• Nedoporučuje obchod

    50 %

    • V popisu je uvedeno, že stojan pro stromek je kovový, dostali jsme ale plastový.

    Reakce obchodu MŮJ STROMEČEK.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše zkušenost ohledně stojanu.
    Již jsme připravili k odeslání stojan nový kovový včetně malé pozornosti jako omluvu.
    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace a věříme, že nyní už budete spokojená na 100%

    S pozdravem
    za celý náš tým Michaela

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stromeček neodpovídá obrázkům na internetu.Je řídký, cena neodpovídá kvalitě.

    Reakce obchodu MŮJ STROMEČEK.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že stromeček nesplnil Vaše očekávání.
    Vždy je nutné stromeček důkladně rozložit, tedy i ty nejmenší větvičky.
    Pokud i přesto nebudete spokojená, můžete samozřejmě produkt vrátit nebo vyměnit do 14 dní.

    S pozdravem
    tým MS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Předpokládala jsem, že stromeček bude celý ze stejných větviček, ne že uvnitř budou větvičky z naprosto ubohého jehličí, které mají jen ty kdysi vyráběné stromky. Nechlubte se tedy prosím, že je stromek s 3d jehličím. To je jen na krajíčku větviček. Nemám vůbec chuť ani radost ho na Vánoce zdobit. Je to můj nejhorší nákup v životě. Mám chuť zveřejnit Vaši nabídku jako klamavou reklamu a stromek vyhodit. Je mi líto každého, kdo bude dalším zákazníkem.

    Reakce obchodu MŮJ STROMEČEK.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí, že nejste spokojena. Jaký stromeček jste si prosím zakoupila? 3D stromečky jsou vždy tvořeny kombinací 3D a 2D jehličí, tedy PE a PVC materiálem, což je uvedeno jak v detailu každého stromečku, v popise jednotlivých řad a také na stránce https://mujstromecek.cz/2d-3d-a-100-3d-jehlici-jaky-je-mezi-nimi-rozdil/. Pokud jste chtěl stromeček výhradně z PE materiálu, tak tyto stromečky mají označení 100 % 3D jehličí, případně Full 3D jehličí. Stromeček Vám samozřejmě velmi rádi vyměníme, případně jej můžete samozřejmě vrátit. Postupujte prosím dle pokynů na našem eshopu (výměna nebo vrácení) v patičce webu nebo napište na [email protected]. Děkujeme. S pozdravem tým MS.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Prevar skupo placena. Umjesto umjetnog bozicnog drvca sa realisticnim grancicama 3D dobila sam drvce sa rastrkanim granama kojeg nikako ne mogu popuniti. Nemojte ni u ludilu kupovati od ovih prevaranata, ono sto reklamiraju nema veze sa onim sto dobijete.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • christmas tree that was supposed to arrive before christmas, ordered on dec 10, still not shipped from sender on dec 22. No reply to messages, so I cancelled my order.

    Christmas tree that was supposed to arrive before christmas, ordered on dec 10, still not shipped from sender on dec 22. No reply to messages, so I cancelled my order.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nefunguje výstupní kontrola odesilaneho zboží, bylo mi zasláno jiné zboží a vrácení zboží jsem musela sama zařizovat, setkala jsem se s reklamací, kde vše sami vyřídili

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízené zboží z katalogu neměli - přijali objednávku, vše OK pak info, že zboží nemají. O jiné jsem neměl zájem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 15 dnech od objednání zboží nemám.

    Reakce obchodu MŮJ STROMEČEK.cz

    Dobrý den,
    zdá se, že došlo k nedorozumění. Všechny objednávky přijaté po 18.12.2019 jsme vyřizovali až po Novém roce. O tomto jsme informovali na více místech na našem webu. Je možné, že došlo k přehlednutí. Každopádně jsme všechny objednávky přijaté mezi svátky odeslali dne 3.1.2020, takže již brzy bude zásilka u Vás.
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost dodání
    • dělají mrtvého brouka

    Objednala jsem si stromeček, objednávka přišla rychle. Jen ten stromeček příšernej, holý dráty a na nich pár jehličí. Na vracení zpět nereagují

    Reakce obchodu MŮJ STROMEČEK.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci a omlouváme se za pozdní reakci. Mezi svátky jsou naše možnosti vyřizovat reklamace a vratky omezeny, ale v nejbližší možné Vás budeme kontaktovat s přesným postupem pro vrácení. Prosíme tedy o trošku trpělivosti. Vše vyřídíme, jakmile to bude možné.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlé dodání, balení stromku do látkové kabely je +

    Stromek byl velmi úzký a větve řídké, vůbec to neodpovídalo obrázku, Vracela jsem,nyní čekám na peníze.

    Reakce obchodu MŮJ STROMEČEK.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci. Mrzí nás, že náš stromeček nesplnil Vaše očekávání. Na první pohled může vypadat jinak než na obrázku, ale když si člověk "pohrajete" s jednotlivými větvičkami, tak dostáhne požadované podoby. My samozřejmě respektujeme Vaše rozhodnutí a uděláme vše, aby se vše rychle vyřešilo.

    • nespolehlivost

    Reakce obchodu MŮJ STROMEČEK.cz

    Dobrý den,
    je nám líto, že jste s námi nebyl spokojen. Napište nám, prosím, v čem byl problém a pokusíme se to napravit. Děkuji. Petr Procházka

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Obchod může jen za to že si z nás dopravce dělal legraci napsal čekejte, mi čelali jeden de druhý den třetí , čtvrtý a teprve bez jakékoliv omluvy nám přivezli stromeka řidič na mne vybafl pojďte ven máte tu balík. A to bylo příliš. Mrzelo mně že ho nemám moc se mi líbyl ale jak mám jinak zdelit prodejně že taková služba ( doprava) stojí za víte co. Zelenka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná organizace
    • nedoručení včas
    • zboží není na skladě
    • špatná komunikace
    • neochota

    Objednávku jsem musel zrušit, jelikož mi nebylo zboží dodáno v den, který jsem požadoval a to z důvodů, že zboží není možné nikde vyzvednou a já ho v jiném termínu nemohu převzít. Navíc paní na online lince říká sama o sobě, že je hloupá a že můj požadavek nechápe ? Co to je za jednání ? Žádná omluva, sleva nic.. jen že zboží můžete zrušit.. Jsem velice zklamán !

    Reakce obchodu MŮJ STROMEČEK.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí situace, která vznikla. Skutečně došlo k tomu, že stromeček nebyl dnes doručen, což bylo způsobeno špatným pochopením Vaší poznámky, kde jste zmínil, že chcete doručit "až" 24.11. Bohužel nám nedošlo, že tím je myšleno, že můžete pouze tento den. Stromeček skladem byl a jen jsme čekali s odesláním, aby Vám nedorazil dříve než budete k dispozici. Dnes měl být odeslán a dorazil by v pondělí. Rádi bychom Vám vyšli vstříc, ale sdělil jste nám, že jindy nebudete k dispozici, proto jsme navrhli zrušení objednávky. Omlouváme se za nepříjemnosti a věříme, že nám někdy v budoucnu dáte možnost to napravit. Děkuji za Váš komentář. S pozdravem Petr Procházka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stromeček nebyl doručen protože kolem třeti hodiny ,zaměstnanci nedoručujou,telefon nezvedaj,neni možne se domluvit,je mi to velice lito.Udajně už v 14.00hod konči.Přitom ,už při objednavce jsem upozornila,že baliček jde dooručit každy všedni den kolem 15.00hod

    Reakce obchodu MŮJ STROMEČEK.cz

    Dobrý den,
    je nám velice líto, že jste měla takovou nepříjemnou zkušenost. Jak se zdá, tak problém vznikl na straně kurýrní služby, která měla zásilku doručovat. Neprodleně ji budeme kontaktovat s cílem zjistit, kde se stala chyba. Následně Vás budeme kontaktovat a pokud nám dáte ještě šanci, tak se pokusíme udělat vše pro Vaši maximální spokojenost.
    Ještě jednou se velice omlouváme.
    Petr Procházka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Tovar na obrazku neodpovida ani z 20% skutečnosti zboži a ceně

    Nedoporucuji kupovat zde předražené stromky,jJsem hrozně rozčarovaná .Stromek ,který před slevou měl stát skoro 10.000,-kč (sleva na 5.700) je hrozný a ani barevně neodpovida.Je opravdu hnusný

    Reakce obchodu MŮJ STROMEČEK.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš příspěvek a je nám líto, že jste nebyla spokojena. Mohu Vás ujistit, že opravdu nabízíme jen ty nejkvalitnější stromečky. Nicméně dojem ze stromečku je velice osobní a subjektivní záležitostí, a proto se může stát, že očekávání nesplní. My samozřejmě respektujeme Váš názor a jsme připraveni udělat maximum, abychom rychle celou záležitost vyřešili. Stačí napsat na náš email [email protected] a obratem se domluvíme na řešení, ať už to bude vrácení či výměna.
    Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlost a pěkný výrobek
    • dorazila mi jen půlka stromečku a mám zkažený advent

    dejte si pozor a před kurýrem otevřete krabici a zkontrolujte

    Reakce obchodu MŮJ STROMEČEK.cz

    Dobrý večer, velice nás mrzí, že došlo k téhle nepříjemnosti. Omlouváme se Vám. Vše samozřejmě urychleně vyřešíme a odešleme Vám nový stromeček. Stačí jen napsat na [email protected]. Hezký večer

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednávce přestal komunikovat.Na veškeré dotazy neodpovídá.Zaujal roli mrtvého brouka.

    Reakce obchodu MŮJ STROMEČEK.cz

    Omlouváme se za problémy v komunikaci. Naše e-mailová schránka měla výpadek a bohužel nám nedorazily některé e-maily. Za tyto nepříjemnosti se upřímně omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Pestrý výběr
    • Dopravce, který nedoveze zboží včas, a absolutně se mu nedá dovolat.

    Pokud Vám nevadí, že obdržíte vánoční stromek po Vánocích, rozhodně si jej zde objednejte. Stromky vypadají opravdu jako živé. Nicméně kdyby firma vyměnila dopravce, udělala by dobře...

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • GEIS dopravni spolecnost
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stromeček jsem koupil po vánocích a ve slevě.Takže jsem byl spokojen,ale pouze do té doby než jsem zjistil,že dva dny po jeho dodání byla sleva ještě slevněna.A to mě vážně dožralo.