Na základě negativních hodnocení zákazníků, Heureka.cz nedoporučuje nákup v obchodě nasimazlicci.cz.

Přihlásit se a přidat recenzi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velký podvod
    • To si děláte srandu.Jěště pošlete dotazník a na mé emaily nereagujete.Poslala jsem Vám peníze a zboží nikde.Proto vše předávám ČOI a POLICII.

    NENAKUPOVAT!!!!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Zboží zaplaceno předem převodem
    • dodnes nedodáno
    • předáno PČR

    Bacha až neneletíte jako já!!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NEDOŠLO ZBOŽí ani se nevrátili PENÍZE!!!!!! Žádám nápravu!!!!!
    • NEDOŠLO ZBOŽí ani se nevrátili PENÍZE!!!!!! Žádám nápravu!!!!!

    NEDOŠLO ZBOŽí ani se nevrátili PENÍZE!!!!!! Žádám nápravu!!!!!
    Nikdo nebere telefon, nikdo nereaguje na mail!!! Pokud se do konce týdne neozvete kontaktuji policii s trestním oznámením!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 10 %

    • - otřesné jednání

    Rohodně nedoporučuji .... 16.6.2012 proběhla transakce na jejich účet.
    Dovolat se mi podařilo pouze jednou a paní slíbila že zašle...do teď nic a granule nemám , na mobilu už jen hlasovka . . . !!! A jak tak sleduju ani stížnosti ostatních nic nenadělaji ...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Firmě naši mazlíčci jsem věřila. Objednávala jsem několikrát a vždy zboží brzy a v pořádku dorazilo.
    Nyní firma nereaguje na mail ani telefon.Od 17.7. čekám na své zboží.
    Dozvěděla jsem se, že mají problémy.
    Sehnala jsem si číslo na policejního vyšetřovatele, který se firmou zabývá. Rozhodně o své peníze nechci přijít, takže udělám vše potřebné, aby se mi vrátily.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před měsícem jsem objednala granule, zaplatila a zatím ještě nedošly, při dotazu na obchod, kdy granule dojdou, jsem nedostala žádnou odpověď.

  • 10 %

    • už nic
    • viz níže

    Objednavala jsem zde 2x, 27.3. a 5.5. bez problemu. Pak jsem objednala 9.7., opet hned zaplatila a nic. Volala jsem jim , z mnoha pokusu to konecne vzali a ze jim nesli pocitace, pak ze to nemaji na sklade, pak ze zbozi privezou za tyden, pak ze moje zbozi nedovezli a nevi, kdy bude.... Ale to jsem jeste netusila, ze jsou s nimi problemy. Pak jsem to zjistila, a chtela, at mi vrati penize, a ze to muze jen p.Kadlec, ten telefon samozrejme nebral a na maily neodpovidal, tak jsem jim napsala, at mi poslou jine granule, nebo je dam taky na policii, poslali mi tedy jine v te hodnote, co jsem zaplatila. Tak aspon zkuste, at Vam poslou jine.... penez bych se asi nedockala.

  • 10 %

    • NIC
    • VŠE

    Pro všechny bojovníky - postupoval jsem podle návodů vyhraných bitev s panem Kadlecem a nakonec jsem po dvou měsících vybojoval 90 %ní vítězství, tedy pokud můj balík byl skutečně dnes odeslán!!
    - nepomohl mi žádný telefon ani všemožné maily ani emailové výhrůžky, ani maily do ČOI a SOS, nakonec jsem napsal na policii v kopii na všechny maily mazlíčků a Kadlece, které jsem tady našel
    - na základě tohoto se ozvala paní z jejich obchodu (z mailu: [email protected]), která nebyla schopna získat pro mne od Kadlece peníze zpět (na těch sedí asi pouze on), nicméně po několikerých úpravách jsme zkompletovali novou objednávku v hodnotě té původní a z věcí, které mají skladem (takže místo granulí mám vodítko, mlsky, spot-ony proti klíšťatům apod., každopádně jen hodící se věci), takže proto píšu o 90%ním vítězství.
    - snad i ostatní podvedení budou mít některou cestou štěstí (můj další krok byla návštěva p. Kadlece - tak ještě, že na tuto nedošlo, protože by možná pak on volal PČR na mne!)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • podvodná firma, doporučuji všem, doteď nemám ani granule ani zpět peníze , které jsem jim poslala na účet, nedoporučuji u nich nakupovat a všem, které okradli doporučuji jednat co nejdříve pčes ČOI a policii
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží za dobré ceny
    • První objednávka bez problémů
    • Nyní zboží nedorazilo a obchod se mnou nekomunikuje
    • Velmi špatná nebo spíše žídná komunikace obchodu se zákazníkem. Nereagují na telefony ani e.maily

    Tento obchod NEDOPORUČUJI
    Platba bankovním převodem - peníze na účtě obchodu už jsou 10dnů, ale zboží stále nemám.
    Na e-maily ani telefony nereagují
    Velmi nesolidní jednání
    NEDOPORUČUJI!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dodací lhůta je naprosto nevyhovující!!!!
    • Bez jakékoliv komunikace ze strany obchodu.
    • Naopak na stavu objednávky je, že zboží ještě čeká na uhrazení, ale protože se jednalo o převod ve stejné bance, jsou info. nepravdivé a zřejmě zastaralé....

    Mám rozpolcené pocity, připadám si jako idiot, bez jakékoliv informace, který denně
    kontroluje prázdnou poštovní schránku a svůj
    účet, jestli se náhodou platba nevrátila.
    Možná bych i čekala, že když jsem já k vašemu obchodu projevila takovou důvěru, že jsem zboží zaplatila předem, bude se se mnou jednat korektněji. Možná toho vlastně už lituji.

  • 10 %

    • naprosto neseriózní jednání

    e-shop www.nasimazlicci.cz - už tam nikdy nic nekoupím, dlouho jsem sice objednávala a pohoda, supr ceny, dodání taky. ALE v březnu jsem objednala jako obvykle, zaplatila na účet po vyzvání, a najednou ticho - nereagovali na e-maily, párkrát vzali telefon a měli nějaké trapné výmluvy, že jim dodavatel zdražil, bla bla - pak přestali brát i telefony. Po dvou měsících bez reakce a s našimi penězi na účtě stále nic, pohrozili jsme jim ČOI, opět nic - asi o měsíc později volala nějaká vysmátá koza, že to posílaj. Bez omluvy, jen tak. Bohužel jsem to zapomněla rozšířit po okolí a teď se naprosto to samé stalo sestře - měsíc už mají její peníze, neberou jí telefony, nereagují na mejly. tak jsem se rozhodla že se aspoň podělím o zkušenosti s ostatními.Takže pozor na ně.

  • 10 %

    • tentokrát bohužel nic
    • Už jsem zde na jaře nakupovala a až na drobný zádrhel jsme po telefonu vše obratem vyřešili a já byla spokojená. Momentálně mi obchod dluží skoro dva tisíce korun, jsou to skoro dva týdny, zboží stále nikde a telefon je vypnutý :(

    viz výše

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po zaplacení zboží přestali komunikovat,neberou telefony, neodpovídají na maily.

    Pravděpodobně podvodníci. Čekám do konce týdne (3.8.) Buď přijde zboží, nebo vrátí peníze. Pokud ne přijde ŽÚ, ČOI a PČR

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Dobré ceny
    • Dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaujala me cena ale bohuzel jsem zaslala penize na ucet a zbozi nedorazilo.
    • Neseriozni.Penize ktere jsem zaslala na ucet v domneni ze zaslou zakoupene granule, ani po 14 dnech nedorazily mi bylo Stale tvrzeno ze penize zaslou zpet ale ani po mesici a pul penize zpet nejsou a komunikace utichla. Takze nedoporucuji ..

    Viz vise , neseriozni chovani , nakoupila jsem zde poprve a taky naposledy

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dosud jsem byl spokojený, ale 10 dní od odeslání platby a zboží zatím nikde...dříve to bylo ok, nerozumím tomu
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • špatná komunikace se zákazníkem
    • dlouhá doba vyřízení objednávky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Levnější než konkurence
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím o žádné
    • - KOMUNIKACE se zákazníkem - ignorace!
    • - žádný telefonní kontakt
    • - položky označené skladem samozřejmě skladem nejsou
    • - při volbě platby kartou automaticky skočí platba na účet a již nelze s objednávkou nic udělat
    • Chápu, že některé nedostatky mohly být přechodné, ale tím spíše by to vše šlo k oboustranné spokojenosti vyřešit správnou komunikací.

    NEDOPORUČUJI - obchod kde nemají pro styk se zákazníkem funkční telefonní kontakt, nereagují na e-maily, nemají zboží označené skladem a nelze zaplatit platební kartou opravdu nestojí za ty nervy.
    Jakýkoliv problém jde vyřešit správnou komunikací, ale zde bohužel neřeší nic.