Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše proběhlo v pořádku
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Bez problému.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velka spokojenost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Obchod funguje naprosto bezproblémově, telefon přišel v pořádku, funkční. Jsem spokojená.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ochota spolehlivost rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Perfektni
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Dobrý
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • dobré zboží i ceny
    • -

    Obchod mohu doporučit

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Super obchod,
    • Rychlé vyřízení objednávky.
    • Nemám připomínku.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zboží přišlo obratem. Velmi milé a vstřícné jednání. Je to poprvé co mi z internetového obchodu volali a ptali se zda zboží přišlo v pořádku a jak jsem spokojená. S radostí doporučuji a pokud budu shánět mobil určitě se na ně znovu obrátím.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • velmi rychlé doručení. veliká sokojenost. děkujem

    příjemný personál. Obchod určitě doporučuji!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše v naprostém pořádku! :)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Přijatelné ceny

    Tento obchod jsem objevila náhodou při hledání mobilu a oslovil mě hned protože jsem sehnala daný tip za nejlevněji.Jsem spokojená s bleskovým zasláním a komunikací s obchodem.Z mojí strany mohu jen a jen doporučit.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Objednávka, dodávka zboží, úhrada - vše proběhlo hladce a rychle, byl jsem velmi spokojen, protože jsem preferoval rychlé vyřízení objednávky a to bylo ještě rychlejší než původní nabídka.

  • 10 %

    • NIC !!
    • nedají se nikde dohledat telefon a pod. , na emaily s těží reagují jednou týdně, na adrese nepřebírají reklamace, neproplácejí poštovné i když si balík několikrát nepřevzali, nejhorší firma s kterou jsem měl co dočinění !!

    POZOR NA PODVODNÍKY !!!!!

    Koupil jsem před rokem nokii 6700 Classic, behem necelého roku byla 4x na reklamaci pokaždé uznána proto jsem se rozhodl mobil vrátit na což mám právo po třech reklamacích stejné závady. Central import mi napsal, že se mám obrátit na obchod kde jsem mobil kupoval, bohužel na internetu nemají telefoní číslo, pouze email a na ten neodpovídali. Psal jsem zpátky do CI a oni napsali té firmě, pak se mi tedy nakonec firma ozvala a napsali ať jim mobil pošlu se všemi papíry ze servisu, že to posoudí. Mobil jsem odeslal a druhý den mi přišla sms od pošty že balík nebyl převzat a posílají mi ho zpátky na adresu...... okamžitě jsem jim psal co to má znamenat .... odepsali, že to není možné, že z té adresy balíky přebírají, napsal jsem, že chci proplatit poštovné a že balík posílám znovu. Souhlasili takže jsem mobil odeslal podruhé .... a opět rána druhý den sms, že balík nebyl od firmy převzat, jsem totálně vytočenej !!! za poštovné za reklamace a ted k firmě už jsem dal kolem 800 kč peníze nikde, zásilky nepřebírají komunikacé žádná !!!! NIKDO SI OD NICH NIC NEKUPUJTE JSOU TO PODVODNÍCI !!!!! už nikdy nechci mit nic společního s firmou MAKER BRX s.r.o a obracím se na českou obchodní inspekci .... kdo by si zde chtěl neco koupit tak to určitě nedělejte a kdo už si koupil tak hodně štestí s reklamacema

  • 10 %

    • NIC!
    • absolutní šméčka!!!

    Už téměř půl roku pořád dokola řeším několikátou reklamaci údajně nového Samsung S4 Mini! Od poslední reklamace je to více jak měsíc, urgovala jsem vyjádření a avizovala odstoupení od smlouvy pro jejich porušení (měli do 30 dnů vyřídit reklamaci a NIC!) Ještě pár dní je budu zkoušet a pak přistupuju k razantnímu řešení situace!!!! Důrazně varuji před tímto eshopem!!! Petra Koutná

  • 10 %

    • NEGATIVNÍ
    • Komunikace!!! REKLAMACE!!!

    Pro Vaši představu. Jak se řeší reklamace na www.svetproduktuprovas.cz. Koupil jsem telefon Lenovo A916 jako dárek dceři na vánoce roku 2016. První reklamace neuznána - nefunguje nabíjení (prý mechanicky poškozeno). Uznal jsem, aby měla dcera telefon co nejdříve zpět protože bylo krátce po vánocích. Druhá reklamace nefunkční mikrofon. Telefon odesílám přímo na LENOVO(Ti se postavili za svou značku s tím že si to mám reklamovat u prodejce, že se jedná o ŠEDÝ DOVOZ). Dobře posílám tedy znovu prodejci a ten telefon opravil a poslal zpět. Ty dva měsíce co dcera nemá telefon nikdo neřeší. Však to jistě bude má chyba, že jsem chtěl ušetřit prodejci čas a poslal to já blbec přímo na LENOVO. No a dnes řeším reklamaci viz. komunikace níže. Jedná se o nefunkční mikrofon (opět) na přístroji LENOVO A916, ke kterému se nezná ani sám výrobce.

    Prodejce zaevidoval mou reklamaci 25.1.18

    Nyní pro toho koho zajímá jak se vyřizuje reklamace následuje komunikace:

    Datum: 2. 2. 2018 11:27:34
    Předmět: svetproduktuprovas.cz - reklamace č. 23347 - Změna stavu

    Vážený zákazníku,

    z níže uvedených důvodů Vaše reklamace nemohla být uznána.

    Důvod: Záruční oprava zamítnuta z důvodu zjištění mechanického poškození, MT vrácen zpět bez opravy.
    Šíp

    Dne 2. února 2018 13:55 Jiří Holubec napsal(a):
    Dobrý den,

    ke zmíněné reklamaci uvádím:
    Telefon jsem zakoupil jako dárek na vánoce pro dceru. Dcera telefon používá něco málo přes rok s tím, že už je několikrát na reklamaci. Po druhé dokonce se stejným problémem. U první reklamace jste mi ji zamítli s tím, že je mechanického poškození (reklamoval jsem nefunkčnost nabíjení). Nicméně u nefunkčního reproduktoru (reklamuji stejnou vadu podruhé) dost dobře nechápu jaký mechanické poškození by dcera mohla udělat a s výrokem nesouhlasím? To že mi telefon vracíte bez opravy je docela nestandartní. Nefunkční telefon mi bude docela k ničemu. Telefon nevracejte, protože jen na poštovném už jsem utratil sumu, za kterou bych pořídil pomalu podobný telefon. Telefon prosím opravte dle záručních podmínek.

    Děkuji,

    Holubec

    Datum: 3. 2. 2018 10:08:49
    Předmět: Re: svetproduktuprovas.cz - reklamace č. 23347 - Změna stavu

    Dobrý den,

    telefon ještě nebyl odeslán zpět. Můžeme Vám vytvořit cenový návrh na mimo záruční opravu?

    S pozdravem

    Hana Procházková

    Svět produktů pro Vás

    Dne 5. února 2018 9:25 Jiří Holubec napsal(a):
    Dobrý den,

    to samozřejmě můžete, ale i přesto bych se rád zeptal proč mi chcete účtovat opravu něčeho co je v záruce?

    Holubec

    Datum: 5. 2. 2018 15:14:10
    Předmět: Re: svetproduktuprovas.cz - reklamace č. 23347 - Změna stavu

    Dobrý den,
    jakmile telefon vykazuje známky mechanického poškození, nelze opravu provést v rámci záruky.

    S pozdravem

    Hana Procházková

    Svět produktů pro Vás

    Dne 5. února 2018 15:51 Jiří Holubec napsal(a):
    Dobrý den,

    děkuji za informace. Rozumím, že píšete, že to vykazuje známky mechanického poškození. Nemohu ovšem pochopit co to znamená. Mohu dát ruku za to, že do toho nikdo nesahal a nikdo s tím mechanicky nemanipuloval. Co znamená mechanicky poškozeno? Napište mi prosím i to nacenění mimozáruční opravy. Není to tím, že telefon nebyl určen na tento trh(šedý dovoz) a proto se tak kazí?

    Ďekuji,

    Holubec

    Datum: 6. 2. 2018 13:24:30
    Předmět: Re: svetproduktuprovas.cz - reklamace č. 23347 - Změna stavu

    Dobrý den,

    cena opravy i s prací vychází na 599 Kč. Prosím o informaci, zda máte o opravu zájem.

    S pozdravem

    Hana Procházková

    Svět produktů pro Vás

    Dne 7. února 2018 12:24 Jiří Holubec napsal(a):
    Dobrý den,

    děkuji za částečné vyjádření k předchozímu mailu. Ano informaci o mimozáruční ceně jsem obdržel a bohužel se nehodlám rozhodnout bez úplné informace. Čekám na váš posudek o mechanickém poškození. Stále nemám informaci, jak jsem se měl dopustit mechanického poškození/co to znamená? Tak jak jsem psal již v předchozím mailu. Nikdo telefon neopravoval(mimo vás) ani do něj nikterak nezasahoval. CO ZNAMENÁ MECHANICKY POŠKOZENO???!!! Jsem laik a možná jen špatně chápu slovo mechanicky. Z mého úhlu pohledu je mechanicky to, že do toho klepu, šťourám, rýpu a pod. Nějak se nechci smířit s tím, že když do toho někdo mluví, že se to "MECHANICKY" pokazí.

    Děkuji.

    Holubec

    Datum: 8. 2. 2018 10:43
    Předmět: Re: svetproduktuprovas.cz - reklamace č. 23347 - Změna stavu

    Dobrý den,

    na neuznané reklamaci si firma trvá. Záruční opravu tedy nemůžeme nabídnout.

    S pozdravem

    Hana Procházková

    Svět produktů pro Vás

    Posuďte sami. Dostal jsem odpověď na to proč mi nechtěj uznat reklamaci?
    Telefon stál 2390,- .... poštovné 4x120,- .... první neuznaná reklamace cca 400,- a nyní chtěj 599,- za telefon společnosti LENOVO, který je tak poruchovej. a už se toulá po reklamacích skoro 3 měsíce. Mimochodem ho vlastním něco málo přes rok.

    Další zajímavostí je, že jsem to kupoval na mujsvetzbozi.cz, faktura je od Central Import s.r.o., IČ:03034399 a reklamaci mi vyřizuje svetproduktuprovas.cz

  • 10 %

    • rychlé dodání
    • neochota k reklamaci, výmluvy apod.
    • neoriginální zboží ale čínská napodobenina
    • na napodobeninu dost drahý

    Obchod absolutně nepoužitelný!!
    Loni jsem si objednal telefon Nokia 1060. Když došel, byl jsem nadšený. Bohužel za dva dny mu odpadl display, když jsem ho pokládal na dečku (Nokia 1060 má vystouplý fotoaparát, tak proto). Odpadl úplně komplet celý z umělého rámu, každopádně všechno fungovalo a bylo v pořádku. Ihned jsem jim poslal telefon zpět, k tomu přiložené fotky apod.. Vyřízení reklamace trvalo 30 dní a poté mi napsali, že je telefon zoxidovaný, a že mám smůlu. Na fotkách jde jasně vidět, že před odesláním zoxidovaný nebyl. S velkou nechutí jsem jim po několika telefonátech tedy řekl aby mi ho poslali zpět, že si ho opravím sám. Telefon došel asi po 20ti dnech a nefunkční. Nešlo vůbec nic. Jestli do něho nalili vodu to teda nevím, ale každopádně jsou to zloději a asi jim prodávání šmejdů dělá dobře.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše ok, rychlost

  • 10 %

    • Výborný internetový obchod pro ty, kteří neočekávají od výrobků 100% stav a nevadí jim, že je velmi vysoká pravděpodobnost podání reklamace :-D :-D :-D ...a to se opravdu vyplatí ;-) :-)
    • ...kupoval jsem zboží, které nebylo v nejlepším stavu... chtěl jsem nové a přišlo mi viditelně použité, nebo možná nějaký čínský plagiát... to už se pravděpodobně nedopátrám...

    ...jednou a nikdy více....