Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
super komunikace
-
Doporučuje obchod
- ceny, výběr
-
Doporučuje obchod
- rychlé vyřízení mé objednávky
-
Doporučuje obchod
- Vždy si vyberu a ochota zamestnanci
-
Doporučuje obchod
- Výborná komunikace a rychlost dodání.
-
Doporučuje obchod
Komoda inzerována v demontu ale přišla smontovaná
-
Nedoporučuje obchod
- Poškodenie
Stôl prišiel poškodený, roh stola je zo spodnej časti urazený, drevotrieska sa vysypala. Nakoľko však nemám čas ani chuť riešiť odoslanie a reklamáciu výrobku, nechal som to tak a stôl som otočil, aby som na poškodenie nevidel.
Reakce obchodu Nábytek Forliveshop.cz
Dobrý den, pane Dane,
mrzí nás, že stůl je poškozený. Pravděpodobně k poškození stolu došlo během přepravy, zboží před odesláním vždy kontrolujeme. V takovém případě je nás potřeba ihned kontaktovat, abychom mohli přepravu reklamovat. -
Doporučuje obchod
- Okamžitě volají ohledně dnu dodání a poděkují za objednávku. To se už často nevidí.
Nemám
Reakce obchodu Nábytek Forliveshop.cz
Dobrý den,
děkujeme za recenzi. -
Nedoporučuje obchod
- měsíc dlouhou, byť avizovanou, dodací lhůtu by ospravedlňovala důkladná péče, která je odesílanému zboží věnovaná... bohužel tomu tak není, požadovaný odkládací stolek byl nabízen a objednán v přírodní barvě světlé matné borovice, přišel mi však lesklý a tmavý jako mahagonová bota, byť z borovice.... jen představa obtížného reklamačního maratonu s objemným balíkem mne odradila od žádosti o výměnu...
Reakce obchodu Nábytek Forliveshop.cz
Dobrý den,
omlouváme se za záměnu zboží, bohužel jsme jenom lidi a občas se může stát něco co nechceme, mrzí nás to. Pokud byste nás kontaktoval, zaslali bychom Vám nové zboží a na naše náklady nechali odvézt původní zboží. -
- po dlouhém přemýšlení, žádná
- obchod dodává nekvalitní zboží, za které nechce brát odpovědnost
- vyřízení reklamace v rozporu s občanským zákoníkem a reklamačním řádem
- špatná komunikace při reklamaci
- dodavatel spoléhá na slabost zákazníka při reklamačním sporu, že nepůjde do mimosoudního řešení
Jednání s obchodem do doručení výrobu v pořádku. Po dodání zásilky začaly značné problémy. Po rozbalení jsme zjistili několikanásobné poškození koupené sedací soupravy s křeslem. Následné řešení problému pro prodejce začíná dodáním poškozených částí zpět na prodejnu, což způsobuje zákazníkovi značné komplikace při zažádání o reklamaci. Zvolili jsme formu pro obě strany zajímavou, odvezli jsme pouze zničené křeslo, které mělo protrhnutá záda a prasklé švy + zničené kluzáky sedací soupravy. Zbytek vad jsme se snažili skrýt svépomoci. Celá reklamace probíhá v rozporu s občanským zákoníkem. Reklamace byla zamítnuta s tím, že jedna z vad byla opravena a kluzáky vyměněny, prý v rámci dobrých vztahů a né v rámci reklamačního řádu. Při vyzvednutí (po měsíčním čekání) a kontrole výrobku na prodejně ze zamítnuté reklamace, zjištěna nová vada (nové protrhnutí) a nedodání opěrky hlavy křesla. Tyto nové vady prodejna uvedla pouze do kolonky průběhu reklamace, křeslo po domluvě s prodejcem zůstalo na prodejně. Po 14 denní urgenci řešení problému bylo vyjádření prodejce "nebyl shledán jiný stav ani poškození jak o při příjmu do reklamačního řízení", prasklý šev byl posouzen jako mechanické poškození. Vše bylo zamítnuto, ztrátu opěrky a nové poškození nikdo neřeší, ba naopak obchodem výhružka, zda si křeslo nevyzvedneme, bude obchod požadovat poplatek za uskladnění 60Kč/den. Tuto záležitost již řešíme zatím 1,5 měsíce a dořešení v nedohlednu. Veškeré vady na výrobku - i výrobní vady ( očividné vyosení opěrek hlavy sedačky, popraskané švy, zničené kluzáky, protržená látka (která má být za příplatek kvalitnější)) dodavatel svalil na nás. Doporučení pro ostatní, vše si řádně kontrolovat, jinak se nedomůžete spravedlnosti. Doposud veškeré naše argumentace firma vždy zavrhla a našla si své argumentace - popřípadě se k nim nevyjádřila.
-
Doporučuje obchod
první zkušenost
-
Nedoporučuje obchod
- dlouhá čekací doba a nedodání celé objednávky,jinak reklamace bez problémů
-
Doporučuje obchod
- Rychle vyřízená objednávka
- Příjemná obsluha
- Dobré ceny
-
Doporučuje obchod
ok
-
Doporučuje obchod
- Rýchle dodanie,tovar bol v poriadku
-
Nedoporučuje obchod
Na e-shopu bylo uvedeno, že je zboží skladem a proto jsem si je koupila a hned zaplatila. Do mailu mi poté přisla informace, že zboži bude doručeno do 10-ti dnů. Když ani po 12-ti dnech zásilka nedorazila, bylo mi na můj dotaz sděleno, že se omlouvají, ale dodavatel objednané zboží doručí az za dalších 10 dní. Zažádala jsem tedy o zrušení objednávky a vrácení peněz. Jsou to 4 dny a zatím bez odpovědi.
-
Nedoporučuje obchod
Tím, že zboží zatím nedorazilo, není co hodnotit. Mohu jen doufat, že zboží někdy dojde, protože jsem ho zaplatil předem.
Reakce obchodu Nábytek Forliveshop.cz
Dobrý den,
u některého zboží je doba dodání 4 - 6 týdnu, dodání je tedy ve lhůtě. To máme uvedeno i při objednání. Mrzí nás to, ale věříme, že se zbožím po dodání budete spokojení. Nemusíte se bát o peníze nepřijdete. Pro nás je důležitá spokojenost kupujícího. -
Doporučuje obchod
komunikace,rychlost
Reakce obchodu Nábytek Forliveshop.cz
Děkujeme.
-
Nedoporučuje obchod
Zbozi jsem si objednala s tim ze ho maji skladem.! Prisel mi email ze bude doruceno do 10ti dnu. To bylo vcera a zbozi stale nemam. Na muj telefonicky dotaz pani odpovedela ze jim zbozi chodi vzdy v pondeli a neprislo jim. Na dotaz kdy s nim muzu pocitat mi nebyla schopna odpovedet.
-
Nedoporučuje obchod
- vybraná židle nebyla k dispozici, že již ani nebude, druhá židle co jsem vybrala jako náhradní, opět to samé a při tom obě nabízené stále na e-shopu a až třetí židle snad někdy dorazí.
Reakce obchodu Nábytek Forliveshop.cz
Dobrý den,
ve velkém množství sortimentu se nám bohužel občas může stát, že nestihneme vyřadit z nabídky zboží, které se již nevyrábí. Třetí židli byste již měla mít doma a věříme, že budete spokojená.