Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • objednala jsem si dva psací stoly a v obou chyběly dva díly, bez kterých se stůl bohužel nedá složit. Na chybějící díly stále čekám a nemám ani žádné info kdy dorazí.

    Reakce obchodu Nábytek BETA

    Dobrý den, paní Schejbalová,

    ačkoliv výrobce bohužel zapomněl do balení přidat dva díly, což se výjimečně stát může, jelikož zboží kompletují pouze lidé jako vy nebo my, obratem jsme zajistili zaslání chybějících dílů na Vaši adresu prostřednictvím DPD. Vzhledem k tomu, že v letošní předvánoční sezóně se dopravci potýkali s obrovským náporem, doručení reklamace se mírně prodloužilo. Každopádně doručení reklamovaných dílů proběhlo 4. den od nahlášení reklamace, což je maximum, které jsme s ohledem na situaci mohli pro rychlé doručení dílů udělat.

    Za chybějící díly se omlouváme, avšak dle našeho názoru výše uvedená situace se špetkou schovívavosti nezakládá důvod k negativnímu hodnocení.

    S pozdravem
    Nábytek BETA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po měsíci čekání na mnou objednané zboží jsem zavolala na telefon uvedený na stránkách nábytku BETA a tam mi bylo oznámeno, že moje objednávka už nějakou dobu leží na skladě, ale že zrovna nemají cestu k nám do města a že se čeká na více objednávek z jednoho regionu. Tato informace není nikde na stránkách uvedena a ani vás na ni prodejce neupozorní během/po objednání zboží. Kdybych to věděla, objednala bych postel pro dceru z jiného obchodu.. dcera už mi teď měsíc spí buď s námi v posteli nebo na matraci na zemi, za což výše zmíněnému eshopu vážně moc děkuji.
    Takže je to již více jak měsíc od potvrzení objednávky a obdržení peněz a já stále postel nemám.

    Reakce obchodu Nábytek BETA

    Dobrý den, paní Pospíšilová,

    platba za Vaši objednávku byla přijata 16.7.2020 12:26 (tj. po expedičních hodinách). Přibližná doba dodání zboží do Vaší lokality, kterou jste odsouhlasila při vytvoření objednávky, je zpravidla 10-30 pracovních dní viz sekce Doprava a platba na našich stránkách. Ačkoliv zboží obvykle rozvážíme vlastní dopravou, aby riziko poškození bylo co nejmenší, Vaši objednávku jsme se rozhodli po urgenci zaslat přepravní společností, jelikož aktuálně nebyla naplánována rozvozová trasa do Vaší lokality.

    První pokus o doručení zásilky byl učiněn již 20.8.2020. Zásilka dle informací přepravce nebyla doručena z důvodu Vaší nepřítomnosti a byla převezena na doručovací depo. Den poté byl učiněn další neúspěšný pokus o doručení. V době publikace Vaší zavádějící recenze jste si dávno mohla zásilku převzít. Doba dodání počítaná od přijetí platby do prvního pokusu doručení činí 25 pracovních dní, což koresponduje s předem avizovaným termínem.

    Vaše recenze dle našeho názoru absolutně neodpovídá realitě a zakládá se na smyšlených argumentech.

    PS: Pokud Vaše dcera již měsíc spí v nevhodných podmínkách je především vina objednatele. Pokud byste objednala postel s větším předstihem a kalkulovala s předem stanovenými dodacími lhůtami, dcera mohla v klidu spát v nové posteli již dříve.

    S pozdravem
    Nábytek BETA

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • velmi dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu Nábytek BETA

    Dobrý den, pane Kysilka,

    poněkud nerozumíme Vašemu negativnímu hodnocení. Objednávka byla vytvořena 17.6.2020 v odpoledních hodinách a doručení zboží proběhlo 18.7.2020. Dodací doba ve Vašem případě, i přes probíhající období dovolených a prázdnin, činila 21 pracovních dní, tudíž doručení proběhlo v předem avizovaném termínu (zpravidla 5-25 pracovních dní) a nedošlo k žádnému prodlení.

    Pokud jste na zboží spěchal, mohl jste využít možnosti osobního vyzvednutí zboží v našem skladě v Jesenici u Prahy.

    V případě potřeby vyslovení negativního hodnocení by bylo žádoucí podložit jej alespoň nějakým relevantním argumentem.

    S pozdravem
    Nábytek BETA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    - v kompletním balení chyběly nějaké díly
    - popis na webu se liší od skutečného nábytku
    - neodpovídají na e-maily nebo odpovídají s velkým zpožděním

    Reakce obchodu Nábytek BETA

    Dobrý den, pane Bezdorozhev,

    pracovníci podílející se na kompletaci nábytku jsou také pouze lidé, a i přes veškerou snahu se může stát, že do balení zapomenou vložit určitý komponent. Bohužel ve Vašem případě došlo k opomenutí dvou částí montážního materiálu. Ihned po obdržení Vaší reklamace jsme zajistili zaslání chybějícího montážního materiálu přímo od výrobce na Vaši adresu. Na chybějící díly jste tedy čekal pouhé 2 dny. I přes to se za vzniklé komplikace omlouváme.

    Žádné odlišnosti v popisu produktu na internetových stránkách nám nejsou známy. Veškeré parametry korespondují s reálným nábytkem. Ani žádný zákazník před Vámi podobný problém s námi neřešil. Pokud i přes to vidíte v popisu produktu odlišnosti, napište nám prosím konkrétní problém na [email protected].

    Vaší zprávu jsme přijali 29. 6. 2020, 18:50 po pracovní době. Odpověď s informaci ohledně dalšího postupu jsme Vám zaslali následující den 30. 6. 2020, 10:25 (tj. 25 minut po začátku pracovní doby). Jelikož je veškerá korespondence řešena chronologicky, odpověď na Vaši zprávu byla zaslána v nejkratším možném termínu. Opravdu nám není jasné, jak bychom dle Vašich představ měli odpovídat, pokud označíte reakci za 25 minut "velkým zpožděním".

    S pozdravem
    Nábytek BETA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Typicky český nábytek přímo z Polska. Dětská postel má velmi ostré hrany. Rošt vůbec nedrží a neustále se rozpadá. Montáž, obzvláště roštu a šuplíku, byla složitá a návod neodpovídal.
    Pokud chcete ušetřit, nakupujte rovnou od společnosti Eurotel Gliwice, Polsko (je to o cca třetinu levnější).

    Reakce obchodu Nábytek BETA

    Dobrý den, paní Polanská,

    v první řadě bychom rádi podotkli, že ze stovek zákazníků před Vámi neměl žádný z nich problém s poměrně jednoduchou montáží roštu a šuplíku. Na základě převážně pozitivní zpětné vazby od jiných zákazníků si dovolujeme tvrdit, že montážní plánek je srozumitelný a naprosto dostatečný pro kompletní montáž dětské postele. Pokud dle Vašich slov "rošt vůbec nedrží", bude to nejspíš způsobeno přeceněním sil a ledabylou montáží, s čímž bohužel jako prodejce nic nenaděláme...

    Dětské postele disponují standardizovaným zaoblením hran typu ABS, které slouží jako ochrana proti případnému zranění.

    Nabídka nábytku od výrobců z Polska má dlouhodobě výraznou převahu na evropském trhu. Hlavním důvodem je výhodný poměr ceny a kvality zboží. Dodáváme zboží pouze od ověřených výrobců, kteří mají za sebou desítky let praxe v oboru. Drtivá většina našich zákazníků je s nábytkem spokojena (viz recenze). Pokud máte stále pochyby, mohli jste si na našich internetových stránkách vybrat nábytek například od našeho distributora z Německa.

    Závěrem bychom chtěli říci, že celou situaci jsme měli zájem od první chvíle s Vámi řešit. Kolega Vás telefonicky kontaktovat minulý týden ihned poté, co jste poprvé vyplnila dotazník s hodnocením "Nedoporučuji". Ptal se Vás, kde je problém a co Vás vedlo k negativnímu hodnocení. Dozvěděl se, že Vám údajně "nedrží rošt a vypadávají šrouby". Naší reakcí bylo doporučení dotažení všech komponentů a v případě přetrvávajících problémů zaslání podkladu k reklamaci na náš e-mail. Místo toho jste však původní negativní hodnocení doplnila o nerelevantní poznámky a recenzi uveřejnila, což určitě k vyřešení Vašeho domnělého problému nepovede.

    Ačkoliv v nás celá situace vyvolává pocit úmyslného poškození našeho obchodu, jsme otevřeni ji dořešit k oboustranné spokojenosti. V případě zájmu nám můžete napsat e-mail na [email protected] nebo zavolat na +420 704 402 880.

    S pozdravem
    Nábytek BETA

  • Nedoporučuje obchod

    • Bez komunikace

    Reakce obchodu Nábytek BETA

    Dobrý den, paní Vitoslavská,

    Vaši objednávku jsme přijali 08.02.2020 ve 14:15. V objednávkovém procesu jste vybrala a následně i potvrdila způsob dopravy "Doprava (území Olomouckého kraje), doba dodání: zpravidla 10-30 pracovních dní". Současně s odesláním objednávky Vám náš systém odeslal e-mail s potvrzením objednávky, které obsahovalo mimo jiné rekapitulaci dodací doby, informaci ohledně následující komunikace (1-3 dny před plánovaným rozvozem zboží Vás budeme kontaktovat telefonicky). V e-mailu bylo zároveň zahrnuto, že v případě dalších dotazů nás můžete kontaktovat na [email protected] nebo zavolat na +420 704 402 880.

    Dnes 20.2.2020 je to 9. pracovní den od objednání, tudíž orientační doba dodání ani zdaleka neuplynula (ani se neblíží ke konci), a my od Vás neregistrujeme žádný dotaz, připomínku nebo požadavek.

    Otázka zní, jak by podle Vás měla další komunikace probíhat? O přibližné dodací době jste byla informována a o dalším postupu zpracování objednávky také. A o možnosti kontaktovat nás ani nemluvě...

    Z naší strany komunikace s Vámi zkrátka probíhá standardně jako u dalších zákazníků.

    S pozdravem
    Nábytek BETA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nábytek je na pohled hezký, prostorný.
    • Levný.
    • Bohužel nedokonalosti z výroby se vyskytly hned na více kusech nábytku: postýlka nešel zavřít šuplík - převrtávali jsme díry, velká skříň - chyběly bílé ucpávky na šrouby z venčí, několik šmouh které už nejdou vyčistit, v regálu dovrtávány 3 díry na šrouby, které tam nebyly a odřená barva z boku, na komodě také šmouhy.

    Nábytek vyroben v Polsku - poznáte podle krabic, v eshopu u výrobku neuvedeno. Takže podle toho vypadá hodnocení. Z Polska už nikdy více!

    Reakce obchodu Nábytek BETA

    Dobrý den, paní Došková,

    pokud nábytek vykazuje výrobní vady, které uvádíte výše, bylo by vhodné spíše nám napsat nebo zavolat a poradit ohledně dalšího postupu při řešení reklamace, než-li napsat negativní recenzi (chápeme, že je jednodušší si ulevit tímto způsobem na konto prodávajícího, ale bohužel to nemá nic společného s řešením problému).
    V případě výše popsaných problémů jsme schopni zajistit nápravu například v podobě výměny dílů apod. Nedokážeme vám však pomoci, aniž byste se nás pokusila kontaktovat...

    Nabídka nábytku od výrobců z Polska má dlouhodobě výraznou převahu na evropském trhu. Hlavním důvodem je především dobrý poměr ceny a kvality zboží. Dodáváme zboží pouze od ověřených výrobců, kteří mají za sebou desítky let praxe v oboru. Drtivá většina našich zákazníků je s nábytkem spokojena.

    Pokud máte stále pochyby, máme na internetových stránkách také široký výběr nábytku z Německa.

    Vzniklá situace nás mrzí a jsme otevřeni ji dořešit k vaší spokojenosti. V případě zájmu nám můžete napsat e-mail na [email protected] nebo zavolat na +420 704 402 880.

    S pozdravem
    Nábytek BETA

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Podle informací při objednávce měla být dodací lhůta "zpravidla 5 - 15 dní". Moje objednávka se nevešla ani do dvojnásobného "zpravidla", až po mé urgenci po 35 dnech od objednávky bylo zboží "naskladněno" a dodáno - beze slova vysvětlení či omluvy.

    Reakce obchodu Nábytek BETA

    Dobrý den, paní Dvořáková,

    rádi bychom se k celé situaci vyjádřili a uvedli ji na pravou míru:
    Vaše objednávka byla vytvořena 04. 04. 2019. v 16:07. Ve 4. kroku objednávkového procesu jste potvrdila: "Doprava (území Prahy) Dodací doba: zpravidla 3-15 pracovních dní". Důležité je především slovní spojení "pracovních dní", o němž jste se v textu recenze vůbec nezmínila. Neméně významnou roli hraje také slovíčko "zpravidla", které může znamenat prodloužení dodací doba o pár dní v specifických případech (viz. Váš případ), kdy je nábytek vyráběn na základě objednávky a nejedná se o skladovou položku. Zboží bylo vyskladněno výrobcem 10. 5. 2019 v odpoledních hodinách a doručení proběhlo 11. 5. 2019 dopoledne. Objednávku jsme tedy doručili za méně než 24 hodin od vyskladnění. Celková dodací doba činila 22 pracovních dní. Mírné prodloužení dodací doby jsme Vám kompenzovali bezplatným výnosem zboží.
    Jelikož se obsah Vaší recenze z velké části neshoduje s reálným průběhem objednávkového procesu, domníváme se, že negativní recenze byla napsána spíše za účelem úmyslného poškození našeho e-shopu, než-li za účelem věcného ohodnocení obchodu.

    S pozdravem
    Nábytek BETA

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    nedošlo všechno

    Reakce obchodu Nábytek BETA

    Dobrý den, paní Machytková,
    Vámi objednaná postel byla doručena 24.7. 2018 přesně dle Vašich požadavků i včetně nadstandardního výnosu zboží. Od dodání postele jsme od Vás neobdrželi jedinou zprávu, email, telefonát apod. týkající se problémů s dodávkou zboží, a tudíž jsme Vaši objednávku považovali za úspěšně dokončenou. Po přidání této recenze (8.8.2018) jsme se na Vás neprodleně obrátili s dotazem, co konkrétně Vám "nedošlo". V telefonu jste tvrdila, že Vám chyběla část zábradlí ke schodům, načež Vám náš pracovník vysvětlil, jaký je správný postup reklamace (tzn. že musíte nejdříve kontaktovat nás a řešit problém přímo s námi, nikoliv napsat negativní recenzi). Chybějící komponent bychom Vám samozřejmě v rámci reklamace dodali. Během onoho dříve zmiňovaného telefonátu jsme Vás také požádali, abyste nám zaslala e-mailem nebo SMS přesné označení chybějícího komponentu. Do dnešního dne (20.9. 2018) jste s námi opět nenavázala žádný kontakt - nemáme od Vás žádné podklady k reklamaci.
    Celkově to v nás budí dojem, že Vaše negativní recenze je napsána účelně a slouží pouze k úmyslnému poškození naší reputace.
    Jelikož nám záleží na spokojenosti našich zákazníků, jsme otevřeni celou situaci dořešit.
    S pozdravem
    Nábytek BETA