• Doporučuje obchod

    100 %

    • jedinečné a kvalitní zboží
    • perfektní komunikace
    • vtipné reklamy
    • krásně zabalený balík s dárkem

    Reakce obchodu Můj šťastný domov

    Pájo, děkuji za kladnou recenzi!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Obchod má kvalitní zboží.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Skvělý obchod se super věcmi a dobrými lidmi :) Vřele všem doporučuji, veliká spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Jsem nadšená, jiným slovem nelze popsat. Moc děkuji za zpříjemnění každého dne. Obchod vřele doporučuji. :-)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dokonalá komunikace a přístup
  • Doporučuje obchod

    100 %

    zkušenosti mám jen dobré

  • Doporučuje obchod

    100 %

    výrobky pipi studia miluji, k obchodu -bez připomínek, spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nemám připomínky vše v pořádku a rychlé dodání zboží .

  • Doporučuje obchod

    90 %

    jsem spokojená se sortimentem

  • Doporučuje obchod

    100 %

    s obchodem jsem velmi spokojená

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • výborná komunikace a velmi ochotná paní prodavačka
    • úžasný výběr
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ochota
  • Doporučuje obchod

    100 %

    vse skvele

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Luxusni komunikace s obchodem
    • Zadna
  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Úžasná rychlost dodání zboží! Snad žádný internetový obchod mi nedodal zboží do dvou dnů. A nebylo to poprvé!

    Mailová komunikace by mohla být jednoznačnější. Zboží jsem zaplatila převodem z účtu, ale v mailové zprávě jsem postrádala dost zásadní informaci obchodu o přijaté platbě. A sdělení "Vaše objednávka byla odeslána" se dá vyložit různě - odeslala jsem objednávku v pořádku já nebo ji už odesílá obchod zpracovanou...?

    Reakce obchodu Můj šťastný domov

    Dobrý den, paní Ivano,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Pokud platí zákazníci převodem z účtu online skrze bránu ThePay, dostávají automaticky e-mail o úspěšné, případně neúspěšné platbě přímo od brány. Je tedy možné, že Vám tato zpráva spadla do spamu. My osobně informuje zákazníky pouze tehdy, pokud něco neproběhlo tak, jak mělo nebo pokud se děje něco nestandartního :)
    K problému ,,odeslání objednávky" - mrzí nás, že jste si tento vzkaz špatně vyložila. Když objednáte Vy, přijde Vám potvrzovací e-mail. Poté my odesíláme tento vzkaz, jakmile PPL přebere Váš balíček (to bylo následující den) - to chodí zase jiná zpráva z našeho e-shopu .
    Přeji hezký den
    Kristýna Háblová

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rychlé vyřízení. Možna by bylo vhodné oznámení o přijetí objednávky

    Reakce obchodu Můj šťastný domov

    Dobrý den, děkujeme za reakci :) zpráva o přijetí objednávky Vám musela přijít. Je možné, že Vám spadla do spamu, mrkněte se. Hezký den!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Požádal jsem obchod o informaci a setkal jsem se s ochotou a odbornou radou.Děkuji.
    Zboží jsem obdržel v pořádku obratem.
    J.K.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Spoehlivost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • vstřícná domluva, ochota
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • velmi milá obsluha, prohlédla jsem si i katalog se zbožím
    • nemám žádné nevýhody