Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Přátelské chování
    • Pěkný eshop

    Chtěl jsem sloučit 2 objednávky z různých datumu do jedné (té pozdější).
    Napsali mi, že 12.4. Zboží odeslali v té jedné sloucene objednávce.

    No nestalo se tak, sic u zasilkovny objednávku vytvořili, já měl sledovací číslo, fyzicky jim to nepredali.

    Stalo se tak až 14.4. Kdy jsem si musel vše vykomunikovat telefonicky, jinak nebyla žádná zpráva....
    Pán v eshopu byl však ochotný a zjistil mi co se stalo a omluvil se mi.

    Reakce obchodu Najáda

    Dobrý den,

    zcela rozumíme tomu, že je rychlost expedice důležitá, a naše objednávky se snažíme expedovat zpravidla následující den od přijetí, resp. uhrazení objednávky. V případě Vaší objednávky se nám to bohužel nepodařilo a objednávka byla expedována s jednodenním zpožděním. Za zpoždění se ještě jednou omlouváme.

    Roman, tým Najáda

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Bohužel byly všechny zakoupené karty Fake.

    Reakce obchodu Najáda

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste s nákupem nebyl spokojen. Přesto ale není nutné náš obchod poškozovat hodnocením, které se nezakládá na pravdě. Oba boostery, které jste si u nás zakoupil, pocházejí z Booster Boxů, které odebíráme od největších evropských dodavatelů. Je vyloučené, že by v logistickém řetězci Pokémon Company - našim dodavatelem - námi kterákoliv ze stran zaměnila originální boostery za "fake" boostery, jak uvádíte.

    V případě, že při nákupu, ať už u nás nebo u jakéhokoliv jiného obchodu, nejste s čímkoliv spokojen, doporučuji první kontaktovat prodejce - namísto poškozování dobrého jména obchodu hodnocením, které se nezakládá na pravdě.

    S pozdravem
    Roman, tým Najáda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zlatý účet, 6% sleva je krásná.
    • Levný produkty
    • Bohužel booster box přišel podivně rozbalený

    Obchod dobrý, výkupy karet za krásný ceny. Bohužel díky podivně rozbalenému a potrhanému booster boxu nemohu obchodu důvěřovat. Na e-mail nereagují.

    Reakce obchodu Najáda

    Dobrý den,

    mrzí nás, že objednávka neproběhla k Vaší spokojenosti. V hodnocení zmiňujete, že nereagujeme na emaily, ale žádný email k Vaší objednávce se nám bohužel nepodařilo dohledat. Na všechny emaily běžně reagujeme v ten samý nebo nejpozději další pracovní den.

    Můžete nás, prosím, o tom, co na Vaší objednávce neproběhlo dle Vaší představy, informovat na emailu [email protected]? Pokud jsme v objednávce udělali chybu, samozřejmě rádi nabídneme řešení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Roman, tým Najáda

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • široký sortiment za rozumnou cenu
    • Bohužel mi odeslali nekompletní objednávku.

    Reakce obchodu Najáda

    Dobrý den,
    omlouváme se za vzniklé problémy spojené s vaší objednávkou. Pokud se stane, že objednávka není kompletní, neváhejte nás kontaktovat na [email protected], kde se zprávou budeme ihned zabývat. V ojedinělých případech, kdy v objednávce chybí objednaný produkt, se snažíme chybějící produkt odeslat ještě tentýž den, aby dorazil k zákazníkovi co nejdříve.

    S pozdravem
    Najáda

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • většinou maj na skladě to, co nemá rytíř a opačně.
    • chybějící karty v objednávce. naštěstí jsem před platbou překontroloval a chybu objevil. karty si překotrolujte!
    • externí sklady. nemožnost chybějící věci dokoupit na místě

    nvm, je to tam takový divný, stísněný, neprofesionální. jakože prostě splněno, ale vracet se tam asi nebudu. ale děkuju, jenom prostě nemam čas si nějaký karty znova doobědnávat a zas někam jezdit a tak.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Není to vaší vinou, ale dopravu jsem platila. Česká pošta mi oznámila že určitý den zboží dovezou, já byla celý den doma a další SMS mi sdělila, že mám zboží vyzvednout na poště

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nereagují na objednávku
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nepříjemný, neprofesionální personál
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • dražší karty neposílá v perfect sizu (velký nedostatek)
    • nepříliš dobře zabalené

    Reakce obchodu Najáda

    Dobrý den,
    jsme rádi za každou připomínku, která nám umožní zlepšit naše služby, nicméně ve Vašem případě bohužel musím nesouhlasit s Vámi uvedenými informacemi.
    Dodací lhůta byla 3 pracovní dny, což je naprosto běžný, navíc na našich stránkách uvedený, termín u České Pošty (ano zvládá to i rychleji, ale pak je třeba nechat si poslat zásilku jako balík do ruky), nehledě na to, že jakmile zásilku poště předáme, tak už její rychlost nejsme schopni jakkoliv ovlivnit.
    Pokud se týká zabalení zásilky, tak si nejsem jistý na co jste zvyklý jinde, ale my považujeme zabalení všech karet do jedné krabičky a následně celé zásilky ještě do další krabice za naprosto dostačující. Balit ještě k tomu každou kartu nad 50 Kč zvlášť, nepovažujeme (jsou-li společně v krabičce) ze zkušenosti za nutné.
    Mrzí nás, že jsme nenaplnili Vaše očekávání.
    Děkujeme za vaši objednávku
    Najáda

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Karticky Magic jsou z casti rozlepene.

    Reakce obchodu Najáda

    Dobrý den,
    za délku dodací lhůty se velice omlouváme, v období Vánoc je bohužel vždy výrazně delší než obvykle. Více méně u všech, kteří nezvolili balík do ruky, nebo na poštu se dodací lhůta pohybovala kolem osmi dnů.
    Stejně tak se omlouváme, pokud zásilka při přepravě utrpěla nějaké poškození. Objednávky se snažíme balit tak, aby i při poškození vnějšího obalu pokud možno nedošlo k poškození jeho obsahu. Nicméně pokud je poškození větší, zásilku od dopravce nepřebírejte a ihned kontaktujte nás.
    Uvádíte, že něco v objednávce bylo částečně rozlepené, předpokládám, že se jednalo o Duel Deck? U tohoto typu produktu se to občas stává z důvodu nedostatečného lepení výrobcem, ale na obsah balení ani jeho vizuální podobu to nemá vliv. V případě zájmu Vám ale zboží samozřejmě rádi vyměníme za jiné.
    Každopádně stejně jako v případě poškození zásilky. Vždy nás musíte se vzniklým problémem kontaktovat abychom ho mohli řešit. Pokud nemáme žádný podnět, nemůžeme pro Vás bohužel ani udělat nic , co by vedlo k možné nápravě.
    Závěrem bychom se Vám ještě jednou chtěli omluvit za délku dodací lhůty stejně jako za poškození při přepravě. A přestože se domníváme, že to není důvod pro Vámi udělené hodnocení a celkové nedoporučení obchodu, Vaše rozhodnutí respektujeme a děkujeme za zpětnou vazbu.
    S pozdravem
    Najáda

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    bez bližšího upozornění a bez výstrahy mi přišly karty v jiném, než anglickém vydání (rusky, čínsky, francouzsky apod.), což jsem rozhodně nechtěl, ale ani jsem nezadal že výslovně nechci, proto jsem se více nebránil, ale v žádném dalším eshopu se mi toto nestalo...

    Reakce obchodu Najáda

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s objednávkou, nicméně rádi bychom vše uvedli na pravou míru. V obchodních podmínkách je výslovně uvedeno že karty z kategorie "ostatní" mohou být i v jiném než anglickém jazyce viz bod 6 http://www.najada.cz/cz/eshop/obchodni-podminky/. Horší stav, případně jiný než anglický jazyk těchto karet je kompenzován jejich nižší cenou. Pokud chcete karty jen v anglickém jazyce, objednávejte prosím ty z kategorie nearmint (jsou anglicky vždy), nebo při objednání "ostatních" to stačí napsat do poznámky k objednávce.
    Ještě na závěr bychom Vás rádi poprosili abyste v případě jakéhokoliv problému neváhal nás kontaktovat. Vždy Vám s problémem rádi pomůžeme, ale musíme se dozvědět že problém nastal.
    Omlouváme se za vzniklé zklamání a děkujeme za pochopení.
    S pozdravem
    Najáda

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Konkurence pro další obchody podobného zaměření
    • Nedostatek informaací o kvalitě nakupovaného zboží.

    Nakupujeteli vyloženě jen karty na hraní, není problém, pro sběratele však nepoužitelné, chybí jakékoli bližší info ke kvalitě ne NM karty. O aktuálních screenech si můžeme nechat zdát.

    Reakce obchodu Najáda

    Dobrý den,
    Vaše zklamání nás opravdu mrzí, ale není nic jednoduššího než si jakékoliv požadované dodatečné informace vyžádat mailem. Scany karet (zvláště pak dražších) na vyžádání posíláme naprosto běžně a zatím vždy ke spokojenosti zákazníka.
    Navíc pokud jste opravdu sběratel, tak obvykle chcete karty v co nejlepší kvalitě a ne ty nejlevnější možné. Divit se u karty co běžně stojí 11000,- Kč a my ji prodáváme za 7500,- (což je naprosto bezkonkurenční cena u nás na trhu), že vypadá opravdu špatně je trochu zvláštní.
    Každopádně jakékoliv podobné nesrovnalosti, případně reklamace je třeba řešit přímo s námi a ne formou stížností přes Heureku, kde jen vyvolávají dojem nesolidnosti obchodu, proti čemuž se výrazně ohrazujeme. Z Vaší strany nám doposud žádný mail nepřišel a až dosud jsme měli za to, že je vše v pořádku.
    Pokud jde o aktuální screeny, tak jakmile zjistíme co to je, rádi je na náš obchod přidáme.
    Ještě jednou se omlouváme za nenaplněná očekávání.
    S pozdravem
    Najáda