Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Mujlekarnik.cz.
    Dobrý den, velmi nás mrzí situace, kterou popisuje pan Luboš v předchozích příspěvcích. Zahájili jsme jednání s novým přepravcem, který pro nás bude zajišťovat ekonomické doručování zásilek. Věříme, že se taková situace již nikdy nebude opakovat. Zákazníkovi se omlouváme.

  • Je na miste napsat, ze se dodani zbozi na vydejni misto po mem negativnim hodnoceni, telefonatu a nekolika emailech neskutecne urychlilo. Zbozi jsem si jiz vyzvednul a zasilka je v poradku. Presto od objednavky k dodani na vydejni misto uplynulo celych 12 dni, coz je v pripade leku opravdu dlouha dodaci doba.

    Lubos

  • 22.4.2014 jsem ohodnotil obchod MujLekarnik.cz na základě automaticky zaslaného dotazníku a to následujícím způsobem:

    ---
    Hodnocení MujLekarnik.cz:

    10%

    Rozhodl jsem se kvuli cene.

    Dlouha dodaci lhuta.

    Kdyz potrebujete lek nebo potravinovy doplnek, tak jej vetsinou potrebujete hned. Zbozi objednane 10.4. 2014 neni na vydejnim miste 22.4. 2014! A uz mi prisel dotaznik na spokojenost s obchodem...?
    Jak muzu byt spokojen, kdyz zbozi jeste ani nedorazilo?
    Dodaci lhuta o delce 2 tydny (pripadne vice) je prilis dlouha. Priste si radeji zajdu do lekarny a leky, ktere potrebuji si koupim hned. Cekat 2 tydny je preci pitomost, i kdyz to vyjde levneji.
    ---

    Asi po půl hodině následoval nevyžádaný telefonát ze Zásilkovny.cz. Apelovali na mě, abych komentář smazal, že kazí dobré jméno firmy MujLekarnik.cz.
    Takové jednání mi připadá téměř až nechutné!
    Jistě, je možné, že za zdržení zásilky nemůže firma MujLekarnik.cz, ale Zasilkovna.cz, ovšem to je z mého úhlu pohledu nepodstatné. Já nemám po 12 dnech objednané zboží a mám právo vyjádřit svoji nespokojenost v automaticky zaslaném dotazníku. Podle mého názoru nikdo nemá nárok na mě žádat, abych své pravdivé a objektivní hodnocení smazal z webu!!
    Pro zákazníky jsou důležité všechny zkušenosti ostatních zákazníků a provádění selekce a likvidace negativních hodnocení je nekalá praktika.

    Moje zkušenost je taková, že objednáním zboží přes internet můžete ušetřit trochu peněz, ale rozhodně neušetříte čas! Může se Vám klidně stát, že Vám objednané zboží prostě přijde až za 14 dní. Tedy lépe bych měl napsat, že mně nic nepřišlo za 12 dní.

    Mám právo vyjádřit svůj názor a nehodlám jej smazat!

    Lubos