-
Reaguji na příspěvěk z 19.11.2015
Nemyslím si,že bych byla neskutečně arogantní a myslím si,že mínus,který zákaznice uvedla v hodnocení zákazník nepochopí,stejně jako já a proto jsem se zeptala,co tím paní myslí,protože jsme spolu řešily objednávku jak emailem tak i telefonicky a o nějakém nedostatku na e-shopu se mi vůbec nezmínila.
Naši konverzaci prostřednictvím emailů kopíruji .
NAŠE MIMI Šubrtová Margita
Dobrý den,
děkuji za doporučení na Heuréce.Na mínusy vždy reaguji,ale ve Vašem případě opravdu nevím,proto se Vás chci přímo zeptat na agresivní názvy,co tím myslíte ?
Děkuji za odpověď
S pozdravem Margita Šubrtová
Dobrý den,
jejda, nemyslela jsem to nijak špatně. Jen na mě je trošku agresivní styl textů, co máte na eshopu. Texty typu "To a to neděláme!!!" Ale u mě už je to asi spíš deformace z povolání - přivydělávám si copywritingem - psaním textů, popisků a článků. Upřímně, neznat Vaši práci z Facebooku, asi by mě tento styl psaní od nákupu odradil Tak jsem to napsala do hodnocení, ale myslela jsem to spíš tak, že i přes tento lehce agresivní styl je komunikace s Vámi skvělá a Vy jste milá :) A já jsem moc a moc spokojená. Spíš pro ostatní, kteří jsou na texty podobně "přecitlivělí" jako já :)
Ještě jednou Vám děkuji. Fusak je krásný. Až ho dám do kočáru, vyfotím a určitě Vám pošlu fotku k vystavení ;)
S pozdravem a přáním krásného dne,
Jana Janáčková
Mám uvedeno úpravy neděláme,na zakázky nešijeme a je to proto,aby to zákazníky opravdu odradilo a hledali zakázkové šití.Občas žasnu nad některými mínusy a to i na více e-shopech,s tímto jsem se ještě nesetkala.Zákazník je sice spokojený,ale ten mínus dát nějaký musí.Jak se říká nakoupí a hezky,česky ohodnotí.
S pozdravem Margita Šubrtová
Spíš jsem myslela ty vykřičníky. A to "hezky česky ohodnotí", to myslíte vážně? To jste jako naštvaná? Možná byste si z toho mohla spíš něco vzít, ne? Ale jestli Vám to nějak snižuje nějaké skóre na Heuréce, tak se omlouvám, netuším, jak Heuréka funguje. Fakt nejsem člověk, který hledá negativa a za každou cenu musí nějaké dát. Jak říkám, spíš jsem to myslela pro ty, co vidí na eshopu tyto texty a přemýšlí, že jim taky nedělají úplně dobře, tak aby tito lidé věděli, že komunikace je úplně jiná.
Měla byste to brát jako jistou zpětnou vazbu, ne se urážet. Tohle zas nechápu já...
Víte,já si zase myslím,že pokud by jste to myslela tak dobře,určitě by jste se mi o tom zmínila daleko dříve,třeba jako nápad,radu.Většina zákazníků neví,že Heuréka posílá obchodu zprávu,kdy se dozví,který nakupující hodnotil .Často se stává,že je pak zákazník překvapen a snaží se zachránit tím,že např. napíše,že si to spletl s nákupem v jiném obchodě.Mínusů mám velice málo,většina zákazníků chápe malé živnostníky,že není jednoduché podnikat a dělat vše správně.Pokud nějaké mínusy byly,nikdy se mi o nich zákazník nezmínil předem,přesto že téměř s každým řeším objednávku telefonicky nebo emailem a to je opravdu zvláštní.Naopak,pokud mi někdo něco vytkl,nikdy se nezmínil v hodnocení.
Je pravda,že mínusy mohou obchod poškodit,to si zákazník neuvědomuje,ale od toho hodnocení je.
S pozdravem Margita Šubrtová -
Obchod proběhl perfektně. Na všem jsme se domluvily, zboží perfektní, skvělá a kvalitní práce. Ovšem po mém hodnocení zde, kde jsem dala eshopu 100 % a spoustu pozitiv a vytkla jen jednu věc týkající se eshopu, mě paní psala mail, kde se ptala, co to má být, proč jí dávám mínus, a po té, co jsem jí svůj postoj vysvětlila, se naštvala, byla arogantní a ještě si mě zablokovala na Facebooku. Což je škoda, protože práce se mi moc líbila a určitě jsem chtěla do budoucna ještě něco objednat a eshop rozhodně doporučit.
Takže pozor, pokud se vám něco nelíbí, ne abyste to dali najevo, jinak už nenakoupíte ;) A to jsem původně chtěla ještě hodnocení změnit a ten jediný minus smazat.
Obchod super, věc kvalitní, ale paní neskutečně, ale opravdu neskutečně arogantní.