• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží nedorazilo ani po 14 dnech od data objednávky, ze strany obchodu mi nedorazila žádná komunikace s vysvětlením, to se mi v žádném eshopu dosud nestalo

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychle dodani
    • Zbozi na eshopu spatne vyfoceno. Motiv byl otocen o 90stupnu.. A v emailu ze me delaji hlupaka..
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Ověřovala jsem si telefonicky provedení výrobku, poskytnutá informace neodpovídala skutečnosti. Podložka se vůbec v tomto rozměru se standardně s gumičkami nevyrábí, musela jsem si je sama došít. Příště objednám přímo u výrobce, udělají cokoliv na míru.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obednala jsem si kocarek a vubec mi nedali vedet jestli je na sklade nebo jestli mi ho poslou.Vubec me neinformujou o stavu odednavky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zklamani z mice s rolnickou - na obrazku na internetu byl na mici napis: My first soccer ball. Mic, ketry jsem obdrzela, byl bez tohoto napisu, misto nej tam bylo pouze logo vyrobce (playgro). Mic je darkem pro novorozeneho synovce, za kterym jedu do Anglie. Navic jeho otec je nadseny fotbalovy fanousek, takze bez toho napisu ten darek jaksi ztratil sve kouzlo/poslani, ktere mel mit. Bohuzel, vzhledem k terminu odletu nestiham mic reklamovat.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Uz toho mam dost, avizovane poslani do 7 dnu se nekonalo, obchod nenapise ani bu, uz je to 14 dni a nic. Takhle si komunikaci se zakaznikem nepredstavuji, bohuzel v CR muze podnikat kazdy, ale ne kazdy to zvlada. Jsem rada, ze jsem neplatila predem a balik uz neocekavam.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 10 dni cekam a stale zadna odezva. Shit.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod dopředu neinformuje zákazníka o spoždění objednávky.
  • Nedoporučuje obchod

    • Žádné
    • Dodání

    Hrůza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávala jsem osušku hlavně s ohledem na výběr obrázku. Bohužel výrobce nezaručuje obrázek,proto jsem požádala o zaslání obrázku, který mi měl přijít. Obrázek byl ale jiný než ve skutečnosti.

    Zboží jsem nevrátila jen proto, že bych do Vánoc již nestihla pořídit jiné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mělo být skladem a po 10dnech ještě nedorazilo, proto jsem objednávku stornovala
    • a zakoupila jinde.Měl to být dárek vnoučkovi k narozeninám.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 5.7 objednano a je 18 a zbozi nikde. Komunikace take ne. Zbozi bylo psano do tydne.

    Už nikdy vic zadny nakup

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nereagovali na můj dotaz ohledně zboží, který měli mít na skladě.

    Objednávka byla po týdnu zrušena z důvodu, že prý již nebyla k dispozici mnou vybraná barevná varianta. Přitom ji měli na svých stránkách uvedenou. Na můj předchozí dotaz nereagovali. Ovšem paní z obchodu, která mě pak informovala byla milá, příjemná.

    Reakce obchodu Motýlek

    Dobrý den,
    vaše hodnocení je bohužel zavádějící: zboží bylo deklarováno na našich stránkách s dostupností "Do týdne", nikoliv "Skladem" jak píšete (což si můžete i sama ověřit v notifikačním mailu, který Vám dorazil po odeslání objednávky).
    Co se týče zrušení objednávky: tam bohužel nastala situace, kdy se golfky ve vámi požadované barvě ve velkoobchodě doprodali ještě před tím, než jsme mohli naši nabídku aktualizovat, což se stát prostě někdy může v případech, kdy se některé zboží doprodává (což platí především u produktů v kolekcích vyrobených pro daný rok).
    Přesto jsme se Vám pokusili, byť neúspěně, vyjít vstříc nabídkou jiné barevné varianty...
    S pozdravem Marie Stodůlková, Dětský obchod Motýlek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zajímavé zboží za dobrou cenu.
    • Ze strany obchodu není žádná komunikace!

    Zboží jsem objednala okolo 25.10., 9.11. jsem obchod kontaktovala emailem. Do dnešního dne 12.11. žádná komunikace z obchodu. Dokonce ani potvrzení o přijetí mé objednávky. Objednávala jsem zboží, co nebylo skladem a chtěla jsem zboží zaplatit a vyzvednout v obchodě. Naštěstí jsem neplatila předem!!! Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Motýlek

    Dobrý den, paní Šplíchalová,
    pokoušeli jsme se s Vámi neúspěšně spojit, a to jak telefonicky, tak i e-mailem. Poněvadž jste nereagovala, Vaši objednávku jsme byli nuceni zrušit a zboží vrátit do prodeje.
    S pozdravem Marie Stodůlková, Motýlek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Nulová komunikace
    • Zřejmá nepotřebnost zákazníků

    Obrátit se na solidní obchody

    Reakce obchodu Motýlek

    Dobrý den,
    musíme se ohradit proti Vaše tvrzení o nulové komunikaci: pokud za komunikaci nepovažujete e-mail a telefon, pak zřejmě každý z nás žijeme na jiné planetě...
    Pravda je taková, že jste učinila objednávku, která obsahovala zboží s týdenní dostupností, přestože jste věděla, že se budete stěhovat. Chápeme, že jste si to při objednávání nemusela uvědomit, a když jsme se o této skutečnosti od Vás dozvěděli, nabídli jsme Vám vstřícně odeslání zásilky na Vaši novou adresu, kterou jste nám však bohužel odmítla sdělit s tím, že si to ještě musíte promyslet. A pak po pár desítkách minut od Vás již jen přišel e-mail s požadavkem na storno celé objednávky. Ať si tedy každý soudný člověk udělá obrázek sám.
    Jediná věc, kterou ve Vaší recenzi vítáme je to, že již pro příště budete nakupovat v jiných obchodech. (A současně prosím laskavé čtenáře této recenze/reakce za prominutí určité asertivity v poslední větě.)
    S pozdravem Marie Stodůlková, Dětský obchod Motýlek Opatov

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem si zboží, u kterého bylo uvedeno, že bude u prodejce do týdne (zvolila jsem osobní odběr). Po 10 dnech, když nepočítám potvrzení objednávky, nulová odezva, nevím, zda zboží vůbec dostanu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • osobní odběr
    • nedodání zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -
    • dosud zbozi nedorazilo a nikdo se neobtezoval mne informovat proc to tak dlouho trva

    Nulova komunikace, dlouha dodaci doba

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • cena
    • špatná komunikace a neznalost

    špatná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednané zboží nebylo skladem ani již u výrobce, přesto mě obchod neinformoval. Dlouhé vyřízení objednávky, 2x urgence. Teprve poté jsem obdržela info, že zboží není. Kdybych se nezajímala o termín dodání a kompletnosti, možná ještě na zboží čekám. Nedoporučuji.

    Za sebe nedoporučuji.