• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zasilka byla neuplna
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po obdržení platebních údajů jsem objednávku uhradila a ani po týdnu nemám žádné info o platbě, natož objednané zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno, následně reakce, že pracovník vyřizuje a týden zatím bez reakce?

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na objednávku nereagovali
    • Na email, co je s objednávkou neodepsali

    Platbu jsem zvolil převodem a dle instrukcí čekal na informaci o dostupnosti. Nikdo se nikdy neozval.

    Reakce obchodu NAMAKEJSE.cz

    Dobrý den, dne 17.1.2022 v 7:41h Vám byl odeslán informační email s fakturou, kde je také napsáno, že pokud nedojde k uhrazení do 7 pracovních dnů, bude objednávka automaticky stornována.
    Není tedy pravdou, že jste nedostal žádné informace k Vaší objednávce.
    S pozdravem Team Namakejse.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje. Objednávala jsem před více než týdnem, zboží nemám a na zaslaný email jsem nedostala žádnou odpověď.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Slušné ceny
    • Objednávka přišla bez dárku za výši nákupu
    • Na dotaz proč? Neodpověděli
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nemají zboží skladem i když to mají označené "skladem"
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pokazené zero bars

    Reakce obchodu NAMAKEJSE.cz

    Dobrý den,
    do emailu jste psal, že Vám tyčinky nechutnají, načež jsme Vám odpověděli, že je možné uplatnit reklamaci - odpovědi od Vás už se nám nedostalo. Zboží, které jsme Vám odesílali bylo řádně skladováno a expiraci mělo v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Doručení za 2 dny
    • Poslali mi špatnou příchuť

    Obědnával jsem si 4kg Amix When protein příchutě jablko/skořice. Bohužel mi byla doručena příchuť vanilka. Ano, mohl jsem zásilku poslat zpět, ale bohužel jsem si všiml špatné příchutě až po otevření proteinu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Výrobky jsou prezentovány jako skladem a později přijde email, že skladem není.

  • I po po písemném vyrozumění, že zbojí již není, tak na e-shopu se to stále tvářilo, že JE stále na skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Komunikace nic moc ocekaval jsem alternativu misto produktu ktery uz nemaji jenze sem si musel zavolat sam a prodejce me odbyl stim ze proste sorry no.

    Nevim treba to jeste nekdy zkusim zatim ale spatna zkusenost.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • ponukaju tovar ktory som nevedel najst na inych esopoch
    • produkty, ktore som hladal mali za najlepsie ceny
    • hrozna stranka
    • chybne fakturuju - pri objednavani na stranke mi nafakturovali 2,5€ za odber v ulozenke plus dobierka, na fakture mi dali cenu 3€ nerozumiem preco
    • zaokruhluju cenu objednavky - taktiez nechapem preco

    Fajn obchod, zopar dobrych akcii. Nasiel som produkty, ktore inde nemali.

    No problem je v tom, ze fakturuju nieco co pri objednavani neviem alebo to vidim nejako a oni potom na fakture to zmenia. Mal som platit 2,5€ za dobierku cez ulozenku na Slovensku. Tak mi to pisalo pri objednavani. No ked mi dosiel tovar s fakturou, bolo na nej napisane 3€ za dobierku s dovozom. Nerozumiem tomu. A potom co ma najviac dostalo bolo, ze zaokruhluju, pravdaze smerom na hor. To ako co uz je?!?! Nikde ich v obchodnik podmienkach som to nenasiel, resp nenasiel som ani ich obchodne podmienky na stranke. Taky bordel tam maju. Toto bola moja druha objednavka ale pamatam si, ze aj pri tej prvej mi zaokruhlovali. Uz v tedy som na to pozeral nechapavo. Mam aj odscreenshotovanu online objednavku aj fakturu, ktora mi dosla ako dokaz, ktory potom mozno poslem priamo im na mail.

    Plus taka dalsia vec. Posielaju uplne naprd newsletter z ktoreho sa neda odhlasit obycajnym kliknut na link. Tak ako to ma kazdy normalny eshop. Nasiel som dokonca vyhlasku, v ktorej sa pise, ze kazdy eshop to musi mat v svojom newslettry. V podstate porusuju tym zakon. S tymto som sa im ozval, rovno aj s tym, ze nech ma odhlasia oni z posielania ich newslettrov. No na novy rok mi znova dosiel newsletter a link na odhlasenie tam furt nebol.

    Takze to bola asi moja posledna objednavka z tohto obchodu.

    Reakce obchodu NAMAKEJSE.cz

    Ano, chyba na naší straně, zákazníkovi jsme se omluvili a vše vysvětlili. Děkujeme za krásnou recenzi :)

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží dorazilo v pořádku, ale místo vanilkové příchutě jsem obdržel banán.

    Reakce obchodu NAMAKEJSE.cz

    Tak to nás mrzí... Stačilo se ozvat a chybu bychom napravili.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zbozi bylo pouzite.pres vicka byla sice paska,ale jen z jedne strany.ochranne folie pod vickem byly rozlepene a obsah viditelne odsypany...:(

    Reakce obchodu NAMAKEJSE.cz

    Dobrý den, velice nás toto mrzí. Ale pokud se něco takového stane je lepší to řešit rovnou s námi a ne na Heuréce - stačilo zaslat fotografii a jistě bychom se domluvili.
    Na kvalitě našich služeb si zakládáme a nemáme důvod zasílat našim zákazníkům špatné nebo poškozené, či dokonce odsypané :) zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nevím..možná jen levnější poštovné než u konkurence
    • Naprosto příšerná komunikace ! Tedy spíš NEkomunikace. Potřebovala jsem balíček co nejrychleji zaplatit a zpráva s číslem účtu mi dorazila až za 2 dny. Napsala jsem do obchodu asi 3 maily a na žádný mi neodpověděli. Jako zákazník, který objednává 90% veškerých věcí přes internet nedoporučuji tento obchod s ohledem na jejich lhostejnost a ignoraci.

    Balíček dorazil v pořádku, nicméně ze strany obchodu nulová komunikace. Pokud potřebujete zboží rychle, doporučuji jiný obchod, kterých jsou na internetu s tímto zbožím stovky!

    Reakce obchodu NAMAKEJSE.cz

    Jenom krátké info - zákaznice 13.12. objednala, 14.12. zaplatila převodem a 15.12. zboží od nás odešlo. Směrem k zákaznici odešly celkem 3 emaily...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nesrovnalosti s fakturu i platbou

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Prisiel mi iny druh daneho tovaru.. Bud nemali ten co som chcel alebo sa pomylili
    • nevím nemohu hodnotit
    • e-mailem slíbite,že zboží dodáte do 4 dnů
    • já odjedu na služ. cestu .Během těchto 4 dnů
    • dorazí 2x Váš kurýr,mne nestihne a Vy oznamite,že mám yboží na prodejně v Ostravě

    nemůžu se vyjádřit,protože aejedsná o 1.

    objednávku.

    Reakce obchodu NAMAKEJSE.cz

    Dobrý den, bohužel prodejnu máme pouze v Plzni, takže v Ostravě zboží máte maximálně u přepravce GEIS, který Vás 2x nezastihl.
    Není přeci v našich silách ještě domlouvat konkrétní termín předání mezi Vámi a přepravcem.
    Příště doporučujeme tedy jinou volbu přepravy. Nedorozumění nás samozřejmě mrzí.