-
Nedoporučuje obchod
Obchod má zpoždění jako české dráhy.
Reakce obchodu Muj-BaByliss.PRO
Dobrý den, vzniklá situace s chybou na straně České pošty, které jsme předali objednávku i dle sledování do 12 hodin od objednání, nás velmi mrzí. Bohužel i přes opakovaný apel na obchodní zástupkyni a provoz české pošty nebyla u Vaší zásilky sjednána náprava, za což se vám omlouváme. Bohužel jsme ze strany eshopu nemohli udělat víc. Zásilky vždy odesíláme ihned po objednání, jelikož nabízíme produkty které máme vždy reálně skladem na našem skladu.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží objednané 30.5, termín doručení měl být cca 17.7. Ale 16.7 jsem se dozvěděl, že zboží mi bude doručeno později a to koncem srpna. Kompenzace prý žádná nebude a dnes 24.8 zboží zatím bůh ví kde. Nechápu jak v dnešní době může trvat doručení 3 měsíce. Chápu, že Covid nám všem přitížil, ale pokud píši dodání za 1,5 měsíce, tak přece nemůže být o 1,5 měsíce prodloužena. ( Možná ještě o víc, uvidíme ).
Reakce obchodu Muj-BaByliss.PRO
Dobrý den,
termín dodání strojků výrobcem do ČR byl přislíben opravdu na měsíc červenec. Právě z důvodů Covid nám až v červenci bylo oznámeno, že výrobce tento termín není schopen dodržet, za což jsme se Vám omluvili ihned při zjištění tohoto problému. Dále bylo přislíbeno, že strojky budou dodány v srpnu, což jsme také splnili, výrobek je dnes odesílán, včera poprvé dorazil. Po celou dobu jsme s Vámi komunikovali a pravdivost našich informací dokládá i fakt, že tento strojek nebyl k dispozici nikde na celém trhu. Proto jsme nabízeli i jinou barevnou variantu, kterou jste ale nechtěl. Co se týká kompenzace, tak strojky od doby Vašeho nákupu silně zdražili, Vám však cena zůstává stejná, což považujeme za korektní. Vaše negativní recenze nás mrzí o to více, že jsme nic nemohli udělat lépe. Veškeré zboží, které je uvedeno na eshopu skladem expedujeme ihned a se zákazníky komunikujeme. Za vzniklé problémy se i přes to omlouváme. -
Nedoporučuje obchod
s obchodem spokojena s výrobkem už ne