporučuje obchod
- čekací doba jako u zásilky z číny.
Reakce obchodu Nejlepsikocarky.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že jste musel na svoji zásilku takto čekat. Sešlo se několik faktorů, které Vám dodání protáhly. Objednávku vytvořenou v sobotu zpracováváme vždy až následující pracovní den (pondělí). Dále jste zvolil platbu převodem na účet, což je, jak známo, nejpomalejší způsob platby ve vztahu k expedici, protože se čeká na připsání peněz. Banka též pracuje jen ve všední dny a různé banky spolu komunikují různě dlouho. V neposlední řadě je nutné počítat s tím, že Zásilkovna umí dopravit balík do druhého dne pouze v případě, že ho dostane dopoledne. Vzhledem k tomu, že se Vaše platba připsala v poledne, předali jsme balík odpoledne a ke kurýrovi samotnému se dostal balíček až následující den.
Jak říkám, stala se bohužel nešťastná souhra událostí, která zapříčinila Vaše dlouhé šestidenní čekání na zboží. Nicméně máme za to, že Čínu zatím v rychlosti trumfneme. Zkuste nám příště dát šanci s jinou kombinací dopravy a platby a věříme, že nebudete zklamaný. ;)
S pozdravem tým NejlepšíKočárky.cz -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
- Poškozené zboží
Reakce obchodu Nejlepsikocarky.cz
Dobrý den,
je nám líto, že jste narazila na vadný kus zboží. Bohužel nebylo přes originální obal poznat, že se jedná o vadné zboží a tak jsme problém včas nezachytili.
Zboží je možné reklamovat a vyřídit situaci, tak abyste byl/a spokojena.
Jsme přesvědčeni, že při příštím nákupu bude vše 100% v pořádku, protože se snažíme vybírat jen ty nejkvalitnější výrobce a podobných potíží díky tomu řešíme jen minimum.
Váš tým NejlpšíKočárky.cz -
Nedoporučuje obchod
- jenom omluvy a zboží nikde
Reakce obchodu Nejlepsikocarky.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí, jak negativně jste nás ohodnotila jen za to, že jste si u nás objednala rukavičky, které v době objednání nebyly skladem. Byla u nich jasně informace "na dotaz" a ihned po Vašem objednání u nás jsme rukavičky poptali u dodavatele, který nám bohužel sdělil, že již nejdou objednat, protože byla ukončena výroba. Poslali jsme Vám tedy email s omluvou a zároveň poslali odkaz na jiné rukavičky, které by se Vám mohly líbit místo nich. Chceme se zeptat, jestli jste vůbec četla email od nás, kde jsme Vám navrhovali náhradní řešení? Máme na našem eshopu širokou nabídku nejrůznějšího zboží, ale bohužel tím, že spolupracujeme s velkým množstvím dodavatelů a ne všichni mají moderní informační systémy, není možné zajistit u všech položek 100 % aktuální informace co se dostupnosti týká, tisíce položek musíme kontrolovat ručně, jestli je lze ještě objednat a nabídnout zákazníkům či nikoliv, proto u takových položek máme informaci, že jsou na dotaz, právě pro to, abychom předešli podobným situacím. Každý den tvrdě pracujeme na tom, abychom poskytovali co nejlepší nabídku a službu všem našim zákazníkům a myslíme si, že hodnocení 10 % není adekvátní tomu, co se stalo. Buďte tak hodná a ještě jednou přehodnoťte, jestli je vaše hodnocení objektivní, případně buďte tak hodná a napište nám, jak byste navrhovala, abychom tuto situaci vyřešili k Vaší spokojenosti.
Děkuji, s pozdravem Jan Sotona, LL.M. - jednatel -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Nemohu rici ze vyslovne nedoporucuji, zatim nebylo zvozi z poloviny prosince doruceno. Tvarilo se jako ze je skladem a po zaplaceni mi napsali ze ho teprve naskladni po novem roce a doted zatim stale nic... Tak uvidime no....
Reakce obchodu Nejlepsikocarky.cz
Dobrý den,
celou situaci jsem s kolegy podrobně zjišťoval a velmi nás mrzí, co píšete a že nás hodnotíte takto negativně. Zboží jste objednala 21. 12. 2020 v 15:07, je to vidět i zde pod Vaší recenzí, tudíž se nejedná o "polovinu prosince", jak uvádíte, u zboží bylo jasně napsáno modrým písmem "skladem u dodavatele", kde po najetí myší/prstem na tuto informaci se zobrazí informace, že o termínu doručení budeme informovat, na rozdíl od položek, kde máme napsáno zeleným písmem "skladem" a po najetí na tuto informaci výslovně píšeme, že dodání je "ihned" při osobním odběru, "zítra"/"pozítří" kdekoliv po ČR apod. Tudíž rozlišujeme druhy skladové dostupnosti textově i barevně, aby nedošlo k mylnému výkladu. Jelikož se jednalo termín těsně před Vánocemi, někteří dodavatelé již omezovali provoz. Hned druhý den, 22.12. jsme Vás informovali, že zboží do Vánoc již nestihneme zajistit, protože dodavatel zboží pro Vás nestihne dodat ani k nám do té doby. Některé velkoobchody, od kterých zboží nakupujeme, nefungují jako maloobchodní eshopy, tedy ze dne na den, a mezi svátky často nepracují vůbec, tudíž jsme nebyli schopni toto konkrétní zboží dodat do Vánoc, ani mezi svátky, když bylo objednáno "až" 21.12. odpoledne. Zboží nám bylo dodavatelem doručeno až dnes, 6.1. a hned dnes ho pro Vás odesíláme i my. Každý den velmi tvrdě pracujeme, abychom poskytovali kvalitní a spolehlivé služby, otevřeně komunikujeme reálné dostupnosti, před Vánocemi a navíc nyní v době Covidu je na nás tlak ještě o to vyšší, proto nás pak velmi mrzí, když vidíme takovou negativní recenzi.
Do nového roku Vám přeji hodně štěstí, zdraví a spokojené nákupy dle Vašich představ napříč celým online světem.
S pozdravem Jan Sotona, LL.M. - majitel -
Nedoporučuje obchod
Již dvakrát mi došla zpráva, že zboží nedošlo od dodavatele, že objednávka se pořád vyřizuje. Doufám, že do Vánoc do bude.
Reakce obchodu Nejlepsikocarky.cz
Dobrý den, v tomto případě se musíme velice omluvit, zboží jsme se pro Vás snažili zajistit, neustále jsme zboží u dodavatele poptávali, on nám sliboval dodání, ale bohužel nedodal. Přesný důvod nedodání zboží nevíme, ale zřejmě to souviselo s problémy s výrobou kvůli pandemii covid. Stalo se nám to i u jiného zboží, kde byly dodávky odložené i o několik měsíců. V jiných případech jsme ale měli jasnou informaci, že to je právě kvůli covid, zde tak kvalitní a férová komunikace bohužel nebyla. Jednalo se tedy o ojedinělý případ a věříme, že se to již nebude opakovat.
S pozdravem, tým Nejlepší kočárky John Nell -
Nedoporučuje obchod
Komunikace, doručení, zabalení, kvalita, vše v pořádku.
Ale objednala jsem si rozměry 90x120, peřinka je 95x125. Tzn., že na ni nepasuje zakoupení povlečení.Reakce obchodu Nejlepsikocarky.cz
Dobrý den, děkujeme za recenzi, konzultovali jsme to přímo s výrobcem a ten nám sdělil, že to je běžná praxe, že se výplně šijí cca o 3-5 cm větší, jelikož materiály se po prvním vyprání o kousek srazí, tak aby naopak nebyli zákazníci zase rozzlobení, že je rozměr po vyprání menší, než má být. Na to samé jsme se zeptali i výrobce jiné značky a odpověď byla stejná, tedy se nejedná o žádnou chybu, ale běžnou praxi.
S pozdravem tým Nejlepší kočárky John Nell -
Nedoporučuje obchod
Obdržel jsem jiné zboží .
Reakce obchodu Nejlepsikocarky.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že jste obdržel něco jiného než jste čekal. Po přezkoumání situace jsme zjistili, že výrobce bez našeho vědomí změnil design boxu na ubrousky, který jsme Vám poslali.
Budeme si dávat pozor, abychom do budoucna podobné úpravy včas zachytili a opravovali si je na eshopu.
Pokud budete mít zájem o výměnu zboží, tak nás prosím kontaktujte na náš email.
Omlouváme se za komplikace, přejeme hezký den.
Váš tým NejlepšíKočárky.cz -
Nedoporučuje obchod
- Snad to i někdy dorazí
- Špatná komunikace
- Dlouhá dodací doba
- Hodně zboží není skladem
3.8 jsem zaplatila objednávku předem
4. 8 bylo zdeleno že čas objednávku bohužel nemají u sebe skladem(i když byla psána jako skladem)
7. 8 mi bylo navrženo za jedno zboží nabídnuta jiná varianta s tím že toto zboží již prodávat nebudou
12.8 mi byl zaslán dotazník spokojenosti, ale o zboží stále žádný informace
14.8 jsem již nevydržela a prosila jsem o nějaké informace
Ten den večer mi bylo řečeno, že objednávka je na cestě k zasilkovně.
Je 16. 8 a stále zasilkovna o žádném balíku ani neví :D
Takže kdo ví zda vůbec dorazí..Reakce obchodu Nejlepsikocarky.cz
Dobrý den,
omlouváme se za prodlení ve Vaší objednávce. Naši pracovníci dělali, co mohli, aby byla Vaše objednávka vyřízena, co nejrychleji. Polovina Vaší objednávky nebyla skladem, což je vidět již při nákupu na eshopu, a navíc v objednávce došlo k úpravě vinou nedostupného zboží u dodavatele. Za týden od momentu, kdy jsme se s Vámi domluvili na finální verzi Vaší poptávky, jsme však kompletní objednávku včetně nedostupných věcí expedovali k Vám. Mrzí nás, že tato doba není dle Vašich představ.
Jen dovysvětlím situaci se Zásilkovnou, která Vám nedala informace o Vaší zásilce. Jako ostatní dopravci, tak i Zásilkovna funguje pouze ve všední dny. V rozpětí páteční večer až nedělní večer tedy nedošlo k žádnému pohybu zboží.
Budeme rádi, když nám dáte ještě šanci. Máme skladem tisíce kusů zboží a při výběru něčeho takového Vám můžeme slíbit výrazně kratší dodací dobu.
Přejeme hezký den
Tým NejlepšíKočárky.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží ač je perfektní, není skladem. Už druhá objednávka nebla pokryta. Ač nerada, další zboží zde již neobjednám.
Reakce obchodu Nejlepsikocarky.cz
Dobrý den, Kamilo,
děkujeme za recenzi, některé zboží bohužel nemáme vždy skladem a o této skutečnosti zákazníky vždy informujeme. Řešením by samozřejmě bylo vůbec nenabízet zboží, které skladem nemáme, ne každý zákazník ale zboží potřebuje ihned a je ochoten si počkat. Takových zákazníků máme poměrně mnoho, proto z toho důvodu v nabídce na eshopu necháme i takové zboží, které zrovna skladem nemáme. Vám doporučíme, pokud na zboží spěcháte, tak objednávat pouze to, které je skladem a Vaše objednávka bude pokryta vždy tím pádem.
Děkujeme, s pozdravem tým Nejlepší kočárky John Nell -
Nedoporučuje obchod
Zboží nebylo ani 1 měsíc od nákupu doručeno.
Reakce obchodu Nejlepsikocarky.cz
Dobrý den,
děkujeme za recenzi a velmi nás mrzí, že jsme Vám zboží nebyli schopni včas doručit. Zboží, které jste si objednala bohužel v době objednání nebylo skladem a dodavatel nám slíbil dodání, které nakonec nedodržel. Dodavatele jsme urgovali a snažili se zboží pro vás získat, ale bohužel zboží již ani dodavatel nedokázal získat z centrálního skladu výrobce. Takové situace se stávají jen výjimečně, ale bohužel občas se to stane a ani přes všechny naše snahy zboží nedokážeme zajistit. Distribuční kanály jsou občas spletité. Ještě jednou se omlouváme.
S pozdravem, tým Nejlepší kočárky John Nell