Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • žádná
    • přeposílači

    Na stránkách mají odesíláme do 24h. Trvalo to dva měsíce než zboží dorazilo. Reklama spokojení zákazníci, odesíláme a balíme ihned, bla bla. Již nikdy více.

  • 10 %

    Negativní recenze nikdy nedávám, ale v tomto případě mi to neda mlčet. Objednala jsem si šaty na Halloween akci do školky, uvedeno odešlete ještě dnes. Pravda byl však úplně jiná, doručení v lednu. Po otevření krabice jsem zjistila ze mi poslali úplně jiné šaty. Zadala jsem reklamaci, odpověď zamítnuto - jsme jen preprodejce-nákupní galerie. Zkuste zboží poslat do Činy na posouzení reklamace. To jako vážně? Zboží jsem platila Moliiu, tak by se k tomu měli postavit.

  • 10 %

    Přidávám se k negativním recenzím. Bohužel jsem si o eshopu nic nezjistila předem. Přeprodej z Číny, na doručení jsme čekali přes 2 měsíce, produkt dorazil v jiné velikosti, na žádost o vrácení či výměnu reaguje chatbot s tím, že je třeba vyplnit reklamační formulář. Opravdu nedoporučuji, nenechte se napálit.

  • 10 %

    • Zasrani podvodníci. Nic nekupovat ani neplatit.
  • 10 %

    • Žádná
    • Šunty z Číny
    • Není to internetový obchod, ale “nákupní galerie”, takže nic nemají na skladě a přeprodávají věci z Číny
    • Jejich e-mail využívá “bota” na odpovědi vašich stížností a dotazů, takže nelze komunikovat
    • Odmítají zrušit objednávku a nebo ji reklamovat
    • Odmítají vrátit peníze u zrušené objednávky
    • Zboží je většinou otřesné kvality, pokud vůbec dorazí
    • Zboží je z Číny, takže pokud dorazí, tak běžně za 2-3 měsíce

    Pokud jste si nepřečetli recenze na “nákupní galerii” Mollio, tak zde je návod, jak zrušit objednávku a dostat své odeslané peníze zpět:
    Krok 1.: Požadujte přes kontaktní e-mail Millio okamžité zrušení objednávky(čím dříve, tím lépe). Že požadujete zrušit objednávku. Napište domtextu mailu den žadosti(např.: píšu dnes t.j. 11.12.2023), dále uveďte, že se jedná o nedoručené zboží, a přejete si zrušit objednávku číslo (dle potvrzovacího e-mailu po zaplacení).
    Krok 2.: Přijde vám “botem generovaná odpověď” Mollia a na tu vždy odpovídejte, že chcete odstoupit od smlouvy jako jako spotřebitel a chcete zrušit objednávku a vrátit peníze. A takto pokračujte x e-mailů s odpověďmi Mollia, proč to nejde. Vše screenujte do fotek. Odkazují se na své podmínky atd.
    krok 3.: Ihned kontaktujte svou banku, doložte screeny výpis platby z účtu, Mollio potvrzovací e-mail o přijetí platby a objednávky, kde je i číslo objednávky. Veškerou e-mailovou komunikaci s Mollio, zvlášť data odkdy jste žádali zrušení objednávky a jejich komunikaci.
    krok 4: Vyplníte příslušný formulář u své banky o reklamaci platební transakce. Přesný název dokumentu vám poradí vaše banka(třeba na infolince). Jedná se o reklamační řízení transakce platby kartou. Podepíšete, naskenujete a pošlete na daný e-mail své bance.
    krok 5: čekat a mít trpělivost, protože celý proces zabere asi 3-4 měsíce, ale stojí za to nenechat těm podvodníkům ani korunu.
    Hodně štěstí.

  • 10 %

    • Nic
    • Zloději
    • Zkurvení zloději

    Níže posílám komunikaci s touto zlodějskou společností k 18.8. 2023.

    kontrolou Vaší objednávky v systému bylo ověřeno, že Vaše objednávka již byla expedována. Nemáme však od dodavatele prozatím k dispozici sledovací číslo, proto jí nelze vysledovat.

    Takže asi takhle

  • 10 %

    • pěkně vyobrazené zboží a pěkně popsané
    • nevýhodou je že vám příjde něco velice nekvalitního a nepoužitelného

    Já jen chci poděkovat všem těm lidem co píší recenze.Já jsem naletěla balandu spoléhám na recenze.Na balando taky pozor!!! Přišla jsem o1600 kč.Nedoporučuji

  • 10 %

    Mollio rozhodně nedoporučuji!!! Na zboží jsme čekali několik týdnů a když konečně boty přišly, jsou nepoužitelné!!! E-shop hází chybu na prodejce, že jsou pouze zprostředkovateli prodeje. Rozhodně si nic nekupujte a raději si přečtete recenze před nákupem jinde než u nich přímo na stránkách. Garance možnosti vrácení do 100 dní? Nic takového není pravda, pouze lži!!! Dávejte si pozor na tyto podvodníky a nepodporujte šmejdy!!!

  • 10 %

    • Není žádná
    • Klamavé údaje, nedodání zboží, neakceptace odstoupení od smlouvy.

    Obchod nebrat, zdaleka se mu vyhnout, podal jsem nakonec stížnost na ČOI. Dne 27.08.2023 jsem ucininil nákup zboží "Školní taška se stylovou tkanickou na spodní kapse - Blackpink - 11, color: 11" a uhradil kupní cenu s poštovným ve výši 1047 Kc. Po informaci od obchodu, že zboží v rozporu s predchozí informací na webu bude dodáváno delší dobu (neurčitě popsanou), jsem dne 28.08.2023 odstoupil v souladu se zákonem od kupní smlouvy uzavrené na dálku.
    Internetový obchod Mollio však odstoupení neakceptoval, kupní cenu nevrátil a do dnešního dne, tj. 20.11.2023 nedodal ani slíbené zboží. Myslím, že to nikdy ani neměl v plánu.
    Všem doporučuji podívat se před nákupem na web ČOI: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/, kde je obchod vyhodnocen jako rizikový.

  • 10 %

    • Pozor, reklamační doba u této společnosti je 5 dnů . Když jsem na automatu nahlásila , že mě místo bot 37 přišly 39 , slíbili , že pošlou reklamační protokol. Nicméně to zdržují , tak aby se to nevešlo do těch zmiňovaných 5 dnů O protokol jsem si musela napsat a samozřejmě jsem to nestihla.
  • 20 %

    • ...
    • Podvod

    Katastrofa!!! Ani po třech měsících zboží nedorazilo! Pokaždé odpoví, že dodací lhůta je i 180 dní! Nechápu, že v dnešní době jim to prochází. Bohužel recenze čtu až teď.

  • 10 %

    • Podvodný e shop,objednala jsem botky pro vnučku v září, dnes mi přišel mail, že zboží dorazí do 23.12.2023! To už bude zima a můžu je vyhodit. Psala jsem na ČOI,kde jsem dostala vyjádření v souladu s jejich obchodními podmínkami. Nenechte se zmást hodnocením na jejich stránkách. Tady jsou skutečné úživatelské recenze, které jsem našla bohužel pozdě. NENAKUPOVAT!Oni už kradou 3 roky a eshop pořád běží s falešným hodnocením falešných klientů!
  • 10 %

    • Žádná
    • Jsem hloupá, že jsem si nenašla recenze dříve. Komunikace obchodu je příšerná. Objednávka udělaná a zaplacená 9.9.23. Dodnes zboží nemám. Stále je v číně. Absolutně nedoporučuji. S horším eshopem jsem se nikdy nesetkala.

    Jedna velká katastrofa.

  • 10 %

    • Nejde je dohledat
    • Neschopnej obchod,telefonni automat

    Zaplatil jsem a ani po 140dnech zbozi nemam,oni ani nevedej kde se zbozi nachazi,nejde se dovolat zivy bytosti,nechapu co jeste delaj na trhu,je videt jak u nas to u nas nefunguje,davno je meli pozavirat!!! Nekupovat nic,pesky bych byl v Cine rychlejc.

  • 10 %

    • Vezmou peníze a nic nedodají. Hromadnou žalobu na tyto podvodníky!
  • 10 %

    • Rychle jsem objednal ale výhodou obchodu to bych nenazval

    Objednal jsem Skládací přenosný nočník pro děti 16.8.2023 . Dnes je 8.10.2023 a nemam je. V odpovědi obchodu jenom: čtěte podminky, a podle "statistik" 95 % doručime do 14 dnů. Ale važně NEDOPORUČUJI. Všechno na webu nastaveno na automaticke odpovědi. Reklamace mužete poslat někam do společnosti která se nachazi v spojených arabských emiratéch.

  • 20 %

    • žádná
    • zákazník až po zaplacení se dozví, že zboží může být dodáno i za několik měsíců!!!! Zboží z Číny!
    • dlouhá doba dodání

    Dnes přišla odpověď z ČOI, posílám výňatek, viz níže

    Závěrem nám dovolte uvést, že v případě, že se Vám nepodaří vyřešit spor s prodávajícím
    přímo, doporučujeme Vám podat návrh na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského
    sporu. Mimosoudní řešení sporů je institut založený na hledání oboustranně přijatelné
    dohody stran sporu. Česká obchodní inspekce na rozdíl od soudů nemá pravomoc sama
    o předmětu sporu závazně rozhodnout nebo strany sporu k dohodě donucovat. Pro bližší
    informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů nebo podání návrhu navštivte
    prosím internetové stránky www.adr.coi.cz.
    Česká obchodní inspekce dlouhodobě spotřebitelům doporučuje, aby si před nákupem
    v internetovém obchodě důkladně ověřili jeho důvěryhodnost i důvěryhodnost
    podnikatelského subjektu. Dále je třeba vzít v úvahu, že u zahraničního subjektu mimo EU je
    problematické uplatnit spotřebitelská práva.
    Informujeme Vás, že Česká obchodní inspekce na svých internetových stránkách coi.cz
    zpřístupnila pro spotřebitele seznam e-shopů, které vyhodnotila jako rizikové, z důvodu
    nedodržování některých zákonných povinností a obtížné vymahatelnosti spotřebitelských
    práv, mezi kterými naleznete i tyto stránky.
    S pozdravem
    Mgr. Karel Mojžíš
    ředitel České obchodní inspekce

  • 10 %

    • Předprodej zboží z Číny!

    Udávají odeslání do 24 hodin. Odesláno bylo po týdnu z činy, objednávka z 11.5. dorazila 25.7.

  • 10 %

    • Žádnou výhodu jsem nezjistila .

    Jednou stačilo a už nikdy více. Nekomunikuje.

  • 10 %

    • Jen draze překupují věci z Číny

    Zásilka ani po dvou měsících nedorazila. Reakce e-shopu naprosto o ničem ve sledování zásilky odesílatel neznámá firma v Číně, ještě zásilku řeší celnice takže další případné poplatky. Zas jen další podvodný e-shop co jen překupuje věci z Číny, kde lze zakoupit podstatně levněji k tomu popis a foto převzaté z těchto zahraničních e-shopů.