Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • komunikace
    • sortiment
    • rychlé zaslání

    Vše v pořádku, děkuji a doporučuji!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • není kancelářský papír=zřejmě výpadek

    široký výběr, slušná cena a rychlost vybavení

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Rychlost doručení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Perfektní obchod dá se tu nakoupit a připravit sena sezónu, velmi rychle doručeno

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Mají, co jinde nemají
    • Rychlý a bezproblémový nákup
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    dobrá komunikace,rychlos vyřízení i dopravy,jsem spokojená,děkuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    vstřícnost, profesionalita,

  • Přepravní služba jeden den nahlásila, že doručí zásilku na sjednaném místě doručení. Druhý den oznámila, že z technických důvodů bude zásilka na jiném místě doručení, bez nějakých blížších podrobností. Doteď nechápu, proč jsme si museli pro zásilku zajít na jiné místo, když to první pořád v pořádku funguje.
    No a nakonec balík poškozený, ve vnitř jedna láhev děravá a obsah částečně vylitý.
    Takže shrnu: balík doručen o jeden den později než bylo avizováno (pracovní hodiny nikdo neproplatí) a na jiné doručovací místo (cestu nikdo neproplatí). Nakonec balík poškozen.

    Reakce obchodu MOXMA.CZ

    Vážený pane Ž.,

    děkujeme vám za recenzi. Moc nás mrzí, že jste byl nespokojený s dodáním zásilky. První informaci o tom, že něco nebylo v pořádku jsem se dozvěděl až dnes 20.12.2023 z vaší recenze.

    - Objednávku jsme přijali 11.12.2023 ve 13:48:53.
    - Svoz zásilek přepravcem máme každý den cca ve 12:00. Z toho důvodu zásilka byla odeslána 12.12.2023 (dříve to prostě nebylo technicky možné). Na stránce Vše o nákupu/Doprava (https://www.moxma.cz/content/2-doprava) máme u vámi vybraného přepravce uvedeno "Svoz zásilek probíhá každý pracovní den. Objednávky uskutečněné v den svozu po 12:00 odesíláme následujícím svozem."
    - 13.12.2023 16:15 hodin vám byla odeslána SMS + e-mail o zásilce nachystané k výdeji (pobočka byla otevřena do 20:00). Rozumím, že asi byla zásilka nachystána až po vaší pracovní době.
    - 14.12.2023 jste si zásilku vyzvedl.

    Vzhledem k vypjaté předvánoční atmosféře termín dodání zásilky (1 den) na výdejní místo není až tak špatný. U objednávky nebyla v poznámce žádná informace o potřebě rychlého dodání. Asi bychom vám doporučili jiný typ služby (na adresu). Dopravu jste měl zdarma, takže by vás to nestálo ani korunu navíc.

    Zjišťoval jsem na vámi určeném výdejním místě proč tam nebyla doručena vaše zásilka. Dle vyjádření provozovatele výdejního místa mají omezenou kapacitu pro množství zásilek, které jsou schopni řádně převzít, zpracovat a vydat. Tuto kapacitu prý v tuto předvánoční dobu mají často překročenou. Proto zásilky, které nejsou schopni převzít předávají na další nejbližší pobočku. Ve vašem případě na Hlavní poštu, která je přes ulici. Dle trasování na serveru mapy.cz se jedná o vzdálenost 35 m. Vámi vybrané výdejní místo je stále v provozu, ale bohužel 13.12.2023 nepřijali vaší zásilku z důvodu překročení kapacity.

    Uvádíte že zásilka byla poškozena a jedna láhev částečně vytekla. Vzhledem k tomu, že zásilka obsahovala 18 ks lahví Sava a jedna z nich částečně vytekla musela být krabice rozmáčená. Volal jsem na výdejní místo a bylo mě řečeno následující:
    Zásilka nebyla nijak viditelně poškozena. Vždy když je zásilka viditelně poškozena ptáme se zákazníka zda si zásilku převezme. Pokud se rozhodne, že ano, vždy se sepisuje záznam o poškození zásilky. Pokud ji odmítne převzít, řešíme to s odesílatelem. Nechal jsem dohledat záznam k vaší zásilce a skutečně žádný záznam o poškození neexistuje.

    Zásilka byla pečlivě zabalena. S tímto typem zásilek máme zkušenosti. Každá láhev měla zalepené dávkovače a spoje. Zároveň byly všechny láhve jednotlivě rozděleny. Byly zesíleny stěny krabice a použito větší množství výplně. Takto zabalené zásilky se obvykle při běžném zacházení nepoškodí.

    I když jsme poškození zásilky nezpůsobili a nezapříčinili, rádi bychom vám poškozenou láhev kompenzovali. Kontaktujte nás prosím e-mailem nebo telefonicky. Budeme potřebovat jenom číslo bankovního účtu a obratem vytvoříme a proplatíme Opravný daňový doklad.

    Pěkný den

    Martin Sázavský
    (e-mail: [email protected], tel: 777 876 008)

  • nebal mně doručeno do boxu ele na poštu

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání
    • Ceny

    Zboží bylo odesláno hned druhý den, fofr.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlá reakce na můj dotaz
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • výborná komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše ok.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Perfektni. Dodali i to co na jejich webu bylo oznaceno jako nedostupne:)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • dobré ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Pan majitel mi sám zavolal a poradil mi, když jsem byl na vážkách a napsal jsem v dodatku k objednávce hloupost :-D

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • spolehlivý obchod
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Blahopřání se mi líbilo.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodání , komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Možná by stálo za to přidat informaci, že jízdní kolo přijde v jednom velkém balení v rozloženém stavu včetně rozměrů balíku....

    Reakce obchodu MOXMA.CZ

    Dobrý den,

    informace v jakém balení je dodáváno kolo je v sekci Vše o nákupu/Jak posíláme kola
    https://www.moxma.cz/content/75-jak-posilame-kola

    Informace o velikosti zásilek je v sekci Vše o nákupu/Doprava
    https://www.moxma.cz/content/2-doprava

    Pěkný den

    MOXMA.CZ