-
BARACCA OU TV
Komunikace obchodu na dobré úrovni
termín dodání byl dobrý na to že jde o zakázkovou výrobu člověk počítá s tím ze to nejní do 14 dnů -
Kamna objednána 25.10. a dorazila až dnes. Ale hlavně, že dorazila!
-
Pánové z Namiru byli naprosto úžasní profesionálové! Funkci kamen a použití mi dokonale vysvětlili, v bytě si podlahu pokryli, aby nic neušpinili, nosili návleky na botech, přivezli s sebou kominíka, zkušeného pána, který uměl vyřešit naprosto vše. Prostě spokojenost, vřele doporučuji!!!
-
Veliká spokojenost... spolehlivost... rychlost.... preciznost. SUPER SLUŽBY.
-
Profesionálni přístup instalace kamen. Pan technik byl velmi ochotný. Doba čekaní na kamna byla 4 měsíce, ale na co v dnešní době nečekáte
-
Instalace krbu na profesionální úrovni. Práce a instalace proběhla dle mého přání se 100% spokojeností. Doporučuji Víťa
-
Bohužel jsem donucen řešit problémy s f. NAMIR touto cestou, snad se od nich dočkám nějaké reakce, když jinak nejsou schopni reagovat. Nebo alespoň varovat ostatní zákazníky.
Všechny nakupující varuji před touto firmou, hlavně tedy pokud chcete řešit reklamce.
Koupil jsem od nich pilu Hecht 945, která u nich byla celkem 4x na servisu z toho 3 x na reklamaci.
Pila nemá výkon, nebo ji nelze po použití nastartovat.
Jediné co servis dělá je vyčistění a údajné seřízení, ale to nepomáhá.
Poslední kapka byla,že se poslední reklamace protáhla na 2 měsíce.To už jsem ale nevydržel a zaslal jim odstoupení od smlouvy s požadavkem vrácení peněz kvůli nedodržení termínu reklamce.
Po cca 10 dnech od doručení odstoupení bylo ze servisu odpovězeno, že nevidí důvod odstoupení, protože to podle nich to není záruční vada a že mám pilu již opravenou ( zase ji ale jen vyčistili) a že můžu být rád, že mi předchozí "opravy" neúčtovali.Dále mi tvrdili, že pila byla zaslána výrobci na posouzení, ale když jsem na zastoupení volal,tak tam žádný záznam neměli.Z Namiru mi ani nebyli schopni zaslat nějaký protokol.
Závěr je, že nereaguje ani servis ani majitel, kterému jsem zasílal email. Takže nemám ani peníze, ani pilu ( tu jsem si od nich schválně nepřevzal)
Takže pozor na ně!! -
Do diskuzí píšou jen lidé kteří nemají co dělat jako jste vy . Najděte si nějakou jinou činnost která bude aspoň někomu k úžitku . Normální lidé vám vaše diskuze stejně nečtou . Už mě neodepisujte toto je můj poslední příspěvek k vaší záležitosti . Jaromír David
-
Dobrý den pane David,
musím reagovat na Váši reakci.
1. nepíšete pravdu, asi ji neznáte.
2. já jsem si objednal saunu a Váš zaměstnanec mě potvrdil, že je skladem. Já si vyřídil veškerý potřebný dokumenty a pak najednou sauna není.Tu saunu jsem si objednal i přes negativní zkušenost s Vámi na jinou saunu dodanou Vaší firmou.
3. negativní zkušenost? Reklamace jiné sauny.
4. já se chtěl dohodnout, ale to nešlo, bylo daleko jednoduší z Vaší strany nereagovat.
5. když jsem se odvolával na Vaše obchodní podmínky tak jste ze mě měli srandu. To je to vyhrožování?
6. ono stačilo slušně říci omlouváme se, zaměstanec udělal chybu. Náklady vám uhradíme. To je asi moc.
7. nikdy jsem s Vámi nemluvil i když jsem chtěl, vždy jste se nechal zapřít.
8. svoje tvrzení mohu dokázat(telefony mám nahrané)
Na recenzi jste reagoval za 2 hodiny, to je rychlost.
Pavel SOKOL -
Dnesnim dnem (11.8.) byla definitvne uzavrena moje kauza, a to ze strany Namiru nyni uz v souladu s platnymi zakony (tzn. vc. vyreseni reklamacnich nakladu) a cela zalezitost je timto uzavrena.
-
Jinak jen pro uplnost, slibeni vraceni penez ze zminovane mailove odpovedi Namiru z 1.7. se v praxi rovnalo vraceni penez 17.7. (pripsani na ucet, tzn. odeslano 16.7.) a opet az po urgencich (vse bez odpovedi) a az pote, co jsem si to na prelomu mesicu stejne musel ve Vari cele vyridit cele sam. Ale staci si projist tech ~ 2825 recenzi (o autenticnosti nekterych 100% - doporucujicich nebudu radeji spekulovat) a je evidentni, ze tyto problemy s nimi resi nemala cast zakazniku a radove uz roky zpet, tzn. setrvaly stav. Skoda, ze jsem na to nepodival pred nakupem :/.
-
Sokolik: S telefony mam stejnou zkusenost, s naslednou osobni navstevou k reseni tehoz jeste horsi (skoncilo to nahlasenim na Policii), mail jsem dostal k veci jediny od p. Coufala 1.7. az po mnoha mailovych i osobniich urgencich, navic me odkazuje na pravni oddeleni (kontakt vsak nikde nemaji a navic ho musi od kontaktovat oni s tim, ze maji zakaznika ktery se odvolava na platne zakony ; pokud ovsem toto oddeleni v Namiru vubec existuje (a i kdyby ano, tak je to jejich "pravni oddeleni", ale pochybuji o tom, ze firma ve forme zivnostnika s par zamestnanci vubec nejake ma (beru to od nich jen jako dobre znejici slovni obrat a klamani / mlzeni / vymluvu)).
Zadost o uhradu reklamancich nakladu podana presne dle pokynu Namiru (vc. dodani dokladu atd.), viz:
http://www.namir.cz/text/reklamace#vraceni
"Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:
s naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte do nejbližšího autorizovaného servisu na vlastní náklady,
reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
na [email protected] zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
Upozornění: Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu)."
... ovsem skutecnost opet "namirovsky identicka", tzn. rekace p. Coufala zcela mimo tyto podminky a realitu a krome jedine reakce 1.7. vubec nic, jak jinak. -
J. Vich: zase nic. Se mnou také nekomunikují. Navíc jednou jsem se dovolal a ten arogantní přístup. Trváte na svých právech a nic pak raději bez okolku zavěsí a už se nedovoláte.
-
Namir stale pokracuje v temze duchu. Sice jsem se 1.7. (!) konecne dockal prvni odpovedi k veci (vraceni zbozi) s tim, ze penize mi samozrejme budou vraceny (nicmene samozrejme reakce az pote, co jsem je upozornil, ze pisemne stanovisko uz dostali i od vyrobce (kde jsem to beztak cele musel resit sam - viz me doplnene hodnoceni)). Dnes je to temer 14 dnu od tohoto ujsiteni p. Coufala o vraceni penez, ovsem na uctu castku vracenou stale nemam. Ze se zdrahaji uhradit reklamacni naklady a pracovnik, ktery mi odepisoval, nezna ani vlastni obchodni podminky Namiru a jeste k tomu si plete platne zakony s pranim otcem myslenky, je vec jina.
-
J. Vich:
Nebudou reagovat. Radši zahrají mrtvého brouka -
J. Vich: A jeste jedna "usmevna" poznamka pro dokresleni pristupu Namiru k zakaznikum - zatimco nikdo z kompetentnich osob nereagoval az do techto chvil na zadny z mailu a prosby o reseni situace, zaslanych ~ tyden az dva nazpet, cas na (urazlivou a nepravdivou) reakci na moje hodnoceni obchodu zde si nasli uz hodinu pote, co jsem jej zde publikoval. Jak vymluvne.
-
J. Vich: A to vubec nemluvim o tom, ze mate za danych okolnosti jeste tu drzost urazet me vyroky typu "každý čtenář si asi na vás udělá názor sám".
Doposud jsem s vami jedna naprosto zdvorile a vstricne, ale jak vidim, jedine, k cemu to vedlo je jeste horsi chovani z vasi strany a ocekvat do vas nejakou sebereflexi bylo ocividne marne. -
Reakce obchodu Namir.cz na me hodnoceni:
"Děkujeme za krásný román ,leč nepravdivý (každý čtenář si asi na vás udělá názor sám). Odmítám na něco takového jakkoliv reagovat. Team Namir".
Takze opet zadne prekvapeni. Co z toho neni pravda, Namir Teame?
Neni pravda, ze mi Vas eshop tvrdil, ze ma skladm cca pet kusu?
Neni pravda, ze nikdo od vas nereagoval na zadna mailova hlaseni problemu / vad, ani ze osoba z eshopu, ktera po mem telefonatu slibila pred prvni "servisni" navstevou zajit na servis a oznamit to tam, nikam nic nesdlelila?
Neni pravda, ze navzdory urgencim nekomunikujete a nijak nereagujete? DODNES (25.6.) jsem od vasi servisni / reklamacni neobdrzel jediny e-mail, ani telefonat. Oboje mohu narozdil od vas dokazat, vc. vypisu hovoru - pokud vase lzi budete chtit hnat az tak daleko.
Neni pravda, ze jsem pri posledni navsteve p. Sopra na vse upozornoval, maily mu dovezl vytiskle, aby je pricvaknul k reklamacnimu porotolu, ten veskere ne-reakce priznal (zduvodni az 60ti maily denne) a presto nereagoval na mail z tehoz 19.6. (opet DODNES bez reakce)?
Aby si, jak pisete, mohli ctenri udelat obrazek, zde jsou kopie veskere mailove korespondence, dokladajici, ze nidko z podpory ani servisu nikdy na nic nereagoval:
http://jaromirovo.misto.cz/vari_maily_namir.pdf
http://jaromirovo.misto.cz/vari_maily_namir2.pdf
Chovate se opravdu trapene a doslova trhovecky, lituji, ze jsem naletel na vasi reklamu a domnival se, ze jste velky, seriozni prodejce. Namisto uznani svych zcela evidentnich pohcybeni pouze mlzite o nepravdach, ktere ale z me strany neexistuji. Dekujite pouze sami sobe a tomu, co jste predvedli za to, ze to doslo az k takovemuto hodnoceni na Heurece. Sanci zachovat se jako seriozni prodejce jste meli dostatek a casu rovnez. -
Dobrý den,
já také varuji před touto firmou. Musím říci že jsem měl objednanou saunu na splátky. Když jsem ji objednával tak super nic není problém, jěšte mě ujistily že je skladem. Já jsem si vyřídil úvěr a když mělo dojít na dodávku tak najednou nic. Po mnoha urgencích raději zrušily smlouvu (objednávku), s tím že se omlouvají. Když trváte na dodržení obchodních podmínek tak z Vás dělají blbce a chovají se arogantně.Když máte požadavek že chcete mluvit s majitelem tak většinou dostanete odpověď (právě odešel, má jednání není tady....). Nechápu některé lidi co jim dělají reklamu, ale asi peníze jsou peníze. Po těchto zkušenostech varuji ještě jednou. -
Jaromir David | Namir.cz: S paní Morávkovou jsem celou kauzu prošetřil . Věc se má trochu jinak paní Morávkové manžel si koupil u naši spol. sekačku ,reklamoval jí u nás z důvodu utržení motorového uchycení . Dle vyjádření Servisu AL-KO (servis Piloun) způsobylo tuto věc prudké zastavení nože. Na noži byly patrné záseky od cizích předmětů . Pánovy bala nabídnuta placená oprava tu odmítl . Po reklamační stránce u nás nedošlo k pochybení . Pan požadoval ať si necháme na sekačku udělat posudek u AL-KO . Jenže u AL-KO servisu to již bylo více s tím jako prodejci dělat nemůžeme. Jaromír David