Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
NAŽEHLOVAČKA NEDRŽÍ,ZAKOUPIL JSEM 2 KUSY A ANI JEDNA NEDRŽELA
Reakce obchodu Nažehlovačky
Dobrý den. Je nám líto, že zboží, které jste si zakoupil, není dle vašeho očekávání. Součástí každé zásilky je návod k aplikaci a údržbě. Pokud nebyl dodržen, nemusí výrobek bezvadně fungovat. Není však primárně nutné uvádět " Nedoporučuje obchod ", ale vzniklou situaci řešit standardním procesem reklamace či další komunikace. U vaší objednávky neevidujeme žádný pokus o kontakt, natož reklamační proces. Vaše ničím nepodložená negativní recenze, tím poškozuje dobré jméno e-shopu. Tým Nazehlovacky.com
-
Nedoporučuje obchod
Zboží mí bohužel nebylo doručeno a ani se mnou nikdo nekomunikoval.
Reakce obchodu Nažehlovačky
Dobrý den. Ano, vaše zboží z logistických důvodů mělo zpoždění a následný pracovní den Vám bude odesláno. Bohužel se do toho vešly i velikonoční svátky a tudíž se jedná o několika denní zpoždění. Pokud vám zboží není doručeno v termínu, není nutné ihned uvádět " Nedoporučuje obchod ", ale situaci řešit. Za vzniklé potíže omlouváme. Děkuji.
Tým Nazehlovacky.com -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Tricko bylo jako darek a prislo s kazem a dirkou na prednim dile.
Reakce obchodu Nažehlovačky
Dobrý den. Je nám líto, že zboží nedorazilo v pořádku. Avšak není nutné uvádět " Nedoporučuje obchod ", ale vzniklou situaci řešit standardním procesem reklamace. Zboží bude samozřejmě vyměněno či úhrada vrácena, dle přání zákazníka.
Za vzniklé komplikace se omlouváme. Tým Nazehlovacky.com -
Nedoporučuje obchod
Kalhotky bohužel nevypadají jako na obrázku :-(, zklamání...
Reakce obchodu Nažehlovačky
Děkujeme za váš názor.
Pro zkvalitnění představy vzhledu výrobků, doplníme do e-shopu další foto náhledy.