• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedoručené, žádná komunikace..

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Prodlení s vrácením peněz, nekomunikace

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo úplně něco jiného než jsem objednal
  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • To netuším, když zruší objednávku ...
    • Až po objednání zboží, vám zruší objednávku !!

    Reakce obchodu NebShop.cz

    Důvod zrušení Vaší objednávky je následující:

    Poukaz je možné zakoupit pouze formou ONLINE Platba. V případě použití platby (Platba v hotovosti - Dobírka), objednávka nebude akceptována.

    Dáná podmínka při koupi VOUCHERU je zobrazena při každém produktovém popisu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nákup voucheru, naúčtovano poštovné, zadaná zásilkovna, ale dorazil jen e-mailem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nebbii mám OPRAVDU ráda. Dobře padnoucí legíny.Ale jsem zklamaná z obchodu

    Doručení zásilky bleskové. Objednávka za nějakých 5tis korun. Z toho jsem vracela nepadnouci triko,mikinu a legíny... A čekám uz měsíc od přijetí moji vrácené zásilky na peníze neřekla bych ani píp,ale jsou to necelé tři tisíce a jelikož jsem na rodičovské,tak tak peníze nemám na rozhazování Takže radši koupím z druhé ruky, než z obchodu

    Reakce obchodu NebShop.cz

    Dobry den, po prověření Vaší vratky, jsem zjistil, že peníze byly odeslány. Byl tam problém s čitelností čísla účtu. Z reklamačního oddělení se snažili s Vámi zkontaktovat pro upřesnění učtu, žal neuspěšně. Přesto se peníze poslaly. Po odeslání financí jsme se opětovně snažili s Vámi telefonicky spojit a potvrdit platbu.
    Prosíme Vás, v případě, že Vám finance nepřišly, kontaktujte nás. V opačném případě nemůžeme vědět, jestli Vaše finance nepřišly třetí osobě.
    Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Realita produktu je úplně jiná než na obrazku

    Reakce obchodu NebShop.cz

    Dobrý den,
    Velmi nás mrzí Vaše nepříjemná zkušenost s daným produktem, i když v daném případě je poměrně přesně a podrobně zpracována fotodokumntace k danému produktu. V popisu produktu je také podrobný rozpis použitých materiálů a jejich charakteristika.
    Pevně věříme, že podobné problémy se v budoucnu nebudou vyskytovat a nákup v našem e-shopu bude vždy potěšením :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vše v pořádku, ale jen dokud nevrátíte zboží a nechcete peníze zpět. Dostala jsem info o převzetí vráceného zboží. Přesně 14tý den, kdy jsem očekávala peníze na účtu, mi přišla z shopu zpráva, že přijali moji reklamaci. Ohradila jsem se, že to není pravda, že mám potvrzeno, že balíček převzali před 14ti dny. Následovala výmluva, že Balíkovna, kam můj balíček dorazil, měla vinou koronaviru doteď zavřeno. Zavolala jsem si tedy na místo, kde se Balíkovna nachází, tam mi sdělili, že vůbec zavřeno neměli, že je to lež. Konfrontovala jsem tedy slečnu z reklamačního oddělení, ta mi sdělila, že info měla od kolegy (slabá výmluva). Bez omluvy, bez okamžitého odeslání peněz na můj účet.

    Reakce obchodu NebShop.cz

    Dobrý den,
    Velmi nás mrzí Vaše nepříjemná zkušenost. Budeme se snažit v budoucnu daný proces urychlit, jak nevznikaly podobné případy.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychle dodani

    Byla jsem dost zklamaná,balicek dorazil rychle,ale po prvnim vyprani,presne dle pokynu,se sloupal napis na mikine,kvalita zbozi asi nebude nic moc,čekám na vyjádření obchodu a zbozi reklamuji.Leginy které jsem objednala zároveň s mikinou,jsou hodne dlouhe,na břiše sedi dobre,ale pres nohy jsou volnější,krabati se,uz si neobjednam.

    Reakce obchodu NebShop.cz

    Dobrý den, vzniklá situace se zbožím nás velmi mrzí. Vámi zakoupený model z kolekce Intense nebyl dosud nikdy reklamované. Zboží nám prosím zašlete na reklamaci, kterou budeme urgentně řešit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod má sídlo na Slovensku, v případě vrácení či reklamace zaplatíte minimálně 200,- Kč a více za dodání zpět do místa sídla firmy.

    Obchod mi dodal zboží, zboží mi nevyhovovalo a bylo vráceno zpět. Mou chybou je nepřečtení celých obchodních podmínek, kde jsem si nevšimla, že sídlo obchodu je na Slovensku, tudíž zaplatíte za balíček zpět na SK 220 Kč dle váhy i více. Od Vrácené částky Vám pak ještě odpočítají prvotní náklady na dopravu, které jsou zdarma jen při nákupu! Takže za vyzkoušení legín zaplaceno 320,- Kč.
    Avízované výměny, vrácení, reklamace a nákup tak není zdarma, jak se z prvotní návštěvy eshopu zdá, je totiž myšleno jako úkon takový. Proto nedoporučuji obchod hlavně za nejednoznačné informace při nákupu.

    Reakce obchodu NebShop.cz

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia nás veľmi mrzí, vysoké ceny poštovného žiaľ nevieme ovplyvniť. Avšak v blízkej dobe otvárame Parcel Shop v Českej republike, čo značne urýchli proces reklamácie a vyrieši vysoké ceny poštovného.

    Ďakujeme za pochopenie.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod je ze Slovenska a pokud potřebujete zboží vyměnit nebo vrátit, bude vás poštovné stát min. 300Kč. Není možnost poslat zboží na adresu v ČR.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přehlednost webových stránek.
    • Špatná komunikace

    Zakoupený výrobek jsem vrátila. Společnost garantuje vrácení peněz na účet do 14 dnů, částka mi však byla vrácena až po uvedené lhůtě po telefonické urgenci.