Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, poprvé jsme objednávali v tomto obchodě, především kvůli příjemným cenám, vše za tři dny dorazilo a my chtěli být spokojení, ale při vyndavání zboží z krabice jsme bohužel zjistili, že papírová krabička na lahev soda streamu s dvěma vzorky šťávy coca coly byla roztrhaná, ale ne natržená, ale poškozená natolik, že jsme ji museli vyhodit a lahev se sirupy přebalit do svého celofánu, jelikož to bude dárek pro mé rodiče k Vánocům, vše ostatní včetně přístoje SS a hraček pro syna bylo v pořádku, ale toto nás dost mrzelo. Přes reklamaci jsme to neřešili, jelikož je před Vánocemi a nechtěli jsme riskovat že se zboží nestihne vrátit. Doručení rychlé.

  • Momentálně řeším neůplné odeslání objednávky. Bylo mi sděleno,že něco není skladem,náhradní řešení krom toho že objednávku zašlou bez zboží které nemají skladem nabídnuto nebylo. Já na své objednávce trvám a myslím si že na to mám nárok. Pokud nějaké zboží dojde má být okamžitě staženo z nabídky. To se nestalo a já jsem si řádně objednala nabízené zboží. Jsem zvědavá jak tuto situaci vyřeší.

  • jery:

    Dobrý den,

    je nám líto, pokud nastala další komplikace. Zašlete nám prosím na e-mail: info@nakupujte-vyhodne.cz číslo Vaší objednávky a popis nesrovnalosti ve zboží, a my rádi tento problém vyřešíme k Vaší spokojenosti, pokud se již tak nestalo.

    S přáním příjemného dne
    tým Nakupujte-vyhodne.cz

  • Honza D.:

    Další objednávka ,další zmatky,zase přišly jinačí typy zboží než v objednávce,to již není náhoda !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • jery:
    Dobrý den,
    za nastalou situaci se Vám ještě jednou velice omlouváme.
    Celá záležitost byla náležitě vyřešena s odpovědným skladníkem.
    Věříme, že se již takováto situace nebude opakovat.
    Děkujeme,
    s pozdravem
    Nakupujte-vyhodne.cz

  • Tak změna, po dvou nevydařených doposlání třetí proběhla bez problému,dokonce si mohu ponechat ty sirupy co byly špatně doposláný,proto děkuji..............

  • Pán si dělá srandu,více jak po týdnu mi zašle ulpně jinačí sirupy než jsem objednal při objednávce které nepřišly.
    PROBOHA UŽ NIKDY VÍCE !!!!!!!!!!!

  • bohužel objednávka nepřišla kompletní. Měl jsem objednáno sirupy bublimo 2ks topic+2ks citro cola+1 pomeranč+3krab dolce.

    Přišlo: bublimo 1ks chito+1ks citro cola+1ks pomeranč+3krabice dolce

    Takže dva sirupy chybí a jeden byl špatně zaslán,ve faktuře ale jsem zaplatil všechny sirupy

    Již jsem psal email,sms,volal a nic !!!!!!!!!!!!!!

  • Dobrý večer,

    v popisku produktu bylo jasně napsáno a zvýrazněno, že výrobník je balen v krabici od Megapacku. Je nám líto, že jste přehlédl(a) popisek, ale bohužel není v našich silách každého zákazníka jednotlivě kontaktovat a na tuto skutečnost upozorňovat.

    Samozřejmě chápeme Vaši situaci a velmi rádi Vám vyjdeme vstříc následujícím řešením:

    Za rozdíl ceny výrobníku a MegaPacku Vám dopošleme zbytek balení - 2 náhradní lahve a sirupy Cola a Pomeranč 500ml.

    Náklady spojené s dopravou uhradíme, Vaše spokojenost je pro nás důležitá, rozhodně není naším cílem poškozovat naše zákazníky, nýbrž poskytovat kvalitní služby za skvělé ceny.

    Pokud s naši nabídkou souhlasíte, prosíme neváhejte nás kontaktovat na emailu info@nakupujte-vyhodne.cz.

    S pozdravem

    Jan Dobeš, Nakupujte-vyhodne.cz

  • Musím se podělit o naprosto otřesnou zkušenost s e-shopem. Objednali a obdrželi jsme SodaStream - dárek k Vánocům (pro rodiče). Rozbalili jsme balík od e-shopu a s překvapením jsme zjistili, že na krabici je již od výrobce vytištěno, že v krabici jsou gratis ještě dvě lahve navíc a dvě příchuťe do nápoje. Avšak v krabici byl opravdu pouze SodaStream s jednou základní lahví. Souhlasíme, že obsah krabice souhlasil s námi učiněnou objednávkou, ale dokážete si doufám představit do jak trapné situace nás dostali. Až rodiče rozbalí vánoční dárek a prohlédnou si krabici s nadšením co vše je uvnitř - a poté nahlédnou do krabice s tím, že půlka věcí v krabici není, tak se budeme opravdu cítit neskutečně trapně. Proč text na krabici nesouhlasí s obsahem?