Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- zbozi nedoruceno, na pisemnou vyzvu nikdo nereaguje, na uvedenem telefonnim cisle nikdo nezastizen
naprosto neprofesionalni
Reakce obchodu Nábytek Hartman
Vážený zákazníku. Upřímně nás mrzí Vaše reakce a jsem z této recenze mírně na rozpacích.
Vaše objednávka dorazila 10.4. (Velikonoční pondělí). Dle objednávky jste si zboží chtěl vyzvednout osobně v našem skladu. Kolegyně Vám ještě ten večer reagovala emailem, kde Vám zaslala informaci, že Vaše zboží se připravuje k vyzvednutí ve skladu našeho logistického partnera v Hostivici u Prahy. Do emailu byly přidány veškeré kontakty a provozní doba skladu pro vyzvednutí Vaší objednávky + faktura a dodací list.
13.4. jsme večer obdrželi Váš email, že Vám nic nepřišlo a kolegyně Vám ještě ten večer reagovala a opět přeposlala původní zprávu. Veškeré informace Vám byly zasílány z adresy "[email protected]". Zpětně jste nereagoval a jediné co mě napadá, že naše emaily Váš mail filtr vyhodnotil jako Spam. Přesto jste je zřejmě objevil, neboť ze skladu nám byla dána informace, že jste si následně zboží vyzvedl. Žádnou další reakci jsme od Vás neobdrželi.
Věřím, že vše bylo jen informační nedorozumění a s našimi produkty jste spokojen.
S pozdravem, za Hartman Czech s.r.o., Zdeněk Franc -
Nedoporučuje obchod
Poškozené zboží.
-
Nedoporučuje obchod
- V dobe nakupu zahradniho setu (leden 2021) byla na zbozi celkem vyznamna sleva
- Rychle dodani
- Kvalita ratanoveho setu je tragicka
- Cena za dovoz zbozi pres Prahu 1000 Kc (pri cene zbozi pres 20000).
Pred 12 lety jsem od firmy Hartman koupil zahradni lehatka a nejaky dalsi venkovni nabytek a kvalita byla spickova, vetsinu veci mam dodnes a stale slouzi. Pri montazi ratanoveho nabytku jsem ale musel konstatovat, ze uz je jedno, jestli nakoupim nejaky low-cost v Hornbachu, nebo "znacku" Hartman. Kvalita sla do kopru, lakovani hliniku popraskane, misty ostre hroty, otvory na sebe vzajemne nesedi, musel jsem je dovrtavat. Umely ratan vypada take dost mizerne, jedine snad polstare pusobi celkem prijemne. Zrejme tedy podobny business model jako ostatni nabytkarske firmy, budeme do CR valit druhou jakost, oni to Cesi stejne koupi.
Reakce obchodu Nábytek Hartman
Dobrý den pane Karle S,
mrzí nás Vaše zkušenost, kterou jste nyní udělal a i Vaše reakce. Někdy se může stát, že výrobek má vadu, kterou v originál zabaleném kartonu nejsme schopni odhalit. V případě, že se to stane, řešíme tuto záležitost vždy tak, aby byl zákazník spokojen. Výměna výrobku za nový, nabídka jiného výrobku, který by zákazníkovi vyhovoval, či vrácení peněz. Je škoda, že jste nám, před vlastní úpravou předvrtaných děr, nezavolal. Vše by se dořešilo k Vaší spokojenosti. Pravdou je, že jsme do dnes žádnou reklamaci od Vás neobdrželi.
Zdeněk Franc, Hartman Czech spol. s r.o. -
Nedoporučuje obchod
Obratek jsem platila a na základě dalsi nabidky si to rozmyslela. Dodnes nemam vráceny peníze, jako by tk neslo presne stejným způsobem odeslat zpet. ...nechápu to
Reakce obchodu Nábytek Hartman
Dobrý den paní Šmiřáková,
trošku nerozumíme Vaší reakci. Podle historie, jste udělala na eshopu objednávku na zahradní potahy a zaplatila kartou. Po té jste objednávku zrušila s tím, že si nejste jistá svým výběrem. Kolegyně s Vámi vše probrala a na základě Vaší poptávky Vám ještě týž den zpracovala novou nabídku, s kterou jste si též nebyla jistá. To je úplně v pořádku, vždy je nejlepší si výrobky prohlédnout a osahat. Dnešní doba tomu bohužel moc nepomáhá. Za zpoždění platby se Vám omlouváme, kolegyně, která má na starosti platby, byla v té době v nemocnici a peníze byly zaslány 18.11.2020, po jejím návratu do práce.
s pozdravem,
Zdeněk Franc, Hartman Czech, spol. s r.o.