Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Nekonečné vyřizování objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zboží 7.5 do dneška to je cca 14 dní nic nedorazilo když jsem tam volal několikrát bylo mě řečeno že je už zboží dávno odesláno tak jsem poprosil o číslo podací to mě bylo už několikrát slíbeno a stále nic,jen samé sliby.Doporučuji se tomuto obchodu vyhnout

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přišel mi úplně jiný fluorocarbon, než jsem objednal a to jiná délka, jiný průměr a nosnost a jiná cena aniž by to se mnou někdo z obchodu telefonicky konzultoval. Dále nelze bez registrace na Googlu si nechat poslat zboží na zásilkovnu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dlouhá doba dodání
    • Třetina produktů z objednávky nesedí přesně (barva produktu, firma)

    Posílají jíné produkty než jsou v objednávce (sice podobné, ale třeba od jíne firmy a kdyby aspoň zatelefonovali, že daný produkt není v této barvě, tak řeknu, že to nechci).

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží mi bylo doručeno, ale pouze jen jedna část i když platba byla zaúčtována i zaplacena za obě objednané položky.
    Po telefonické urgenci mi bylo přislíbeno zaslání chybějícího zboží, ale bohužel. Do dnešního dne nic nepřišlo. Sliby chyby.

    Reakce obchodu Narybolov.cz

    Dobrý den, chybějící část zásilky (po-up) od nás již byla odeslána přepravní službou PPL. Obdržet jste ji měla v pondělí na Vámi uvedené adrese tak, jak bylo telefonicky dohodnuto. Pochopitelně se omlouváme, že nebyla objednávka dodána kompletně v první fázi, ale jak jsem Vám již sděloval, kolegyně na skladu prostě přehlédla, že jste požadovala 2ks:-( Bohužel se to stane i našim pracovníkům. Nejsme za to rádi, máme s tím spojení zbytečné náklady a pochopitelně to netěší ani zákazníka, ale občas se chyba vyskytne:-(

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Část zboží jsem reklamovala a skoro po 40dnech od doručení reklamace nebyla vyřešena.
    Obchod nedoporučuji !!!!! Komunikace strašná!!!!!

    Reakce obchodu Narybolov.cz

    Vážená paní Štochlová,
    jak bylo řečeno v telefonu, kolegyně se Vás kontaktovat snažila a to s informací, že nelze reklamovat pouze část produktu. Bohužel marně. Při dnešní komunikaci se mnou jsem Vám v dobrém úmyslu tuto variantu i přes to nabídl z důvodu nejsnazšího uzavření této věci. Bohužel se nám beztak nepodařilo domluvit. Nicméně abychom věc uzavřeli, byla dnes část produktu odeslána službou PPL na Vaší adresu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlost radost , ale mněla jsem objednanný modrý a příšel zelený .

    výše uvedeno

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Jeden druh zboží nebyl v požadovaném množství, dohodnuta záměna. Vše v pořádku. Druhá část 2x kopyta Konger v 7,5cm. Jedna mají 7,5cm, druhá 5,5cm. Balení jiné, už při vybalení bylo jasné, že jsou jiná. Bohužel už není čas nic řešit. Za 5 dní od e-mailu žádná odpověď. Podle mě celkem neférové jednání, už při balení zásilky to muselo být vidět. Jinak doručení atd v pořádku.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé dodání
    • Došlo my něco jiného než jsem objednal.

    Byla to moje první objednávka a asi poslední . Nechápu jak můžou poslat vydlici jinné velikosti a jiné značky než jsem objednal . Podle mě ten kdo to chystal byl slepí .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží uvádí skladem a a i po 10 dnech neni expedovano
    • Uz jim představám věřit

    V dnešní době asi problém
    Ještě ze nechcou peníze dopředu

    Reakce obchodu Narybolov.cz

    Dobrý den pane Romane,
    jak Vám bylo sděleno emailem, byli jsme nuceni prut vyměnit kvůli jeho poškození, což s sebou bohužel nese delší termín dodání což nás samozřejmě také netěší.
    Děkuji.