Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Moc příjemný personál, který se vším rád a ochotně poradí. Futon byl zadán do výroby v pondělí a v pátek už byl na pobočce k vyzvednutí :-)

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Komunikace bez problemu, dodano jak bylo objednano. Futon je skvely na spani i odpocinek.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Ochotná slečna v showroomu v Ostravě vše ochotně předvedla, poradila a poté jsme společně poslali objednávku.
    Zboží jsme si pak na stejném místě i vyzvedli.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost výroby, výroba probíhá v Česku
  • Doporučuje obchod

    100 %

    ********

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ušijí vám futon na míru do několika dnů.
    • Mají bazar poškozeného/nevyzvednutého/vystaveného zboží, kde občas narazíte na pěkné kousky za zlomek ceny.
    • Pěkný showroom v Brně, kde je na vyzkoušení téměř všechno zboží.
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Přírodní matrace ta výbornou cenu
    • Možnost si přímo na webu nakonfigurovat matraci jak chcete

    Není

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pěkné věci
    • Kvalita a možnost složení produktu

    V obchodě jsem zakoupil pohovku. Potom, co mi přišla jsem zjistil, že mi chybí v balení několik dílů, musel jsem tedy zavolat na infolinku, poprosit o dodání na showroom. Následně jsem se zeptal, jak se jedna část pohovky skládá, načež jsem zjistil, že je špatně i návod k pohovce a opět mi chybí další část dílů, které ani nejsou uvedené v návodu. Pán z infolinku tedy opět nechal poslat díly na showroom v Praze. Při skládání už se všemi díly jsem bohužel, ale zjistil, že vyvrtané díry v dřevěnné konstrukci nejsou vyvrtány správné a museli se dodatečně dovrtat, aby konstrukce držela. Když jsem říkal paní na showroomu, aby si na to dali pozor, že návod je špatně, až budou podobnou pohovku zase někomu prodávat, tak se mi smála, jako kdybych si za to mohl sám. Bohužel toto všechno zkazilo můj celkový dojem z produktu i obchodu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • skvělá komunikace
    • kvalitní výrobky
    • dostupná prodejna v Ostravě
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Vše proběhlo rychle a bez problémů.

  • Doporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kvalitní zboží, vstřícnost a ochota.
    • Zboží lze fyzicky vidět pouze na 3 pobočkách, Praha, Brno, Ostrava.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • bezproblémová komunikace
    • různé možnosti dodání či vyzvednutí
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Kvalitní matrace
    • Pěkný nábytek
    • Škálovatelnost velikostí a typů matrací
    • Velký výběr barev potahů

    Skvělý výběr typů matrací a k tomu vhodný další nábytek.
    Prostě spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Osobni navsteva a pak jsem objednala - spoluprace byla velmi prijemna a vyrobeno velmi brzy. Pozadavek byl na jiny rozmer a ze zbozim jsme spokojeni. Cena odpovida vyrobku . Futon doporucuji .

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlá výroba
    • Lokální výroba
    • Kvalitní materiály

    Milý personál, vše dobře vysvětlili, lokální výroba

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Možnost všechny futony si vyzkoušet
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Seriózní jednání

    Zboží dorazilo v poškozeném obalu. Mírně esteticky bylo poškozeno i zboží. Obchod se k tomu postavil čelem a poskytl slevu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zajímavé, ne zcela běžné zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží došlo požkozené, viditelné škrábance na všech postelích. Na jedné z postelí chyběl díl díky kterému nešla složit. Komunikace z nejfuton není pro zákazníka dostatečná a ochotná řešit reklamace proaktivně. Nakonec kvůli onomu dílu, který slíbili na prodejně nachystat ani nebyli ochotni ho poslat, jsme museli sami na prodejně najít a sami vymontovat!!!Nebyl zaměstnancem vůbec nachystán. Už nikdy více

    Reakce obchodu Nejfuton.cz

    Vážená paní Urbánková a pane Hradečný,

    velice nás mrzí , že došlo k problému na dřevěném nábytku, bohužel zásah vyšší moci neovlivníme. Za tuto komplikaci, která nebyla patrná při odeslání Vám byla poskytnuta finanční kompenzace. Co se týká náhradního dílu, bohužel došlo k nedorozumění a dne 30. 12. 2022 v 16 hod. již nebylo možné zajistit v jedné osobě odeslání, jelikož dopravci v pátek zboží ani nepřebírali. Domluva s Vámi byla, že se pro náhradní díl stavíte v následujícím týdnu. V pondělí dne 2. 1. 2023 s Vámi uvedenou záležitost vyřešila kolegyně a náhradní díl Vám byl předán. Dle jejího sdělení Vám byla ochotna náhradní díl sama nachystat, ale nabídli jste jí pomoc, čehož si vážíme. Z naší strany jsme se Vám snažili vyjít ve všem vstříc, a to i ve formě poskytnuté slevy na celý Váš nákup a také expedice zboží dle Vašeho požadavku na uvedený termín. Budu rád za doporučení jak více proaktivně v podobných případech situaci řešit.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • kvalita zpracování
    • nabídka variant

    n-a