• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba od objednávky, zaplacení a doručení. Jinde přijde 2,3 den.

    Zatím zboží nedošlo, tak nevím.

    Reakce obchodu Nákupy dětem

    Dobrý den,

    na našich stránkách v detailu každého zboží může zákazník vidět termín expedice a ten my dodržujeme. Následně ještě zákazníkovi zasíláme s tímto termínem email i sms. U Vašeho zboží byl termín expedice 28.2. Vaše objednávka dnes odejde a Vy nemusíte mít strach, že svou objednávku neobdržíte.

    Přeji pěkný den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem vracela, na e-maily, zda balíček s vráceným zbožím dorazil, nereagují
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Bohužel do adresy nepíšete ev. č. objektu a GLS má problém s doručením

    Zboží prima, ale řešit 2 dny s dopravcem dodání a vysvětlovat, že já do objednávky evidenční číslo napsala mne nebaví.

    Reakce obchodu Nákupy dětem

    Dobrý den,

    Dopravní společnosti GLS předáváme takové údaje, které zákazník při vytváření objednávky sám zadá. Zákaznice neuvedla ev.číslo a proto jsme ho ani nemohli přepravní společnosti na štítek uvést. Byli bychom sami proti sobě , kdybychom neuváděli celé údaje a tím vlastně podstupovali riziko nedoručení balíčku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Z obchodu mi volali, že třičko, které mělo být skladem skladem není. Zatím čekám

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nebylo a stále chteli zaplatit az mozná někdy bude
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nabídka dětských kšiltovek Harry Potter vyrobených licenčně v Číně a deklarované s velikostmi 52 a 54, vůbec neodpovídají skutečnosti, a i pro děti reálná velikost kšiltovky je trapně malá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje. Zboží jsem hned uhradila a vůbec nevím, kde je. Jestli vůbec dorazí. Příště raději jiný obchod.

    Reakce obchodu Nákupy dětem

    Dobrý den,

    u vámi vybraného zboží byla již v době objednání uvedena informace, že zboží budeme odesílat 12.5. Objednávka byla vytvořena 5.5. v 9:58 a hned ve stejný den a to v čase 16:05, po obdržené platbě, jsem poslali informaci, že jsme platbu obdrželi a v tom stejném emailu jsme uvedli termín odeslání a to opět 12.5.2022.
    A toho 12.5. jsme zboží opravdu předali dopravci podle vaší volby a zboží expedovali.

    Pokud to takto nebylo, klidně nám zareagujte a pokusíme se najít chybu a udělat vše pro vaší větší spokojenost. Věříme, že nám dáte ještě jednu šanci, objednáte stejně jako stovky dalších zákazníků a nakonec i vy změníte názor a budete s naším obchodem spokojena :)

    V každém případě děkujeme za nákup a i za recenzi. I negativní reakce je pro nás přínosem, snažíme se následně zapracovat a zákazníkům dát např. informaci ještě zřetelněji, než provádíme nyní.

    S pozdravem
    Nákupy Dětem

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Obchod nedává zpětnou vazbu. Zboží jsem zaplatila ráno, tedy měli ho hned odeslat. Až na telefonické urgence jsem zjistila, že budou věc posílat do 3 dnů. Tedy už to je více dnů a zboží nikde. Nabízí pěkné věci, ale nemohu hodnoti kvalitu, když zboží nemám.

    Reakce obchodu Nákupy dětem

    Dobrý den,

    na e-shopu máme vždy u daného zboží termín expedice, takže již v době objednání vidíte, kdy vám můžeme zboží expedovat. Stovky kusů jsou přímo na skladě a expedujeme tedy jak nejdříve to jde, prakticky v daný den. Některé zboží svážíme od dodavatele či z jiného skladu a to zboží můžeme zpravidla expedovat cca do 3-4 pracovních dnů. A může se stát, že na některé zboží čekáme, známe termín od výrobce a tam může být někdy i 14 dní. Vše je ale uvedeno u zboží a následně po provedené objednávce tuto informaci posíláme opět v dalším informativním emailu.

    Vy jste zboží objednala v 25.3. v 10:10 a hned 12:03 vám šel email s údaji pro platbu a také s termínem odeslání 31.3. Ano, v tomto případě byl 25.3. pátek a termín odeslání tedy až další čtvrtek což ale je 3-4 pracovní dny a taky tak bylo uvedeno na webu. Stejná informace vám šla ještě jednou a to s informací o obdržené platbě. Nakonec jsem vše expedovali podle plánu 31.3. a již 1.4. bylo vaše zboží připraveno k vyzvednutí.

    Pokud bylo něco jinak, než uvádíme, tak nám prosím zareagujte a pokusíme se najít problém či pro další zákazníky i např. pro váš další nákup vše ještě vylepšit, lépe uvádět informaci, tak aby již byli všichni maximálně spokojeni.

    Děkujeme za váš nákup i recenzi a těšíme se na další :)

    Nákupy Dětem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Boty jsem vracela (špatná velikost), nyní ani po více než 14 dnech nemám zpět peníze a obchod na moje mailové urgence nereaguje

    Komunikace zprvu perfektní, bohužel nyní marně čekám na peníze za vrácené zboží, obchod nereaguje.

    Reakce obchodu Nákupy dětem

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí tato vaše zkušenost, vždy se snažíme o 100% servis zákazníkům a tak to také u vaší objednávky bylo. Objednávka byla vytvořena 11.12., 14.12. doručeno, zjistila jste, že nesedí velikost, ihned jsme poslali postup pro vrácení a pak už to bohužel nebylo vše úplně na nás. Zásilkovna nám v předvánočním shonu nestihla doručit, mezi svátky se nám vrácené balíky nasbíraly zpět a nyní, po chvilce oddechu, již od 2.1. zase vše aktivně vyřizujeme a řešíme. K vašemu emailu se kolegové dostanou pravděpodobně během 5.1. a samozřejmě vám bude také zaslaná i platba.

    Omlouváme se za toto zdržení, není běžné, jen bylo ovlivněno vánoční dobou a režimem.
    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Nákupy dětem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží, kterým vůbec nedisponuje a dokonce potvrdí objednávku.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Hezké zboží
    • Zaslání neprávné velikosti

    Objednala jsem pro dceru overálky ve velikosti 80, a 86, aby už měla větší. Overálek co měl být 86 přišel 81,což by nebyl problém. Ale overálky 80 přišly ve velikosti 74. Když jsem to psala do eshopu, zavolala paní a vysvětlila mi to tak, že výrobce má jiné číslování, a že 74 odpovídá 80. No blbost. Do dvou overálků jsem dceru ještě nějak dostala, takže jsem si je nechala, i když je bude mít tak na max. měsíc. Ale další dva overálky měly nepoddajnou látku, takže je vůbec neoblékla, a vrátila jsem je. V pondělí jsem je zaslala zpátky, je pátek, a peníze ještě nevrátili. Takže tento obchod už nikdy!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Soucasti objednavky byly take detske papuce Frozen, ktere nejprve prisly ve spatne velikosti a nasledne po vymene vydrzely cca 2 tydny noseny, nez se odlepila podrazka.
    Dale jsem byla kontaktovana obchodem, ze omalovanka Ledove kralovstvi neni skladem, ale ze maji podobnou. Souhlasila jsem, ale prisla omalovanka polovicniho formatu s uplne jinou tematikou.

  • Rukavice, které jsem objednala pro děti měly název uni, což předpokládám, že je univerzální velikost. To co mi přišlo je malé i pro dvouleté dítě. Jak ty velikosti máte označené?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dlouhá doba doručení, 10 dní od zaplacení a zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Nákupy dětem

    Do dnešního dne jsme neobdrželi platbu za Vámi provedenou objednávku a z toho důvodu nemohla být zásilka odeslána.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží postrádalo kvalitu. Zateplení kabátku je ta nejhorší kvalita.
    Dítě je v tom jako medvěd.

  • bohužel , zboží ještě nedorazilo, tak nemám co hodnotit

    Reakce obchodu Nákupy dětem

    Po provedení objednávky s Vámi bylo komunikováno telefonicky, že Vám budeme zboží zasílat až v roce 2018. Byl Vám také zaslán email, že budeme zboží expedovat 4.1. Tak bylo učiněno, 5.1. Vám bylo doručeno. Pokud Vám tento postup nevyhovoval, mohla jste nám to sdělit. Vyřizování objednávky jsme tedy provedli přesně podle dohody, nevidíme tedy důvod, proč hodnotíte (i když uvádíte, že nemáte co hodnotit) negativně a náš e-shop nedoporučujete. Věříme však, že zboží bylo v pořádku a že jste ve výsledku s celou objednávkou spokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi prislo upatlane a spinave!!!
    • Slibuji zbozi skladem a lzou - neni skladem
    • Vyhrozuji storno poplatkem az 300 kc, pokud si zbozi nevyzvednete
    • Zbozi je nefunkcni - sperkovnice nejde skoro otevrit a celkova kvalita zpracovani je naprosto strasna!!!

    Uz nikdy z tohoto obchodu nic neobjednam! Nastesti si dnes clovek muze vybirat z lepsich eshopu!!!

    Reakce obchodu Nákupy dětem

    Dobrý den,

    pokud zboží přišlo ve stavu který není podle Vašich představ či vadné nebo poškozené, máte možnost vrátit, případně reklamovat. Bohužel jste tak neučinila a tudíž ani nemůžeme posoudit jak doručený výrobek vypadá. Zda šlo o pochybení při balení zboží a nebo se tak stalo vinou dopravce.

    Objednávku jste provedla 13.12. večer a balíček byl expedován 15.12., což i přesto, že nebyl v současnou chvíli na našem hlavním skladu, ale na cestě k nám, není přece až taková hrůza.

    Storno poplatek máme, tak jako řada jiných eshopů, pro ty zákazníky, kteří si myslí, že když objednají, tak nakonec nemusí vyzvedávat. Tak jako zákazník chce slušný eshop, tak my chceme slušné zákazníky.

    Pokud je zboží nefunkční, tak samozřejmě reklamujte!!! Nechceme lidem doručovat vadné zboží, chceme aby byli spokojeni. Během balení, dopravy a doručování se může stát cokoliv.

    Kontaktujte nás emailem nebo telefonicky a můžeme Vaši reklamaci či vrácení jednoduše dořešit.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace.

    S pozdravem
    Nákupy Dětem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávala jsem čepici, kde byla uvedena velikost 52. Bohužel mi přišla čepice velká 38cm. S poštovným mi vyšla ze 150Kč na 290Kč. Bohužel zbytečně, protože měly špatně uvedenou velikost. Zboží se sice dá vrátit, ale opět za peníze a logicky mi vrátí jen cenu čepice, což jsem v mínusu přes 200,-Kč.

    Popsala jsem výše. Není uveden skutečný rozměr!!!!!!!

    Reakce obchodu Nákupy dětem

    Tak jak bylo v emailu s postupem vrácení zboží uvedeno, pokud se jedná o pochybení z naší strany, bude Vám vrácena částka za zboží a náklady na zaslání k nám. Vy jste si u nás objednala více věcí, které si ponecháte a proto neshledáváme důvod vracet částku i za poslání objednávky k Vám. Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dodacia lehota

    Dodacia lehota bola pisana - doruceni na druhy den, avizo o doruceni sme dostali minimalne po 4 pracovnych dnoch. Kedze som to naozaj chcela dostat na druhy den, vzala som to na dobierku. A kedze to doslo neskoro, nebola som schopna pockat na kuriera (prekvapivo pocas dna pracujem) a moznost vecerneho dorucenia na mojej adrese nebola (zijem v Prahe, nie niekde na lazoch). Takze mi to kurier zaniesol na PPL Parcel shop, ktory mi v piatok zavreli pred nosom, lebo sa pani ponahlala domov... Takze stale dazdnik nemam, dufam, ze bude aspon pekny, kedze ma stoji nemale nervy. Dakujem, dalsi nakup rozhodne u Vas nezrealizujem. S pozdravom

    Reakce obchodu Nákupy dětem

    Náš e-shop si zakládá na komunikaci se zákazníkem, kdy zasíláme průběžné informace o stavu objednávky a proto je nám velmi líto, když obdržíme takovou reakci. Nyní se budeme snažit Vám situaci opět vysvětlit. Vy jste odeslala objednávku dne 12.10. v odpoledních hodinách. V době kdy jste si zboží objednávala, jsme měli na našich stránkách uvedeno, že zboží budeme moci odesílat k Vám 18.10. a o této skutečnosti jsme Vás i informovali následující pracovní den ráno emailem i sms zprávou. Na žádnou z nich jste nereagovala, že na zboží spěcháte. Proto si opravdu nejsme vědomi žádných chyb z naší strany a děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodací lhůta příliš dlouhá koupil jsem synovi holínky a než dorazí tak mu budou malé.

    Reakce obchodu Nákupy dětem

    Za delší dobu dodání se velice omlouváme. Původně objednané holínky (svítící) byly bohužel s vadou. O této skutečnosti jsme Vás informovali hned jak byla zjištěna. Proto jste si vybrala jiné holínky, které bylo nutné znovu doobjednat a tím došlo ke zdržení. O všem jsme Vás informovali a pokud bychom věděli, že na zboží tak spěcháte snažili bychom se Vám doručit i přes obvyklé postupy dříve než na čem jsme se během telefonátu dohodly. I tak děkujeme za Vaše hodnocení.