-
x
-
ivan: Dobrý den, naše firma se v průběhu ledna stěhovala do nové provozovny. Pevné linky nám bohužel doposud nebyly převedeny. Mobilní telefon je platný a jsme na něm k dispozici. Pokud jej nikdo nezvedl, zřejmě jste volal ve chvíli, kdy jsme byli zaneprázdněni.
Z.Hochman - nako.cz -
No já nevím, dnes jsem do obchodu zkoušel zavolat, protože jsem se chtěl zeptat na dostupnost jednoho zboží inzerovaneho skladem a mobil nikdo nezveda a pevná linka hlásí nedostupnost pro vypnutí. Tak nevím.
-
Vážený pane, velice se Vám i vašem obchodu tímto omlouvám, neb jsem se skutečně mýlil.
Na zboží totiž čekám už týden třetí.
...to je fofr, tak to má být!
Původní vyjádření:
Vyjádření obchodu NAKO
"Dobrý den, 12.9. jste učinil objednávku na 5 položek zboží mezi nimiž bylo i zboží označené "Není skladem". Informaci o termínu dodání zboží jste o d nás obdržel 14.9. Uznávám, že naše reakce měla být rychlejší a omlouvám se Vám tímto za zpoždění. Nechci se vymlouvat, ale vzhledem k našemu přechodu na nový firemní informační systém od 1.9. a na zcela nový eshop (plánováno také od 1.9. nicméně stále v běhu...) nám občas něco unikne. Za nako.cz Radim Hrnčíř - jednatel"
odpoved na dostupnost zbozi:
Dobrý den,
brusné výseky které nebyli skladem jsou objednané.
Termín dodání je v 38 týdnu.