Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost dodání
    • vstřícnost a odbornost při dotazu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zboží připraveno k odběru druhý den

    Výborný přístup
    Ochota poradit
    Mohu jen doporučit

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nereagují na maily napsané prostřednictvím komunikace na jejich Nereagují na reklamaci

    Reakce obchodu NaLedě.cz

    Dne 8.10. ve 14:30 jsme od zákazníka obdrželi níže uvedený e-mail a tady bychom chtěli zdůraznit s dotazem nebo spíše s recenzí zboží a dotazem.

    Následně dne 10.10. v 8:18 jsme dostali toto hodnocení nákupu zákazníkem kde uvádí, že nereagujeme na e-maily a reklamace. Což nás docela překvapilo, protože z textu rozhodně neplyne, že chce zboží reklamovat nebo vracet. Ale zboží spíše hodnotí a ptá se na radu.

    Na dotazy reagujeme většinou tentýž den. V tomto případě jsme si trochu lámali hlavu jak zákazníkovi co nejvíce vyhovět, protože jsme se domnívali, že zboží je již použité! Než jsme stačili navrhnout výměnu zboží za jiné vhodné i přes to, že zboží již bylo použito, dostali jsme toto nelichotivé hodnocení…

    V následném tel. hovoru jsme se dozvěděli, že zboží je nepoužité a vše se samozřejmě vyřešilo výměnou za produkt jiný. Zboží měníme zcela běžně, na to má zákazník nárok, stejně jako na vrácení peněz, pokud není se zbožím spokojen a toto nebylo používáno.

    Prosíme tímto všechny spokojené i nespokojené zákazníky, aby se vyjadřovali přesně a všichni si ušetříme čas.

    Děkujeme
    nalede.cz

    Vzhledem k tomu, že zákazník přislíbil vše uvést na pravou míru a dosud tak neučinil, reagujeme na uvedenou recenzi tímto způsobem.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    E-mail z kontaktního formuláře
    Jméno a příjmení: XY
    E-mail: xy@cz
    Zpráva: Dobrý den,
    Před týdnem jsme u Vás jako součást faktury xxxx zakoupili Lokty BAUER NSX Junior M/M. Mám doma dva hokejisty, 8 a 10 let, oba pod 150 cm. Oba tyto lokty odmítají používat, protože jsou jim moc těsné a neumožní jim plný ohyb paže. Po opakovaných pokusech jim lokty nasadit, musím dětem dát za pravdu. Prostřední páska je velice krátká a málo elastická. Takže při jejím zapnutí se dětem zařezává do vnitřní části paže. Dále se o ní zasekává vnější část ochrany bicepsu a tím znemožňuje úplné ohnutí paže v lokti.
    Prosím o radu, jak dál postupovat. Má smysl zkoušet nějakou větší velikost? Nebo nám můžete navrhnout jinou alternativu? Další opakovaným zapínáním děti k přijetí tohoto produktu nepřesvědčím.

    Děkuji předem za návrh a omlouvám se za způsobené obtíže.
    Hezký den,
    XY
    Ze stránky: Lokty BAUER NSX Junior

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše ok

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Většina věcí skladem
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Prof. přístup
    • P
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé vyřízení objednávky a kvalitní zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Brzy dodáno, velmi příznivá cena
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zboží mi bylo doručeno snad do 24 hodin od objednání. Maximální spokojenost.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Hned a to, co chtěl, v pořádku. Takže, OK.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Super pristup, ochota, nemal som ziadny problem, trvalo to 1 den dostat tovar na predajnu
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Rychlá komunikace
    • snaha řešit problém
    • pohotovost
    • Bordel v E-shopu 3x jsem si chtěl objednat brusle a pokaždé mi napsali že bohužel zadanou velikost nemají, trefil jsem až na počtvrté

    Reakce obchodu NaLedě.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se všem našim zákazníkům, kteří si v našem obchodě objednali zboží které nakonec nebylo skladem.
    V době na konci sezóny, kdy probíhají doprodeje a skladem jsou u některých produktů již jen poslední kusy je pro nás někdy obtížné okamžitě stav skladu aktualizovat.

    Určitě to není záměr a snaha lákat zákazníky na výhodné ceny.

    Omlouváme se a děkujeme za pochopení.

    Team NALEDĚ.CZ

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velice solidní, spolehlivý, rychlý.
    • neznám
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Objednané zboží nebylo již skladem, nabídnuta alternativa
    • Nic
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • S obchodem mám dobré zkušenosti
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • super
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost
    • Vstřícnost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Skvělý přístup k zákazníkovi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ryclost
    • Přijatelné ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost odezvy, komunikace