Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží, avizované jako "skladem", dosud nedorazilo. Na rozdíl od výzvy k ohodnocení spokojenosti s obchodem a nákupem...
Reakce obchodu Nábytek Mikulec
Děkujeme za Vaše hodnocení našeho obchodu na Heurece.
Prověřil jsem Vaši objednávku. V době objednání byl skladem
jeden kus němého sluhy, druhý kus se doskladnil později.
Objednávky expedujeme vždy jako kompletní, až se naskladní
všechny kusy. Průběžné informace Vám byly ze systému odeslány.
Původně jsme chtěli Vaši zakázku odvézt našim rozvozem, protože
jsme měli Vaším směrem trasu s několika velkými zakázkami
pro firmy směrem na Bruntál a Opavu, tak by jsme Vám zboží
po cestě vyložili. Následně, ale na Vaši žádost Vám kolegyně
objednávku odeslala kurýrem DPD, aby jste nemusel čekat na náš rozvoz.
Přeji Vám hezký den
Martin Mikulec
marketingové oddělení
Nábytek Mikulec
Valašské Meziříčí -
Nedoporučuje obchod
čekám na doručení
Reakce obchodu Nábytek Mikulec
Děkujeme Vám za recenzi našeho e-shopu na portále Heureka.cz
Mrzí nás nedoporučení našeho e-shopu. Stav Vaší objednávky
prověřím a budu Vás obratem informovat.
Aktualizace 13.11. / zásilka byla zákazníkovi doručena 8.11.
Přeji Vám pěkný den
Martin Mikulec
marketingové oddělení
Nábytek Mikulec
Valašské Meziříčí -
Nezlobte se, ale vyžadovat hodnocení obchodu v době kdy ještě nemám zboží doma je sebevražda a to myslím v dobrém. Ajťák bude muset opravit časování, nebo ho pusťte na pracák. Já totiž zboží ještě nemám a nerad vám škodím.
Reakce obchodu Nábytek Mikulec
Dobrý den,
recenzi samozřejmě píši zákazníci až po obdržení zboží. Všichni zákazníci bez rozdílu dostanou dotazník s hodnocením vždy 10. dnů od vystavení objednávky. Nelze rozlišovat, jestli zákazník má zboží s dodáním ihned nebo na něj čeká 6. týdnů. A napsat takové špatné hodnocení a nedoporučovat obchod, pokud zboží nemáte ještě doma je krajně nevhodné. Dotazník spokojenosti je kvůli recenzi na obchod a ne na samotný dotazník.
Vaše objednávka má předpokládané datum doručení dnes 25.5. a včera bylo odesláno na Vaši adresu s doručením přesně na den doručení.
Přesto děkujeme za Vaši recenzi
Eva Kneblová
obchodní oddělení
Nábytek Mikulec
Valašské Meziříčí -
Nedoporučuje obchod
- Posunutí termínu doručení o měsíc.
9.3.2022.Bylo objednáno výše uvedené zboží.Přislíbeno dodání 04.04.2022.
Přišlo nám uvědomění že zboží bude až v květnu.
JE TO NESERIOZNÍ čekat na zboží dva měsíce. Fišer.Reakce obchodu Nábytek Mikulec
Děkujeme za hodnocení našeho e-shopu.
Po prověření stavu Vaší objednávky bylo shledáno, že zboží bylo naskladněno 7.4. na náš sklad
a 12.4. doručeno na Vaši adresu.
Předpokládané datum doručení u objednávek s delší dodací dobou (nejsou ve velkoskladu a objednávají se
u výrobce) se bohužel v této nelehké době můžou změnit. K posunutí termínů dodání dochází u spousty položek
kvůli aktuální situaci na trhu, kdy chybí jak pracovní síla, tak je také nedostatek materiálu pro výrobu nábytku
v celé Evropě.
Bohužel nejsme schopni tuto situaci nijak ovlivnit, pouze Vás o ní informovat. A poté je na každém, zda bude chtít
na objednávku počkat či si změní požadovaný produkt za dostupnější.
Přeji Vám krásný den
Eva Kneblová
obchodní oddělení
Nábytek Mikulec
Valašské Meziříčí -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Zboží dorazilo zcela v rozkladu, dva večery manžel slepoval, zakoupil hřebíčky a přitloukal a přitloukal. Teď už mnou objednaný stojan na květiny, ale podle návodu knihovna, stojí.
Reakce obchodu Nábytek Mikulec
Děkujeme za hodnocení našeho e-shopu. Mrzí nás, že jste měla v balení špatný návod.
Ale stačilo se podívat na náš e-shop , v produktu Tabia v záložce "ke stažení" je návod
na montáž stojanu. Stojan na květiny Tabia je velmi prodávaný produkt a reklamace
evidujeme jen velmi ojediněle.
Přeji Vám krásný den
Eva Kneblová
obchodní oddělení
Nábytek Mikulec
Valašské Meziříčí -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Přišlo jiné zboží než jsem objednala
Reakce obchodu Nábytek Mikulec
Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení a omlouváme se za chybu při expedici.
Objednávka a zboží se již prověřuje na skladě a budeme Vás kontaktovat telefonicky
ohledně výměny zboží.
Martin Mikulec
Nábytek Mikulec
reklamační oddělení -
Nedoporučuje obchod
- Pokud vše bez problému, obchod reaguje jak má.
- V případě vratky první objednávky (vše ok, ale pro nás moc velké) nebylo možné využít balíkovnu (na poště by to musel někdo vyzvednout), ani svoz při doručení dalšího zboží PPL na vlastní náklady (důvodu bylo víc, ale moc smyslu mi to nedávalo).
Ochotná a milá paní na telefonu, ale rozhoduje management a ten vstřícný ani ochotný v mém případě nebyl.
-
Nedoporučuje obchod
Chystám nafocení na reklamaci. Malajsijský šunt, kde chybí jeden spojovací plech, na druhém křesle se šroubky protáčejí jako ve ztrouchnivělém dřevě.
Dřevěné opěrky na jednom křesle jsou bílo-černé flekaté ! Pod jménem Mikulec jsem si mylně představovala český nábytek. Ze máte jakýsi certifikát kvality? To je klamavá reklama. Mgr. Žáková/manžel dřevomodelář!! -
Nedoporučuje obchod
Nekvalitní zboží
-
Zboží ještě nedorazilo.
Reakce obchodu Nábytek Mikulec
Děkujeme za Vaše hodnocení. Objednávku budeme expedovat dnes, děkuji za trpělivost. Celý systém je přetížený, tím jak jsou zavřené obchody, tak máme nyní sklady i přepravní depa zahlcené zbožím. Termín doručení Vám ještě upřesní dopravce. Děkujeme za pochopení letošní složité situace.
Příjemný den.
Martin Mikulec
oddělení marketingu
Nábytek Mikulec
Valašské Meziříčí -
Nedoporučuje obchod
Zboží mělo dorazit 13.11. Nedostala jsem žádnou komunikaci o tom, že by se objednávka měla zdržet a kdy má dorazit.
Reakce obchodu Nábytek Mikulec
Děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše objednávka byla expedována 16.11. Děkuji za trpělivost. Celý systém je přetížený, tím jak jsou zavřené obchody, tak máme nyní sklady i přepravní depa zahlcené zbožím. Děkujeme za pochopení letošní složité situace.
Příjemný den.
Martin Mikulec
oddělení marketingu
Nábytek Mikulec
Valašské Meziříčí -
Nedoporučuje obchod
- Žádná
- Komunikace
- Rychlost dodání
- Řešení reklamace
Reakce obchodu Nábytek Mikulec
Děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše objednávka byla expedována 29.10. Děkuji za trpělivost. Celý systém je přetížený, tím jak jsou zavřené obchody, tak máme nyní sklady i přepravní depa zahlcené zbožím. Děkujeme za pochopení letošní složité situace.
Příjemný den.
Martin Mikulec
oddělení marketingu
Nábytek Mikulec
Valašské Meziříčí -
Ještě jsem se zboží nedočkal a mám něco hodnotit!!!!
Reakce obchodu Nábytek Mikulec
Děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše objednávka byla expedována 23.10. Děkuji za trpělivost. Celý systém je přetížený, tím jak jsou zavřené obchody, tak máme nyní sklady i přepravní depa zahlcené zbožím. Děkujeme za pochopení letošní složité situace.
Příjemný den.
Martin Mikulec
oddělení marketingu
Nábytek Mikulec
Valašské Meziříčí -
Nedoporučuje obchod
velke sklamani odreniny na policich ze spodu srazene hrany na nozkach pretreny barvou hruza
Reakce obchodu Nábytek Mikulec
Děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu.
Mrzí nás, že dodané zboží nebylo v pořádku.
Pošlete prosím reklamaci na e-mail: [email protected]
Kolega z reklamačního oddělení s Vámi vše vyřeší a domluví se na postupu.
Zboží Vám samozřejmě vyměníme případně se dohodneme na řešení,
tak aby jste byl spokojený. Osobně nechám tento produkt také ve skladu
prověřit na dalších kusech. Moc si vážíme Vaší zpětné vazby.
Přeji Vám příjemný den.
Martin Mikulec
oddělení marketingu
Nábytek Mikulec
Valašské Meziříčí -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Velmi rychlá dodávka objednaného zboží
V jednom ze dvou balení křesel byl 1ks šroubu místio 95mm délky 80mm délky. Podal jsem reklamaci , dostal jsem odpověď, že bylo předáno reklamačnímuu oddělení a dostanu vyjádření jak bude popstupováno. Je to týden, žádné vyjádření jsem nedostal ani chybějící šroub. Mám zaplacené křeslo, které nemohu smontovat a ani nevím, jestli jste šroub zaslali nebo leží někde na poště, což se také u České pošty stává.
Zdeněk HájekReakce obchodu Nábytek Mikulec
Děkuji Vám za hodnocení našeho obchodu.
Těší mě, že jste byl spokojený s rychlostí doručení
Vaší objednávky a zároveň se omlouvám za průběh
vyřízení reklamace. Ihned prověřím stav reklamace
a kolega z reklamačního oddělení Vás bude obratem
informovat v jakém stavu se nachází a kdy bude
šroub doručen.
Přeji Vám hezký den.
Martin Mikulec
oddělení marketingu
Nábytek Mikulec
Valašské Meziříčí -
Nedoporučuje obchod
- Komunikace
- Rychlost dodání.
- Kvalita zboží.
Reakce obchodu Nábytek Mikulec
Děkujeme Vám za čas, který jste věnovala hodnocení
naší firmy na portále Heureka.cz
Jsme rádi, že jste byla spokojená s rychlostí dodání Vaší
objednávky a komunikací obchodního oddělení a na druhou
stranu nás mrzí, že jsme od Vás nedostali kladné hodnocení
za kvalitu dodaného zboží. Je škoda, že jste neupřesnila
co Vám na kvalitě zboží nevyhovovalo?
V případě zájmu se prosím obraťte na naše reklamační oddělení
na e-mail: [email protected] a kolega s Vámi vše
vyřeší k Vaší plné spokojenosti.
Přeji Vám pěkný den.
Martin Mikulec
oddělení marketingu
Nábytek Mikulec
Valašské Meziříčí -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si němého sluhu se dvěma držáky. Přišlo mi něco úplně jiného. Jeden držák a dva úchyty na ramínka. Nechce se mi to komentovat. Díky za spolupráci.
Reakce obchodu Nábytek Mikulec
Děkujeme Vám za hodnocení našeho e-shopu.
Mrzí nás, že došlo zřejmě k nějaké chybě při expedici.
Zboží Vám samozřejmě vyměníme a veškeré náklady na dopravu
uhradíme my. Stačí když nás budete kontaktovat s uvedením čísla
objednávky na e-mailu: [email protected]
Kolega z reklamačního oddělení vše prověří a zašleme k Vám
domů výměnný balík a kurýr od Vás vyzvedne špatně dodaný produkt.
Vše ostatní Vám upřesní kolega z reklamačního oddělení.
Omlouváme se Vám za způsobené komplikace a věříme, že jakmile vše
rychle napravíme budete s naším obchodem spokojená.
Přeji Vám příjemný den.
Martin Mikulec
oddělení marketingu
Nábytek Mikulec
Valašské Meziříčí -
Nedoporučuje obchod
- obchod neznám, nemohu hodnotit
kvalita výrobku v žádném případě neodpovídá ceně a převáděnému obrázku
Reakce obchodu Nábytek Mikulec
Děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu.
Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s dodaným zbožím
a rádi bychom to v případě Vašeho zájmu napravili.
Můžete se obrátit na naše reklamační oddělení na e-mail:
[email protected]
Kolega to s Vámi vyřeší jistě k Vaší plné spokojenosti.
Přeji Vám hezký den.
Martin Mikulec
oddělení marketingu
Nábytek Mikulec
Valašské Meziříčí -
Nedoporučuje obchod
- nemá zboží na skladě
Na svých stránkách má zboží, které je již vyprodané.
Reakce obchodu Nábytek Mikulec
Děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu.
Je nám líto, že požadovaná zahradní skříňka se vyprodala.
Na našem e-shopu se snažíme mít co nejpřesnější údaje
o dostupnosti. Zobrazujeme jednak aktuální a přesný stav našeho
skladu, včetně konkrétního počtu skladových kusů a v případě, kdy je
zboží označeno skladem u dodavatele je napojeno na stav skladu
našeho dodavatele.
V případě Vaší objednávky došlo k situaci, že přes velké množství přijatých objednávek
na tento požadovaný produkt, již nebyl dodavatel schopen vykrýt všechny požadované
objednávky a postupoval podle pořadí obdržených objednávek. Po zpracování objednávek
pak systém tuto položku z e-shopu vypnul jako vyprodanou. V případě napojení na sklady
dodavatelů je zde určitá prodleva mezi přijetím objednávek, jejich zpracováním a zpětnou
vazbou na zobrazovaný stav skladu.
Ještě jednou se omlouváme a děkujeme Vám za pochopení.
Tato situace se stane jen zřídka a věřím, že pokud se na nás obrátíte
příště, tak bude již vše v pořádku. Zákazníků si velmi vážíme a budeme rádi,
když na nás nezanevřete.
Přeji Vám hezký den.
Martin Mikulec
oddělení marketingu
Nábytek Mikulec
Valašské Meziříčí -
Nedoporučuje obchod
+ Doručení OK . Vzhled odpovídal obrázku .
- Chybějící šrouby , nevyvrtané díry kde měli býtReakce obchodu Nábytek Mikulec
Děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu.
Velmi nás mrzí, že nebylo vše v pořádku.
Kontaktujte prosím naše reklamační oddělení
na e-mailu: [email protected]
Vaši reklamaci vyřídíme co nejdříve, tak aby jste byl
s našimi službami plně spokojený.
Přeji Vám příjemný den.
Martin Mikulec
oddělení marketingu
Nábytek Mikulec
Valašské Meziříčí