• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobré ceny
    • Neuvěřitelně špatná komunikace. Hrubé, neetické odpovědi. Nemůžu uvěřit, že někdo takový firmu zastupuje a mluví za ni.

    Nesolidní firma a její jednání. Nikdy bych u takové firmy znovu neobjednala.

    Reakce obchodu Nápoje-online.cz

    Děkujeme za vaši recenzi. Recenzi je slušností psát pravdivě.
    Objednala jste si u nás zboží s platbou předem. Objednávka nebyla uhrazena a tak jsme vám zaslali upozornění, že objednávka nebyla ještě uhrazena. Na toto jste vůbec nereagovala. Za další tři dny nám byla připsán platba s chybným variabilním symbolem, který se shodoval v číslem vaší objednávky. Ale částka byla nižší. Zaslali jsme vám informaci o nedoplatku. Na toto jste obratem reagovala, ať vám vrátíme peníze na vás účet. Při kontrole platby a účtu bylo zjištěno, že platba je od jiného zákazníka a patří k jiné objednávce. Po tomto zjištění jsme vám pouze zaslali informaci, že nemůžeme platbu vrátit, jelikož jste nám žádnou nezaslala. Na tomto nevidím nic z naší strany neetického. Připadá nám velmi neslušné, požadovat po někom vrácení peněz, které jste ani nezaslala. Zamyslete se, prosím, nad svým chováním.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dlouhá doba doručení
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Líbila se mi limitovaná edice Jamesona, a v tuto chvíli nebylo zcela jednoduché ji sehnat. Dané zboží bylo s velkou pravděpodobností poškozeno dopravcem, ale vzhledem k vytíženosti pošty, a dalších služeb stejného charakteru silně pochybuji, že by reklamace proběhla bez problému do Vánoc, vzhledem k tomu, že tento produkt byl určen jako dárek pro mé blízké.
    Samozřejmě rozumím tomu, že dopravce nelze za každých okolností uhlídat, krabice byla pečlivě vystlaná a označená jako křehké zboží, nicméně víčko od lahve bylo silně promáčknuté až se svezlo po hrdle. Jen zázrakem se téměř nic nevylilo a alkohol se samozřejmě nezkazí. Takže spíše obchodu doporučuji lépe organizovat své dopravce.

    Reakce obchodu Nápoje-online.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení, ale je nám velice líto, že zde hodnotíte přepravce, ale ne náš obchod. Produkty balíme jak nejlépe to je možné. Bohužel, není v naší moci organizovat dopravce.
    Objednávku jste vytvořila 9.12., ale platbu jste nám zaslala až 16.12. Ten den byla objednávka ihned odeslána. Již následující den 17.12. byla doručena.
    Vůbec jste nás o poškození produktu neinformovala. Nemohli jsem tak vyřešit případnou reklamaci.
    Na stránkách uvádíme doporučení přepravy Messenger pro křehké produkty. Tento přepravce se ke křehkým produktů chová daleko ohleduplněji než pošta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • absolutní nekomunikativnost - možnost vyzvednutí zboží pouze dopoledne?

    Nenakupujte zde máte-li pevnou pracovní dobu

    Reakce obchodu Nápoje-online.cz

    Děkujeme za vaší recenzi. Objednávku s osobním odběrem je nutné domluvit předem, což jste neudělala. Snažili jsme se vám několikrát dovolat a psali jsme vám také několik zpráv na e-mail i SMS. Byl vám nabízen dopolední i odpolední čas vyzvednutí. Z vaší strany nebyla žádná odpověď. Z toto důvodu byla vaše objednávka po osmi dnech zrušena. Nevíme, jak lépe komunikovat, když není z vaší strany žádná odezva.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nereaguje na objednávky

    Reakce obchodu Nápoje-online.cz

    Děkujeme za vaší reakci. Bohužel jste na naše zprávy ani jednou nereagovala. Alespoň jste reagovala na tuto zprávu. Snažili jsme se vám vysvětlit, že produkt ve skleněné lahvi je opravdu křehký a je tak nutné zásilku takto označit. To se nám ale nepodařilo. Naši službu jste ani nevyzkoušela, tak nevíme co jste vlastně hodnotila. Zdraví tým Nápoje-online.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • špatné vyřízení reklamace a proto jsem zboží vrátil.

    srdečně nedopúoručuji !!!

    Reakce obchodu Nápoje-online.cz

    Patrně jste si spletl s recenzí obchod. Žádnou reklamaci jste u nás neměl, jelikož nebylo co reklamovat a ani co vracet. Nic jsme vám nedodali, protože jste vaši objednávku obratem zrušil. Nedoporučení našeho obchodu tak nechápeme. Pokud jste naši službu nevyužil, tak nemůžete službu ani hodnotit.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nebuďte upřímní a v případě jakéhokoliv problému z Vaší strany si raději vymýšlejte.

    Reakce obchodu Nápoje-online.cz

    Děkujeme za vaší recenzi, ale je dosti nesrozumitelná. Nevíme co zlepšit, abyste byla spokojená. Pro vaši objednávku jsme udělali maximum a na vaši žádost jsme prodloužili i dobu rezervace. Po týdnu nám oznámíte, že máme rezervaci zrušit. Zbytečně je takto blokováno zboží pro ostatní zákazníky.

    • "úřednické" jednání

    ten čaj jsme pak sehnali o 10 Kč levněji v Globusu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vedeni obchodu by potrebovalo zakladni chovani ke svym zakaznikum

    absolutne negativni

    Reakce obchodu Nápoje-online.cz

    Děkujeme za vaši recenzi.

    Tato objednávka byla na jeden kus Svijanský Kvasničák 2l - džbán.
    Zákaznice se vymlouvala, že jí mail spadl do spamu. Mailů jsme zaslali celkem pět, SMS zpráv také a to s informací o připraveném zboží k vyzvednutí. Na potvrzené SMS zprávy paní též nereagovala (asi také spam). Po týdnu, kdy paní zjistila, že jsme jí zrušili objednávku, kterou si po urgencích nevyzvedla, tak vytvořila další objednávku. Tu si také nevyzvedla. Naše neslušnost byla pouze ve slušném požadavku, aby nám nevytvářela zbytečné objednávky a neblokovala tak zboží ostatním zákazníkům.