Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Komentář o nespokojenosti s jednáním nábytku jsem psala v době, kdy mi sedačka ještě nebyla doručena. Při samotném doručení, byť až po 2 měsících, i když ne vinou samotné společnosti Nábytek-real.cz, přišla překrásná sedačka, dokonce nám řidič dal v hotovosti 1.000,- Kč jako omluvu. Tímto bych tedy chtěla změnit hodnocení v tom smyslu, že zákazník jim opravdu není lhostejný. Jana Kuncová

  • Dobrý den. Jsem nucen reagovat na nepravdivou a zavádějící odpověď obchodu na mé hodnocení, viz.:
    Zákazníkovi se omlouváme za navýšení ceny ale jednalo se o akční zboží, které už v té době nebylo v akci. Objednávka přišla 2.7.2015 a ihned 3.7. byl zákazník upozorněn na jinou cenu zboží. Ten dne 7.7.potvrdil storno objednávky. Po dotazu na vrácení zaplacené částky dne 13.7. mu bylo sděleno, že účetní firmy se nachází právě na dovolené a peníze mu budou vráceny ihned po jejím návratu v pondělí dne 20.7. Tak se také stalo. Obsluha e-shopu nemůže samovolně vracet peníze. Proto se ještě jednou omlouváme za vzniklé nepříjemnosti .
    Bohužel informace, že se jedná o akční zboží s již neplatnou cenou jsem se nikde nedozvěděl, v e-shopu byla v době objednávky nabízena za již uvedenou cenu. Uvádění nesprávných cen v neprospěch kupujících není zrovna fér.
    Další informace se bohužel nezakládá na pravdě (mohu doložit e-mailovou komunikaci), Dne 13.7.15 mi pracovnice obchodu sdělila, že zjistí důvod nevrácení
    částky u účetní. Nikdy mi o termínu 20.7. nepsala. Až po další urgenci jsem dne 17.7.15 obdržel email s informací, že paní účetní nebyla přítomna. Ještě,že paní účetní nebyla nepřítomna déle.....Obchodní podmínky musí být dodržovány i v době dovolených.
    Pokud se obchod chce prezentovat tímto způsobem a navíc lhát a uvádět nepravdivé informace, čímž ještě více poškodí kupujícího, nezaslouží si dle mého úsudku lepší hodnocení, než kterým jsem obchod ohodnotil již dříve.
    Každopádně jsem zvědavý na vyjádření obchodu.