Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, avizované jako "skladem", dosud nedorazilo. Na rozdíl od výzvy k ohodnocení spokojenosti s obchodem a nákupem...

    Reakce obchodu Nábytek Mikulec

    Děkujeme za Vaše hodnocení našeho obchodu na Heurece.
    Prověřil jsem Vaši objednávku. V době objednání byl skladem
    jeden kus němého sluhy, druhý kus se doskladnil později.
    Objednávky expedujeme vždy jako kompletní, až se naskladní
    všechny kusy. Průběžné informace Vám byly ze systému odeslány.
    Původně jsme chtěli Vaši zakázku odvézt našim rozvozem, protože
    jsme měli Vaším směrem trasu s několika velkými zakázkami
    pro firmy směrem na Bruntál a Opavu, tak by jsme Vám zboží
    po cestě vyložili. Následně, ale na Vaši žádost Vám kolegyně
    objednávku odeslala kurýrem DPD, aby jste nemusel čekat na náš rozvoz.
    Přeji Vám hezký den
    Martin Mikulec
    marketingové oddělení
    Nábytek Mikulec
    Valašské Meziříčí

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    čekám na doručení

    Reakce obchodu Nábytek Mikulec

    Děkujeme Vám za recenzi našeho e-shopu na portále Heureka.cz
    Mrzí nás nedoporučení našeho e-shopu. Stav Vaší objednávky
    prověřím a budu Vás obratem informovat.
    Aktualizace 13.11. / zásilka byla zákazníkovi doručena 8.11.
    Přeji Vám pěkný den
    Martin Mikulec
    marketingové oddělení
    Nábytek Mikulec
    Valašské Meziříčí

  • Nezlobte se, ale vyžadovat hodnocení obchodu v době kdy ještě nemám zboží doma je sebevražda a to myslím v dobrém. Ajťák bude muset opravit časování, nebo ho pusťte na pracák. Já totiž zboží ještě nemám a nerad vám škodím.

    Reakce obchodu Nábytek Mikulec

    Dobrý den,
    recenzi samozřejmě píši zákazníci až po obdržení zboží. Všichni zákazníci bez rozdílu dostanou dotazník s hodnocením vždy 10. dnů od vystavení objednávky. Nelze rozlišovat, jestli zákazník má zboží s dodáním ihned nebo na něj čeká 6. týdnů. A napsat takové špatné hodnocení a nedoporučovat obchod, pokud zboží nemáte ještě doma je krajně nevhodné. Dotazník spokojenosti je kvůli recenzi na obchod a ne na samotný dotazník.
    Vaše objednávka má předpokládané datum doručení dnes 25.5. a včera bylo odesláno na Vaši adresu s doručením přesně na den doručení.
    Přesto děkujeme za Vaši recenzi
    Eva Kneblová
    obchodní oddělení
    Nábytek Mikulec
    Valašské Meziříčí

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Posunutí termínu doručení o měsíc.

    9.3.2022.Bylo objednáno výše uvedené zboží.Přislíbeno dodání 04.04.2022.
    Přišlo nám uvědomění že zboží bude až v květnu.
    JE TO NESERIOZNÍ čekat na zboží dva měsíce. Fišer.

    Reakce obchodu Nábytek Mikulec

    Děkujeme za hodnocení našeho e-shopu.
    Po prověření stavu Vaší objednávky bylo shledáno, že zboží bylo naskladněno 7.4. na náš sklad
    a 12.4. doručeno na Vaši adresu.
    Předpokládané datum doručení u objednávek s delší dodací dobou (nejsou ve velkoskladu a objednávají se
    u výrobce) se bohužel v této nelehké době můžou změnit. K posunutí termínů dodání dochází u spousty položek
    kvůli aktuální situaci na trhu, kdy chybí jak pracovní síla, tak je také nedostatek materiálu pro výrobu nábytku
    v celé Evropě.
    Bohužel nejsme schopni tuto situaci nijak ovlivnit, pouze Vás o ní informovat. A poté je na každém, zda bude chtít
    na objednávku počkat či si změní požadovaný produkt za dostupnější.
    Přeji Vám krásný den
    Eva Kneblová
    obchodní oddělení
    Nábytek Mikulec
    Valašské Meziříčí

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží dorazilo zcela v rozkladu, dva večery manžel slepoval, zakoupil hřebíčky a přitloukal a přitloukal. Teď už mnou objednaný stojan na květiny, ale podle návodu knihovna, stojí.

    Reakce obchodu Nábytek Mikulec

    Děkujeme za hodnocení našeho e-shopu. Mrzí nás, že jste měla v balení špatný návod.
    Ale stačilo se podívat na náš e-shop , v produktu Tabia v záložce "ke stažení" je návod
    na montáž stojanu. Stojan na květiny Tabia je velmi prodávaný produkt a reklamace
    evidujeme jen velmi ojediněle.
    Přeji Vám krásný den
    Eva Kneblová
    obchodní oddělení
    Nábytek Mikulec
    Valašské Meziříčí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Přišlo jiné zboží než jsem objednala

    Reakce obchodu Nábytek Mikulec

    Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení a omlouváme se za chybu při expedici.
    Objednávka a zboží se již prověřuje na skladě a budeme Vás kontaktovat telefonicky
    ohledně výměny zboží.
    Martin Mikulec
    Nábytek Mikulec
    reklamační oddělení

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Pokud vše bez problému, obchod reaguje jak má.
    • V případě vratky první objednávky (vše ok, ale pro nás moc velké) nebylo možné využít balíkovnu (na poště by to musel někdo vyzvednout), ani svoz při doručení dalšího zboží PPL na vlastní náklady (důvodu bylo víc, ale moc smyslu mi to nedávalo).

    Ochotná a milá paní na telefonu, ale rozhoduje management a ten vstřícný ani ochotný v mém případě nebyl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chystám nafocení na reklamaci. Malajsijský šunt, kde chybí jeden spojovací plech, na druhém křesle se šroubky protáčejí jako ve ztrouchnivělém dřevě.
    Dřevěné opěrky na jednom křesle jsou bílo-černé flekaté ! Pod jménem Mikulec jsem si mylně představovala český nábytek. Ze máte jakýsi certifikát kvality? To je klamavá reklama. Mgr. Žáková/manžel dřevomodelář!!

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Nekvalitní zboží

  • Zboží ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu Nábytek Mikulec

    Děkujeme za Vaše hodnocení. Objednávku budeme expedovat dnes, děkuji za trpělivost. Celý systém je přetížený, tím jak jsou zavřené obchody, tak máme nyní sklady i přepravní depa zahlcené zbožím. Termín doručení Vám ještě upřesní dopravce. Děkujeme za pochopení letošní složité situace.
    Příjemný den.
    Martin Mikulec
    oddělení marketingu
    Nábytek Mikulec
    Valašské Meziříčí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo dorazit 13.11. Nedostala jsem žádnou komunikaci o tom, že by se objednávka měla zdržet a kdy má dorazit.

    Reakce obchodu Nábytek Mikulec

    Děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše objednávka byla expedována 16.11. Děkuji za trpělivost. Celý systém je přetížený, tím jak jsou zavřené obchody, tak máme nyní sklady i přepravní depa zahlcené zbožím. Děkujeme za pochopení letošní složité situace.
    Příjemný den.
    Martin Mikulec
    oddělení marketingu
    Nábytek Mikulec
    Valašské Meziříčí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Komunikace
    • Rychlost dodání
    • Řešení reklamace

    Reakce obchodu Nábytek Mikulec

    Děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše objednávka byla expedována 29.10. Děkuji za trpělivost. Celý systém je přetížený, tím jak jsou zavřené obchody, tak máme nyní sklady i přepravní depa zahlcené zbožím. Děkujeme za pochopení letošní složité situace.
    Příjemný den.
    Martin Mikulec
    oddělení marketingu
    Nábytek Mikulec
    Valašské Meziříčí

  • Ještě jsem se zboží nedočkal a mám něco hodnotit!!!!

    Reakce obchodu Nábytek Mikulec

    Děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše objednávka byla expedována 23.10. Děkuji za trpělivost. Celý systém je přetížený, tím jak jsou zavřené obchody, tak máme nyní sklady i přepravní depa zahlcené zbožím. Děkujeme za pochopení letošní složité situace.
    Příjemný den.
    Martin Mikulec
    oddělení marketingu
    Nábytek Mikulec
    Valašské Meziříčí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    velke sklamani odreniny na policich ze spodu srazene hrany na nozkach pretreny barvou hruza

    Reakce obchodu Nábytek Mikulec

    Děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu.
    Mrzí nás, že dodané zboží nebylo v pořádku.
    Pošlete prosím reklamaci na e-mail: [email protected]
    Kolega z reklamačního oddělení s Vámi vše vyřeší a domluví se na postupu.
    Zboží Vám samozřejmě vyměníme případně se dohodneme na řešení,
    tak aby jste byl spokojený. Osobně nechám tento produkt také ve skladu
    prověřit na dalších kusech. Moc si vážíme Vaší zpětné vazby.
    Přeji Vám příjemný den.
    Martin Mikulec
    oddělení marketingu
    Nábytek Mikulec
    Valašské Meziříčí

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Velmi rychlá dodávka objednaného zboží

    V jednom ze dvou balení křesel byl 1ks šroubu místio 95mm délky 80mm délky. Podal jsem reklamaci , dostal jsem odpověď, že bylo předáno reklamačnímuu oddělení a dostanu vyjádření jak bude popstupováno. Je to týden, žádné vyjádření jsem nedostal ani chybějící šroub. Mám zaplacené křeslo, které nemohu smontovat a ani nevím, jestli jste šroub zaslali nebo leží někde na poště, což se také u České pošty stává.
    Zdeněk Hájek

    Reakce obchodu Nábytek Mikulec

    Děkuji Vám za hodnocení našeho obchodu.
    Těší mě, že jste byl spokojený s rychlostí doručení
    Vaší objednávky a zároveň se omlouvám za průběh
    vyřízení reklamace. Ihned prověřím stav reklamace
    a kolega z reklamačního oddělení Vás bude obratem
    informovat v jakém stavu se nachází a kdy bude
    šroub doručen.
    Přeji Vám hezký den.
    Martin Mikulec
    oddělení marketingu
    Nábytek Mikulec
    Valašské Meziříčí

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Komunikace
    • Rychlost dodání.
    • Kvalita zboží.

    Reakce obchodu Nábytek Mikulec

    Děkujeme Vám za čas, který jste věnovala hodnocení
    naší firmy na portále Heureka.cz
    Jsme rádi, že jste byla spokojená s rychlostí dodání Vaší
    objednávky a komunikací obchodního oddělení a na druhou
    stranu nás mrzí, že jsme od Vás nedostali kladné hodnocení
    za kvalitu dodaného zboží. Je škoda, že jste neupřesnila
    co Vám na kvalitě zboží nevyhovovalo?

    V případě zájmu se prosím obraťte na naše reklamační oddělení
    na e-mail: [email protected] a kolega s Vámi vše
    vyřeší k Vaší plné spokojenosti.
    Přeji Vám pěkný den.
    Martin Mikulec
    oddělení marketingu
    Nábytek Mikulec
    Valašské Meziříčí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si němého sluhu se dvěma držáky. Přišlo mi něco úplně jiného. Jeden držák a dva úchyty na ramínka. Nechce se mi to komentovat. Díky za spolupráci.

    Reakce obchodu Nábytek Mikulec

    Děkujeme Vám za hodnocení našeho e-shopu.
    Mrzí nás, že došlo zřejmě k nějaké chybě při expedici.
    Zboží Vám samozřejmě vyměníme a veškeré náklady na dopravu
    uhradíme my. Stačí když nás budete kontaktovat s uvedením čísla
    objednávky na e-mailu: [email protected]
    Kolega z reklamačního oddělení vše prověří a zašleme k Vám
    domů výměnný balík a kurýr od Vás vyzvedne špatně dodaný produkt.
    Vše ostatní Vám upřesní kolega z reklamačního oddělení.
    Omlouváme se Vám za způsobené komplikace a věříme, že jakmile vše
    rychle napravíme budete s naším obchodem spokojená.
    Přeji Vám příjemný den.
    Martin Mikulec
    oddělení marketingu
    Nábytek Mikulec
    Valašské Meziříčí

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • obchod neznám, nemohu hodnotit

    kvalita výrobku v žádném případě neodpovídá ceně a převáděnému obrázku

    Reakce obchodu Nábytek Mikulec

    Děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu.
    Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s dodaným zbožím
    a rádi bychom to v případě Vašeho zájmu napravili.
    Můžete se obrátit na naše reklamační oddělení na e-mail:
    [email protected]
    Kolega to s Vámi vyřeší jistě k Vaší plné spokojenosti.
    Přeji Vám hezký den.
    Martin Mikulec
    oddělení marketingu
    Nábytek Mikulec
    Valašské Meziříčí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nemá zboží na skladě

    Na svých stránkách má zboží, které je již vyprodané.

    Reakce obchodu Nábytek Mikulec

    Děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu.
    Je nám líto, že požadovaná zahradní skříňka se vyprodala.
    Na našem e-shopu se snažíme mít co nejpřesnější údaje
    o dostupnosti. Zobrazujeme jednak aktuální a přesný stav našeho
    skladu, včetně konkrétního počtu skladových kusů a v případě, kdy je
    zboží označeno skladem u dodavatele je napojeno na stav skladu
    našeho dodavatele.

    V případě Vaší objednávky došlo k situaci, že přes velké množství přijatých objednávek
    na tento požadovaný produkt, již nebyl dodavatel schopen vykrýt všechny požadované
    objednávky a postupoval podle pořadí obdržených objednávek. Po zpracování objednávek
    pak systém tuto položku z e-shopu vypnul jako vyprodanou. V případě napojení na sklady
    dodavatelů je zde určitá prodleva mezi přijetím objednávek, jejich zpracováním a zpětnou
    vazbou na zobrazovaný stav skladu.

    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme Vám za pochopení.
    Tato situace se stane jen zřídka a věřím, že pokud se na nás obrátíte
    příště, tak bude již vše v pořádku. Zákazníků si velmi vážíme a budeme rádi,
    když na nás nezanevřete.
    Přeji Vám hezký den.
    Martin Mikulec
    oddělení marketingu
    Nábytek Mikulec
    Valašské Meziříčí

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    + Doručení OK . Vzhled odpovídal obrázku .

    - Chybějící šrouby , nevyvrtané díry kde měli být

    Reakce obchodu Nábytek Mikulec

    Děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu.
    Velmi nás mrzí, že nebylo vše v pořádku.
    Kontaktujte prosím naše reklamační oddělení
    na e-mailu: [email protected]
    Vaši reklamaci vyřídíme co nejdříve, tak aby jste byl
    s našimi službami plně spokojený.
    Přeji Vám příjemný den.
    Martin Mikulec
    oddělení marketingu
    Nábytek Mikulec
    Valašské Meziříčí