-
Nedoporučuje obchod
- špatné dodací lhůty
-
Nedoporučuje obchod
zboží objednáno před 10 dny, stale nedorazilo ackoliv je objednavka potvrzena.prodejce nereaguje na maily
Reakce obchodu Myslivecky obchod
Vážená paní včera t.j. 21.11. jsme Vám posílali email přesně tohoto znění :
Dobrý den, paní.............................
bohužel, svetr "V" slabý s motivem, který máte objednaný, bohužel zatím nemáme, neboť přišla vadná dodávka, svetry jsme vraceli a nyní se čeká na novou výrobu. Slíbili, že budou během tohoto týdne. Pokud nechvátáte na doručení, zašleme vše najednou, samozřejmě i s dárkem, jako omluvenkou. Velice mne tato situace mrzí, ale bohužel jsme závislí na výrobci.
Přeji hezký den Pavla Růžičková, myslivecký obchod
Bohužel na tento jste nereagovala vy . Z předchozích reakcí je vidět , že se snažíme se zákazníkem komunikovat .
Igor Růžička -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Špatná informace zákazníka o stavu zásilky
Průměrný internetový obchod, nelíbí se mi informace o dodání do 2-3 dnů, když mi zboží došlo za 6 dnů-v tomto ohledu neprofesionální, jinak spokojenost. (Jen pro upřesnění, kdyby to nebyl dárek pro otce k 50. narozeninám a nevybíral si mezi 5 e-shopy tak, aby zboží přišlo od úterý do pátku včas spediční službou, tak bych to neřešil a jen nad tím mávl rukou, ale tohle mě opravdu zklamalo). Info pro obchod: neberte to jako pomluvu Vašeho e-shopu, ale spíš impuls pro zlepšení Vašich služeb-konkurence je čím dál vyšší a pouze cena produktů na internetu nerozhoduje!
Reakce obchodu Myslivecky obchod
Omlouváme se za vzniklou situaci, bohužel objednavka k nam přišla v úterý večer, tedy do systému se dostala až ve středu. V pátek Vám zboží bylo odesláno dle Vašeho přání PPL službou a tak Vám bohužel dorazilo až v pondělí. Kdybychom věděli o nutnosti potřeby dodání do pátku, zvolili bychom obchodní balík České pošty a zboží by dorazilo včas. Bohužel takto bylo zboží doručeno PPL až v pondělí. Omlouváme se ještě jednou za vzniklou situaci.
S pozdravem Myslivecký-obchod.cz