Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Důrazně nedoporučuju!
    Důrazně nedoporučuju!
    Důrazně nedoporučuju!
    Moji objednávku ztratila Česká pošta, řešit to bohužel musí odesílatel a s tím se absolutně nedá spojit. Na telefonním čísle automat, na emaily automatická odpověď, že odpoví do 24 hodin, což je lež! Je to více jak 4 dny a bez reakce.
    Nemám ani svůj balík, ani peníze, ani šanci s někým se spojit.
    Možná se nejedná o podvodný eshop, ale "jen" neschopný, důsledek pro mě je však stejný.
    Důrazně nedoporučuju!
    Důrazně nedoporučuju!
    Důrazně nedoporučuju!

  • Obchod rozhodně nedoporučuji!!!
    Již týden se snažím reklamovat zboží a do dnešního dne se nikdo neobtěžoval ani odpovědět na email.
    Na telefoní číslo se dovoláte, ale odpoví vám automat, že máte napsat email. Jednání internetového obchodu opravdu hrozné nebo vlastně vůbec ŽÁDNÉ!!! Jsou to obyčejní zloději, kvůli kterým bude spousty dětí pod vánočním stromečkem hořce zklamáno…Dávám obchodu čas ještě pár dni a pak to nicméně začínáme řešit právní cestou…

  • Obchod rozhodně nedoporučuji!!!
    Již týden se snažím reklamovat zboží a do dnešního dne se nikdo neobtěžoval ani odpovědět na email.
    Na telefoní číslo se dovoláte, ale odpoví vám automat, že máte napsat email. Jednání internetového obchodu opravdu hrozné nebo vlastně vůbec ŽÁDNÉ!!! Jsou to obyčejní zloději, kvůli kterým bude spousty dětí pod vánočním stromečkem hořce zklamáno…Dávám obchodu čas ještě pár dni a pak to nicméně začínáme řešit právní cestou…

  • Potvrzuju předchozí negativní zkušenosti. Zboží mělo být skladem, 2 dny po sobě přišel email "Zboží balíme" ale další 4 dny se nic nedělo.

    Stav objednávky nešel zjistit, protože neběžel web.

    Na telefonu všechny možnosti vedou na "pošlete nám email" - takový telefon je k ničemu.

    Jediná pozitivní věc je, že se podařilo stornovat objednávku a zdá se, že i vrátili peníze.

    Dárek synovi k narozeninám zachránila Alza, která ho dodala 10h po objednání narozdíl od tohole strašného eshopu.

  • Nechápu, jak může eshop fungovat. Opravdu i jako někteří recnezenti eshop NEDOPORUČIJI! Cokoliv budete potřebovat řešit, na uvedený telefon se sice dovoláte, ale nic nevyřešíte - jen vas to odkazuje že jakýkoliv dotaz máte směřovat na email! Na email Vám někdo zareaguje pouze v případě, že se mu to hodí. Katastrofalni jednání v 21. století.
    Moje zkušenost je taková, že objednané zboží uvedeno skladem, skladem nebylo. Paní mě kontaktovala, že zboží není, zda poslat neco jiného. To že nebyla schopná neco nabídnout, ok vybrala jsem si sama jiné zboží s tím, že žádám o urgentní expedici, že potřebuji do pátku mít u sebe (byla středa odpoledne). Pouze notifikace, že bude brzy expedovano. Čtvrtek dotaz, zda už bylo opravdu vyexpedovano, že stale nemám informaci od přepravce. Tesne pred koncem pracovni doby dosel emial zpet, že dopravce prijel moc brzy a nestihli mu zasilku předat. Jak jinak může človek něco urgovat a čekat, že bude opravdu vyreseno k jeho spokojenosti? Napsala jsem, ať už to nai dopravci nedavaji, že o zboží nemám zájem, jelikož mělo být na oslavu narozenin na víkend a prijde v pondeli. Patek notifikace dopravce, že prevzal zasilku. Toto už jsem nepochopila absolutně!
    Jsem znechucená, NEDOPORUČUJI cokoliv kupovat a toto podporovat.

  • Obchod nedoporučuji !!! prodává velmi nekvalitní zboží !!! Zakoupil jsem 2 postele pro dcery

    Patrová postel pro panenky za 1361 kč a ani jedna nepřišla kompletní aby šla složit podle návodu takže akorát dcery brečely a velké zklamaní a když mi brečí dcery to jame pak hodně naštvaný když jim zakoupí člověk výrobek a nepřijde to cele !!!!! Takže obchodu se doporučuji vyhnout !!!

  • Objednal jsem si zboží s objednávkou č. 434113. Zboží přišlo, kdy v krabici bylo kromě zboží množství různých zbytků papíru, igelitu, plastu, molitanu a další, vypadalo to, jako odpadky. Za další jedna věc přišla poškozena - dětský štít byl praskly, zásilka přitom nejevila viditelné známky poškození, tudíž moje první a zřejmě i poslední koupě, od tohoto prodejce... Velmi negativní zkušenost.

  • V březnu jsem vnoučkovi, který má narozeniny v dubnu, kupoval u tohoto obchodu hasičské auto Bruder. Z důvodu koronavirové situace jsem mu však dárek mohl předat až koncem května 2020. Po rozbalení jsme zjistili, že auto má vadné čerpadlo na vodu, kterým má stříkat hadičkou vodu jako opravdoví hasiči. Obrátil jsem se proto na obchod s reklamací vady. Reakce na můj mail byla velmi vstřícá a rychlá a do dvou dní jsem obdržel novou hračku, včetně proplacení poštovného za zaslání té vadné.
    U obchodu jsem nakupoval již vícekrát a vždy jsem byl spokojen, nemohu tedy jinak, než obchod doporučit ostatním.
    František Lapáček

  • Nikdy více z tohoto obchodu neobjednávat. Objednala jsem 3 hračky, ani jedna nepřišla v pořádku, a u autíčka byla zlomená korba, jelikoz v krabici, ve které zboží přišlo si hračky lítaly jak chtěly, žádné zamezení pohybu mezi hračkami. Poslala jsem tedy email s fotodokumentací, na první email žádná reakce, po týdnu jsem poslala další, a až za 10 dní reakce které zboží chci reklamovat nebo jestli vrátit celou objednávku, přitom celé to bylo zdokumentované na fotkách v prvním mailu. Po mé odpovědi opět 10 dní žádná reakce. Takže nikdy více neobjednávat, to samé platí na FONETIP, který spadá pod tuto firmu. Recenzi nelze udělit, protože to jen tehdy, když sama firma pošle dotazník, a to asi firma nechce mít negativní recenze.
    Firma nereaguje, žádné vyjádření, NIC. Budu sdílet kde budu moct, aby si lidé za peníze neobjednávali poničené hračky.

    Lucie Hatajová

  • Dobrý den ,píši tady jelikož chci zamezit nepříjemnému překvapení ostatním zákazníkům internetového obchodu Mraky hraček. Objednala jsem omylem dvě stejné hračky pro dceru na Vánoce . 27.12 jsem se snažila do obchodu dovolat abych zboží vyměnila . Bohužel to nikdo nebral , má chyba ,že jsem nečekala žádnou podlost a myslela si ,že mají mezi svátky zavřeno. Dnes jsem se opět chtěla na toto tel.číslo dovolat ,ale opět bezvýsledně ( 20 pokusů). Tak jsem napsala prosebný mail zda by mi toto zboží mohli vyměnit za jiné ve stejné hodnotě. Mail ,který jsem obdržela zpět byl pro mne studenou sprchou a teď již chápu proč je telefonní číslo nedovolatelné. Já si od nich již nic objednávat nebudu .
    S pozdravem Masárová

  • Děkuji za rychlé vyřízení objednávky a také za vyhovění při výběru z několika barev slizu ;-) Olina K.

  • Minuli týden jsem objednala zboží v hodnotě 1040 v balík přišel po týdnu bohužel bez nejdražší věci měl to být dárek pro syna.. na uvedené číslo se nedá dovolat nikdo to po celý den nebere..

  • mrakyhracek nemůžu doporučit. Poslali mi jinou barvu hračky, kterou na svých webových stránkách vůbec neinzerují. Už 14 dní řeším případnou výměnu barvy, kterou jsem objednala. Nehledě nato, že to měl být dárek k narozeninám pro své dítě. Neustále je musím urgovat, jak to vypadá, neboť na emaily skoro nereagují. Když volám osobně, tak to zvedne paní, která to není kompetentní řešit a telefon prý na reklamačním nemají (taky zajímavé).. a prý mají na reklamaci 30 dní, i když to vlastně byla jejich chyba!!! V tomto obchodě už nikdy více!!!

  • Já jsem od nich koupil pro kluka k Vánocům asi čtyři věci. V balíku nedorazila společenská hra Dino Crash. Vzal jsem to sportovně, jsou Vánoce, všude hroznej chaos, to se stane, říkal jsem si. Na moji první reklamaci mailem ještě zareagovali. Poslali pár rozmazaných fotek, kde někdo něco dával do nějaké krabice s tím, že je to důkaz, že hra v balíku byla. Na další moje pokusy už nereagují. Já ty tři stovky nějak oželím a klukovi to koupím znovu. Ale v tomhle obchodě už neobjednám ani gumičku na vlasy. Však asi moc dobře vědí, proč mi neposlali heuréka e-mail s recenzí. To se to pak získává certifikát "Ověřeno zákazníky".....

  • Od 19.12.2017 do teď (5.1.2018) stále platí, že telefon nikdo nebere, obchod neodpovídá na emaily.

  • : Jo me se stalo téměř to same...nechali kladné hodnoceni tohoto eshopu

  • Zaměnili objednávky. Přišlo jiné zboží (jedna hračka nebyla v obalu) i s fakturou na jiné jméno. Email bez odpovědi, telefon zvoní a nikdo ho nebere celý den. Už nikdy tento obchod.

  • Tak znovu zkousim od rana telefonovat kvuli reseni reklamace dosleho zbozi a porad nic,telefon zvoni a zvoni a nic.Uz bych si nikdy odtut nic neobjednala a NEDOPORUCUJI tento obchod!

  • Zrovna jsem prevzala balik v nemz sice je vsechno objednane zbozi,ale je v porusenem stavu.Krabice byla.neporusena a, zabalena primo Fonetip s.r.o..Rada bych zbozi reklamovala,ale dovolat se na jejich uvedeny telefon,je nad lidske sily.Telefon sice zvoni,ale jaksi nikdo ho nebere.Navolno bez zabaleni vlozili objednane zbozi a to se samozrejme cestou rozbilo a prepravni spolecnost za to rozhodne nemuze.Jdu to zkouset dal....

  • NEDOPORUCUJI! Ja si objednala panenku Llorens. Pro neter k narozeninam. Ve vetsine eshopech cca za stejnou cenu. Objednala jsem zrovna odtud a lituji. Krabice, ve ktere panenka je, je rozdelana- neni originalne zabalena, pasky jsou prorezane. S panenkou vevnitr se hybalo- nebyla zahakla ani za jednu gumicku, ktere tam k tomu slouzi. Na ponozce urvana bambule, valejic se po dne krabice a ponozka zespod totalne rozparana. :( nevim, jestli si s ni nejake ditko uz hralo, rozhodne by to meli prodavat minimalne jako rozbalene zbozi, nikoliv jako nove! Jsem zklamana, panenka za takovy penize a ve finale se stydim s ni jit neteri vubec blahoprat. Na maily mi nereaguji, tudiz pisi recenzi, respektive aspon komentar sem. Takze za me - rozhodne ne! A lituji ze jsem ji neobjednala od jinud. Mohla jsem mit novou, nepouzitou, nerozparanou a original zabalenou.